۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۳۰

واحدی:

کلینیک ام اس و داندانپزشکی با حضور وزیر بهداشت در ساری افتتاح می شود

کلینیک ام اس و داندانپزشکی با حضور وزیر بهداشت در ساری افتتاح می شود

ساری - فرماندار ساری گفت: در روزهای آینده با حضور وزیر بهداشت طرح های عمرانی مانند کلینیک دندانپزشکی و ام اس در مرکز استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، جواد واحدی از حضور وزیر بهداشت و درمان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: طی روزهای آینده شهروندان ساروی در بحث خدمات بهداشتی و پزشکی شاهد راه اندازی وبهره برداری از طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان با حضور وزیر  بهداشت خواهند بود.

وی با اشاره به فقدان کلینیک دندان پزشکی در مرکز استان و وجود مشکلات و معضلات این موضوع ،اظهارداشت: کلینیک دندانپزشکی طوبی با استقرار ۵۰ دستگاه یونیت وبا اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان هزینه ساخت و یک میلیارد هزینه تجهیزات آماده افتتاح و بهره برداری است.

واحدی با اشاره به اینکه در این سفر وزیر بهداشت ، اورژانس قلب بیمارستان فاطمه زهرا (س) ساری را افتتاح می‌کند ادامه داد: راه اندازی دستگاه سی.تی.اسکن های بیمارستان های بوعلی ساری و امام خمینی ساری از دیگر برنامه ها در این ایام است.

واحدی همچنین از راه اندازی کلینیک ام. اس در بیمارستان بوعلی با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان خبر داد و ابراز داشت: اورژانس اختصاصی اطفال در بیمارستان بوعلی در این ایام کلنگ زنی خواهد شد.

این مسئول ارشد شهرستان از راه اندازی اورژانس سوختگی بیمارستان زارع خبر داد و گفت: این مرکز طی چند ماه اخیر با ۵.۵میلیارد تومان هزینه عمرانی و ۴.۵ میلیارد تومان هزینه تجهیزاتی انجام شده است.

وی هم چنین اذعان داشت :عملیات اجرایی پژوهشکده اعتیاد در بیمارستان زارع نیزآغاز خواهد شد که سه مرکز تحقیقات علوم رفتاری، مرکز تحقیقات علوم دارویی و مرکز تحقیقات طب سنتی با عضویت ای ۵ عضو هیئت علمی، در زیر مجموعه این پژوهشگاه قرارخواهد گرفت .

فرماندار ساری افزود: در شهرستان ساری ۱۴ خانه بهداشت روستایی در این ایام افتتاح می شود.

وی در پایان از سفر وزیر کشور در ایام الله دهه فجر به مرکز مازندران خبر داد و گفت: قرار است با حضور رحمانی فضلی و مسئولان استانی، چندین پروژه عمرانی حوزه شهری و روستایی در ساری به بهره‌برداری برسد.

فرماندار ساری گفت: وزیر کشور در روز ۲۲ بهمن امسال در جمع راهپیمایان مرکز مازندران حضور و سخنرانان مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن سال ۹۳ ساری است. 

کد خبر 2484153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha