۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۴۵

زندگی شهید صیاد شیرازی در رادیو/ به اعماق زمین سفر کنید

زندگی شهید صیاد شیرازی در رادیو/ به اعماق زمین سفر کنید

دو نمایش «سفر به اعماق آسمان» و «صیاد دل‌ ها» فردا شب ۱۷ فروردین ماه روی آنتن رادیو نمایش می روند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، نمایش «صیاد دل‌ ها» به کارگردانی رضا عمرانی از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش را ماه‌منیر خاجی و زهرا رفیعی گیلوائی به رشته تحریر درآورده‌اند که داستان آن فرازهایی از زندگی امیر سپهبد علی صیاد شیرازی از کودکی تا شهادت است.

در این نمایش هفت قسمتی، بازیگرانی چون توران مهرزاد، مسعود زنوزی راد، مهرداد عشقیان، مهدی نمینی مقدم، راضیه مومیوند، شمسی صادقی، علی میلانی، امیر زنده دلان، کرامت رودساز، مجید سهرابی، محمد رضا علی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته اند.

«صیاد دل‌ ها» به تهیه کنندگی شهناز دهکردی، گویندگی مریم نشیبا، صدابرداری رضا طاهری و حضور نرگس موسی پور به عنوان افکتور از ۱۷ فروردین ماه، هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

پخش نمایش قدیمی «سفر به اعماق آسمان» 

دوشنبه ۱۷ فروردین ماه، نمایش قدیمی «سفر به اعماق آسمان» در قالب برنامه «یکی بود یکی نبود» روی آنتن رادیو نمایش می رود.

داستان این نمایش رادیویی درباره یک سفینه فضایی است که با ۶ سرنشین به فضا حرکت می کند و قرار است تا ۲ سال دیگر به زمین بازگردد اما در این سفر اتفاقاتی برای سرنشینان این سفینه می افتد و...

نمایش «سفر به اعماق آسمان» در دهه ۴۰ شمسی تولید و پخش شده است که در آن هنرمندان قدیمی رادیو همچون سعید مهاجر، باقر کریم پور، توران مهرزاد، مهین نثری، زنده یاد محسن فرید، زنده یاد منصور والامقام، زنده یاد علی اصغر عسگریان و زنده یاد رامین فرزاد به ایفای نقش پرداخته اند.

این نمایش ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه ۱۷ فروردین ماه از رادیو نمایش پخش می شود

کد خبر 2527086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha