۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۳۹

علیمحمدی:

دستگاه های اجرایی ایلام روند استخدام افراد قبول شده را پیگیری کنند

دستگاه های اجرایی ایلام روند استخدام افراد قبول شده را پیگیری کنند

ایلام - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستانهای ایلام، مهران، سیروان، ملکشاهی،ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های استان روند جذب افرادی که سال های گذشته در آزمون استخدامی قبول شده اند را پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عمران علیمحمدی اظهار داشت: افراد تحصیل کرده زیادی سالهای گذشته در آزمون استخدامی دستگاه های استان شرکت کرده و موفق به قبولی دراین آزمونها شده اند ولی تا به حال روند به کارگیری و جذب آنان انجام نگرفته است که در این زمینه جا دارد دستگاه های مختلف استان روند جذب این افراد را پیگیری کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.

علی محمدی اظهار داشت: این افراد نمره قبولی را در آزمونها کسب کرده اند و دستگاه های نظارتی نیز آن را تائید می کنند لذا تعلل در جذب این افراد به صلاح نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید داشت: دستگاه های متولی در این زمینه اقدامات لازم را آغاز  کنند.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص مشکل کد شناسه تعدادی از کارکنان دستگاه های اجرایی استان  افزود: تعدادی از کارکنان دستگاه های اجرایی استان که سالهاست در بدنه دستگاه مشغول فعالیت هستند با کم کاری مسئولین وقت فاقد کد شناسه هستند که به تازگی تعدادای از آنان طی مکاتبه ای با اینجانب خواستار پیگیری صدور کد شناسه شده اند که به زودی مشکل این افراد برطرف خواهد شد.

کد خبر 2292752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha