۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶

بختیار رحمانی در گفتگو با مهر:

فولاد همدل است و نتیجه می‌گیرد/ برای رفتن به اشتوتگارت مانع راهم شدند

فولاد همدل است و نتیجه می‌گیرد/ برای رفتن به اشتوتگارت مانع راهم شدند

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید همدلی و هماهنگی بازیکنان فولاد اصلی‌ترین عامل نتیجه گیری این تیم است. او همچنین به پیشنهاد چند سال پیش باشگاه اشتوتگارت اشاره می‌کند و می‌گوید بعضی‌ها از داخل باشگاه برای حضورش در بوندس لیگا مانع تراشی کردند.

بختیار رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی فولاد مقابل راه‌آهن و باقی‌ماندن این تیم در بالای جدول اظهار داشت: بازی با راه‌آهن برای ما حکم 6 امتیاز را داشت که خوشبختانه آنرا کسب کردیم. بازیکنان فولاد امسال در اوج هماهنگی هستند و همدلی آنها هم مزید بر علت است که خوب نتیجه می‌گیریم.

وی با اشاره به دشواری مسابقات لیگ سیزدهم نسبت به دوره‌های گذشته تاکید کرد: تیم‌ها امسال به هم خیلی نزدیک هستند و به جز چند مورد استثنا، تمام مسابقات با اختلاف یک یا دو گل به اتمام می‌رسد. این مسئله هم به 16 تیمی شدن لیگ برتر بر می‌گردد و هم به اینکه تمام بازیکنان می‌خواهند برای حضور در جام جهانی خودشان را نشان بدهند.

کاپیتان تیم فولاد درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه این تیم در انتهای فصل یادآور شد: به نظرم می‌توانیم جزو تیم‌های اول تا سوم باشیم. ما پتانسیل کسب این عناوین را داریم و با همت بچه‌ها به آن می‌رسیم.

رحمانی همچنین به مشکلات این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: ورزشگاه غدیر مشکلاتی دارد که رفع آن هزینه زیادی می‌خواهد. متاسفانه در خوزستان هم هیچ کس برای رفع این مشکلات همکاری نمی‌کند چون ما باشگاه فولاد هستیم و همه انتظار دارند کارخانه فولاد هزینه‌ها را پرداخت کند.

وی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص پیشنهاد باشگاه آلمانی هم تاکید کرد: اینتراخت فرانکفورت باشگاهی است که پیشنهادی را به من داده. قرار است مسئولان این باشگاه یک ماه دیگر به اهواز بیایند تا با باشگاه فولاد مذاکره کنند. نمی‌دانم باشگاه فولاد چه تصمیمی می‌گید ولی من فعلا می‌خواهم روی لیگ تمرکز کنم.

کاپیتان فولاد درباره پیشنهاد چند سال پیش باشگاه اشتوتگارت هم یادآور شد: آن موقع بعضی‌ها کم لطفی کردند و مانع راهم برای رفتن به بوندس لیگا شدند. هنوز هم دعوتنامه و حتی بلیت هواپیما را دارم ولی از داخل باشگاه برای مانع تراشی کردند؛ با وجود اینکه مسعود رضائیان (عضو پیشین هیات مدیره فولاد) برای من همه کاری کرد.

رحمانی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شد به خاطر مشکلات خانوادگی به آلمان نرفته است، گفت: این حرف دروغ محض است. می‌توانید از رضائیان بپرسید. من دوست داشتم به آلمان بروم چون آن موقع جوانتر بودم ولی جلوی راهمان زیاد مانع گذاشتند.

کد خبر 2117543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha