۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۳۶

سعید معروف:

نوسانات در بازی‌های دوستانه عادی است/ نمی‌توان روی یک خط حرکت کرد

نوسانات در بازی‌های دوستانه عادی است/ نمی‌توان روی یک خط حرکت کرد

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه نوسانات در بازی‌های دوستانه کاملا عادی است، گفت: متاسفانه نتوانستیم در مسابقات جام واگنر نمایش خوبی از قدرت والیبال ایران را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سعید معروف درخصوص اردوی تیم ملی والیبال در اردوی روسیه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: برنامه‌ريزی دقيقي قبل از بازی‌های جام جهانی برای اردوهای تداركاتی صورت گرفته است كه بسيار مفيد خواهد بود. پس امیدوارانه باید نهایت سعی خود را برای بهره‌گیری از این سه بازی دوستانه باقیمانده کنیم.

وی در رابطه با عملکرد تیم ملی در بازی‌های اخیر خاطرنشان کرد: نوسانات در باز‌ی‌های دوستانه كاملا عادی است زیرا در ورزش‌های گروهی نمی‌توان كل سال روی يك خط صاف حركت كرد. 

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان ادامه داد: اردوی لهستان از دو جهت مثمر ثمر بود يكی به خاطر مقابله با توان فنی بالاي تيم‌های حريف بود و دیگري از اين جهت برای ما مفید بود كه افراد خاصی موقعیت اين را پيدا كردند تا عقده‌های درونی خود را با قلم خود روی كاغذ بياورند.

وی در رابطه با علت عذر خواهی اش از مردم لهستان عنوان کرد: تیم ایران اکنون در والیبال دنیا دارای شان و منزلت بالایی است. اینکه لهستان به عنوان یکی از کشورهای مهد والیبال به ما احترام گذاشته است و ما را به این مسابقات دعوت کرده، خود جای افتخار دارد.

معروف همچنین تصریح کرد: مردم لهستان برای دیدن این مسابقات به سالن آمدند و این مسابقات برایشان ارزش زیادی داشت و خواستار این بودند که بازی‌های خوب و تماشایی را شاهد باشند. اما متاسفانه نتوانستیم در مسابقات نمایش خوبی از قدرت والیبال ایران را به نمایش بگذاریم.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: اين عذر خواهی از مردم لهستان نشان دهنده شخصیت و دیپلماسی صحيح والیبال ایران است كه تلاش زيادی از طرف مجموعه واليبال براي بدست آمدن اين شخصيت به عمل آمده است.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران یادآور شد: تيم ملی واليبال ايران با تمام وجود قدردان انرژی مثبت ملت ايران است و از هيچ تلاشی براي شادی دل اين ملت دريغ نخواهیم كرد. همانطور كه تاكنون هم تنها حامی واقعی ما برای ادامه كار همين مردم بودند. ما با تمام وجود در نهایت رفاقت و انسجام تیمی که رمز اول موفقیت تیم ملی بوده، در این راه دشوار قدم برداشته‌ایم و مطمئنا در حفظ آن کوشا هستیم.

وی در مورد شايعه سازانی كه از آب گل آلود ماهی می‌گيرند، اظهار کرد: خوشبختانه به علت حضور افراد فهيم و کار بلد در كنار تيم ملي، بلوغ فكري و شخصيتي مجموعه واليبال به حدي رشد كرده است كه خود به تنهايي از پس تمامي ماموریت ها و مسئوليت ها برمی آيد و به همين دليل نيازي به كمك افراد شايعه ساز و فرصت طلب در هيچ زمينه اي احساس نمي شود.

کاپیتان معروف در پايان ضمن تشكر از تمامي كساني كه حامي واليبال بوده‌اند، گفت: بعيد می‌دانم سطح دانش فنی منتقدين از نوع فرصت طلب، در حدی باشد كه بشود از آنها استفاده كرد. جای بسی خوشحاليست كه اكثريت مردم درك بالايي از واليبال و زحمات اين تيم دارند و اين انرژی از طرف مردم به اندازه‌ای هست كه شايعات مطرح شده كوچكترين خللی به روند كاري ما وارد نمی‌كند.

کد خبر 2896631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha