۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۰۷

حسینی:

راه اندازی نساجی مشکل اشتغال قائمشهر را رفع می کند

راه اندازی نساجی مشکل اشتغال قائمشهر را رفع می کند

قائمشهر - نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ درمجلس گفت: با راه اندازی واحد های تولید کارخانه نساجی شهرستان ، مشکل اشتغال شهرستان برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حسینی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک ملی و همراهان از کارخانه نساجی قائمشهر گفت : درسال اقتصاد وفرهنگ با مدیریت جهادی  تمام تلاش خود را به کار بردیم تا بتوانیم برنامه هایی  برای تولید و اشتغال ایجاد کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه  اکثر واحدهای تولید کارخانه نساجی قائمشهر فعال هستند اذعان کرد : باید تلاش کینم تا واحد های دیگر تولید در این کارخانه احیا و فعال شوند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه  باید کارخانه نساجی قائمشهر به سمت تولید پیش برود تا سود دهی لازم برای شهرستان و حتی کشور ایجاد شود تصریح کرد : باید صنایع داخلی را حمایت کنیم تا بتوانیم با اهمیت دادن و تکیه بر صنایع، موجبات ارتقای پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

حسینی با یادآوری اینکه  صنعت نساجی مازندران در سال های دور برجسته و سرآمد بود، اظهار امیدواری کرد با پیشرفت و توسعه در واحد های تولید کارخانه نساجی بتوانیم بازار جهانی را بار دیگر در دست بگیریم و به جایگاه گذشته خود در این صنعت برسیم.

وی گفت: اکنون بازنشتگان کارخانه نساجی قائمشهر با همدلی مسئولان شهری توانستند مطالبات گذشته خود را دریافت کنند.

همچنین فرماندار قائمشهر اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده خوشبختانه اکنون، مطالبات کارگران بازنشسته بعد از سال ها پرداخت شد.

مهدی محمدی با بیان اینکه با شکل گیری  چرخه تولید در کارخانه نساجی، توانایی جذب نیروی انسانی بالایی را خواهد داشت، تصریح کرد :  با راه اندازی واحد های تولید کارخانه نساجی قائمشهرمشکل اشتغال شهرستان برطرف می شود.

محمدی در پایان از پوشش خبری اصحاب رسانه در رابطه با کارخانه نساجی شهرستان قائمشهر تشکر کرد و گفت: با پیگیری های به موقع و مستمر اصحاب رسانه که همه جا مددکار ما بوده اند، مطالبات بازنشسته کارگران کارخانه نساجی انجام شد.

کد خبر 2465255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha