۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۵۸

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

۳۰ مفسر برجسته قرآن به استان‌ها اعزام شدند

۳۰ مفسر برجسته قرآن به استان‌ها اعزام شدند

قم- مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: دارالقرآن علامه‌طباطبایی، مجمع عالی تفسیر و سازمان تبلیغات اسلامی درسال جاری ۳۰ مفسر قرآن به استان‌ها اعزام کرده‌اند که این افراد از مجتهدان و اساتید بنام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی نجفی‌قدسی، شامگاه شنبه در جمع اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در دارالقران علامه طباطبایی طی سخنانی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن علامه طباطبایی اظهار داشت: از دو سال و نیم گذشته که بیت علامه طباطبایی احیا و بازسازی شد فعالیت‌های قرآنی خوبی در این مکان اجرا شد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی، با باین اینکه در این مدت همایش‌های تفسیری و قرآنی مناسبی برگزار شده است، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی تفسیر و راه اندازی مجمع طلاب حافظ قرآن بخشی از برنامه‌های دارالقرآن علامه طباطبایی بود.

نجفی قدسی با اشاره به تلاش‌های علامه طباطبایی در راستای نگارش تفسیر المیزان ابراز داشت: این عالم برجسته نقش تأثیرگذاری در دنیای شیعه داشته است که بسیاری از عالمان و طلاب از وجود بابرکت ایشان و آثاری که از این عالم شیعه به جای مانده است تأثیر پذیرفتند.

وی افزود: دارالقرآن علامه‌طباطبایی، مجمع عالی تفسیر و سازمان تبلیغات اسلامی در سال جاری مبادرت به اعزام ۳۰ مفسر قرآن کریم به استانها کرده است که این افراد از مجتهدان و اساتید به نام حوزه علمیه هستند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی، بیان داشت: در ماه مبارک رمضان نیز تا پایان ماه مبارک جلسه تفسیر قرآن کریم توسط آیت الله استادی در دارالقران علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

کد خبر 2783612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha