۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۴

گزارش مهر از ازدحام در مقابل شعبات بانک قوامین؛

انحلال بانک قوامین شایعه است/ پرداخت سپرده ها روال عادی دارد

انحلال بانک قوامین شایعه است/ پرداخت سپرده ها روال عادی دارد

​بجنورد- شایعات چند روز اخیر در خصوص انحلال بانک قوامین صبح امروز موجب ازدحام تعداد بی شماری از سپرده گذاران این بانک خصوصی و تشکیل صف های طولانی در مقابل شعب این بانک در شهرهای خراسان شمالی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اتفاقات رخ داده در خصوص برخی از موسسات مالی و انحلال موسسه میزان صبح امروز شمار زیادی از سپرده گذاران بانک قوامین با مراجعه به شعب این بانک در بجنورد و برخی از شهرستان های خراسان شمالی خواستار وصول سپرده های خود شدند.

شواهد عینی خبرنگار مهر از محل شعبه مرکزی و یکی دیگر از شعب این بانک در شهر بجنورد حاکی از این است که آرامش کامل در داخل شعب برقرار و جمعی از سپرده گذاران که متقاضی دریافت سپرده خود هستند با گرفتن نوبت، در صف انتظار نشسته اند.

رئیس شعبه مرکزی بانک قوامین در بجنورد، ضمن تکذیب شدید انحلال این بانک، از سپرده گذاران خواست که به این شایعات اهمیتی ندهند.

محمد نوری، ساعتی قبل در حالیکه ساعت رسمی کار بانک ها به اتمام رسیده بود در جمع سپرده گذارانی که برای دریافت سپرده خود در نوبت انتظار نشسته بودند گفت: این بانک زیر نظر بانک مرکزی است و برای پرداخت سپرده های مردم هیچ مشکلی ندارد.

وی افزود: متاسفانه شایعات دو روز اخیر که از یکی از شهرستانهای خراسان شمالی آغاز شده موجب شده است که برخی از سپرده گذاران، برای دریافت سپرده های خود احساس نگرانی کنند.

وی تصریح کرد: سپرده افرادی که امروز برای دریافت مطالبات خود مراجعه و در نوبت نشسته اند نیز طبق روال عادی پرداخت می شود.

محمدرضا رحیمی یکی از سپرده گذاران این بانک نیز به خبرنگار مهر گفت: در پی شایعات مطرح پیرامون انحلال بانک قوامین به این شعبه مراجعه کردم  تا مطمئن شوم.

وی همچنین خطاب به مشتریان حاضر در شعبه گفت: به نظرمن نباید به این شایعات توجه کرد بلکه باید تصمیم بگیریم و با اعتماد کامل به فعالیت های قانونی این بانک که در چارچوب بانک مرکزی صورت می گیرد، همگی محل شعبه را ترک کنیم.

حسن عابدی یکی دیگر از سپرده گذاران نیز به خبرنگار مهر گفت: من مبلغ سه میلیون تومان از سپرده های خود را دریافت کرده ام اما مابقی سپرده ام در حسابم موجود است و قصد برداشتن آن را ندارم.

خانمی دیگری از مشتریان این بانک نیز به خبرنگار مهر گفت: من نه به خاطر این شایعات بلکه به خاطری نیازی که به سپرده ام دارم امروز به بانک مراجعه کرده ام.

سپرده گذار دیگری هم گفت: شایعات دو روز اخیر موجب شده تا امروز برای گرفتن سپرده ام به بانک مراجعه کنم چرا که نمی خواهم سپرده ناچیزی که دارم به سرنوشت موسسه میزان دچار شود.

مردم به شایعات توجه نکنند

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی هم در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این که شایعات چند روز اخیر مبنی بر انحلال بانک قوامین کاملا کذب است، می افزاید: برخی از شهروندان شیروانی در روزهای اخیر با شنیدن این شایعات اقدام به برداشت پول های خود از این بانک کرده اند اما واقعیت آن است که این بانک طبق روال عادی مشغول فعالیت بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

محمدرضا موفق اظهار می کند: قوامین، بانک خصوصی است و در دسته موسسات مالی و اعتباری جای ندارد و تحت پوشش و نظارت بانک مرکزی فعالیت دارد و لذا مردم نباید به این شایعات توجه کنند.

به گفته وی ۵۱ درصد از سهام بانک قوامین از طریق سازمان بورس به اشخاص حقیقی واگذار شده و اکنون تحت پوشش بانک مرکزی قرار گرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه بانک های خصوصی در کشور مشکل خاصی ندارند، از مردم خواست تا نگران سپرده های خود در این بانک نباشند.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۹۱۱ هزار نفر دارای ۱۲ شعبه بانک قوامین است.

کد خبر 2790474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
      0 0
      دقیقا 6ماه پیش روز اول میزان همین حرفها رو به من زد. که شایعه است و ازین حرفها . حالا کل زندگیم اونجاست. یکی ازون ادمایی که ازین حرفا برای من زد ومن خام شدم و سپردمو برنداشتم بیاد جواب بده!!!
    • مال باخته ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
      0 0
      اگه خاطر مبارک باشه میزان هم با یه شایعه شروع شد,و مسولین همه سعی در کتمان این جریان داشتن و تا امروز که مبینید چی شده
    • احمد ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
      0 0
      من که رفتم حسابم رو خالی کردم آخه پسر خالم تو میزان حساب داشت 5 ماه گیر کردن . من ریسک نمیکنم .
    • مصطفی.ام جی ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
      0 0
      میزان هم همین حرف هارو میزد ولی پول مردم پرید. نیست.
    • مال باخته ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
      1 0
      یادم میاد پنج ماه پیش دقیقا موسسه میزان هم از همین شایعه شروع شد,تمام مسولین هم گفتن که هیچ مشکلی نیست و شایعه است ولی دیدین که چیشد؟؟؟
    • حمیدی ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      در مورد موسسه میزان هم اول میگفتن شایعه است !!!
    • ح م ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      2 0
      اخه اقای باهوش شما فرق بانک وموسسه رانمی دونی شما یک موسسه ... را باسیستم بانکی کشور مقایسه کردید. من که خودیک سپرده گذارم بسیارراضی از این بانک هستم علی الحق شعارقوامین امین مردم ایران زمین صحیح است.
    • محسن اسکندری ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      1 0
      اقا باورکنین که این شایعات دروغی بیش نیست. بانک مرکزی هم این شایعه رو به صراحت رد کرده و از مردم خواسته که سپرده های خودشونو دست نزنن. من که سپردمو دست نزدم و رفتم با اطمینان به رییس شعبه هم گفتم قبول دارم که شایعه ای بیش نیست و به بانک قوامین هم اطمینان زیادی دارم. از شما هم میخوام که تصمیم درست بگیرین و حاشیه ها روتون تاثیر نزاره. امیدوارم چون حرف دلمو گفتم به دل بشین همین خودتون تصمیم گیرنده هستین. موفق باشید باحق یاحق
    • علی ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      البته باید گفت ادم مار گزیده از ریسمان سیاه وسفید میترسه ویک نکته مهم تر این که بعد از انحلال میزان شایعه میتونه خطرناک باشه
    • سپرده گزار ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      قوامین دقیقا شرایط میزان رو داره.... از دیروز اصلا شعبات قوامین پول نمیدن و فقط میگن شایعه است تا چند روز دیگه خوب میشه....
    • اسدی ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      ای کاش مردم کمی آگاه تر و هوشیار تر بودند و به این شایعه ها توجهی نمی کرند و با یک کلاغ چهل کلاغ کردن به ماجرا دامن نمی زدنداین روزها تازه می فهمم وقتی بزرگ تر ها می گفتند یک دروغ یک زندگی رو از هم می پاشه یعنی چه.عزیرانم دوستانم، هویت انسانی با صداقت و راستی بنا شده، درسته که برخی موسسه ها با فعالیت بدون مجوز مشکلاتی را برای مردم و مسئولان استان ایجاد کرده اند اما واقعیت امر این است که اکنون نمی شود همه را با یک چوب زد.لطفا به خودتون به اقتصاد مملکت فکر کنید و خرد جمعی داشته باشید.
    • هادی از تهران سپرده گذار بانک قوامین ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      1 0
      به نظر من مردم خراسان خیلی بدبین هستن. در تهران که اکثر پولها در اینجاست از این خبرا نیست. از گرفتن هر گونه تصمیم احساسی خودداری کنید.
    • مهدی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      1 0
      این خبر شایه هست.این شایه از سوی یه تیم در شهرستان شیروان شروع شد. و بانک های رقیب هم بهش دامن میزنند .اگه خوب دقت کنید سال گذشته هم همین اتفاق افتاد.درضمن من50 میلیون سپرده دارم. خوبه ما فرق موسسه و بانک رو بدونیم.
    • مهربانب ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      1 0
      سلام نمیدونم میشه مردم متقاعد کرد یا نه.اما میگم. من تو بانک مرکزی کار میکنم و تو جریان کار هستم و اگه خبری بشه اول ما متوجه میشیم. اصلا بحثی از قوامین نیست و نبوده.اصلا فکر کنیم درسته.وقتی اسم بانک روی تابلو داره یعنی بانک مرکزی نظارت میکنه و اگه مشکلی پیش بیاد بانک مرکزی(دولت)پول مردم پس میده و اینکه بانک قوامین با موسسه میزان کلی فرق داره. یا علی
    • محمد رستمی ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      میزان هم رو سر در همه شعبه هاش نوشته بود تحت نظر بانک مرکزی و مجوز کتبی اش پشت شیشه های شعب نصب بود ...
    • سپرده گزار ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      1 0
      سواد درست وحسابی نداریم ... خیر سرش قوامین بانکه. زمانی هم که یک مجموعه بخواد بانک بشه باید یک مبلغ بسیار زیاد رو پیش بانک مرکزی سپرده کنه تا زمان ورشکستگی پول مردم براحتی بخودشون برگردونده. موسسه میزان چه ربطی به قوامین داره واقعا برای این طرز فکرها متاسفم.
    • ابوالقاسم فرجی13 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      باسلام من چهارساله در قوامین سپرده دارم تاکنون هم مشکلی از بابت سود سپرده ام نبوده در ثانی این موسسه یا بانک تحت نظارت بانک مرکزی قرارداره و نمیتوان با میزان مقایسته کرد خواهشا" به این شایعات توجه نکنید. خود مراجعات و ازدحام باعث برهم زدن امینیت پولی و مالی بانک میشه قطعا" امکان پاسخگویی به این همه مراجعه کننده را یکجا نداره . فکر کنم بهتره توکل کنید به خدا.
    • خسته از ترس ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      دوستان باور کنید من خسته شدم. ما از سال 91 چندر غاز با کارمندی پس انداز کردیم و همش از ترس ورشکستگی بانکها ، اوضاع بد اقتصادی، شایعات و طمعکاری تا حالا چندین بانک و موسسه رو عوض کردیم... اون از بانک ملی که خاوری آش رو با جاش خورد. .. بانک قوامین هم این سومین بار است که شایعه یا نمی دونم واقعیت براش اتفاق افتاده اولین بار حولی سالهای 84 یا 85 اصفهان ، دومین بار اسفند 93 و سومین بار هم الان.
    • عشق قوامین ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 2
      قوامین بهترین بانکه شک نکنید. فقط شایعه ای از طرف بانک های رقیبه به خاطر عدم جذب منابع مالی توسط این بانک.
    • علی شاهی ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      1 0
      بانک قوامین تحت نظارت بانک مرکزیه اینو میشه تو خود سایت بانک مرکزی هم دید
    • عليرضا ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      1 0
      خوب سپرده رو برداري كجا ببري؟ باز بايد بري يه بانك ديگه سپرده كني. اون بانك هم مثل اين بانك. مگه بري سكه بخري يا ارز البته اگه دزد نبره باخاك يكسان نشي...
    • ر. ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      4 0
      سلام من خودم کارمند یکی از بانکهای دولتی ام و میخام بگم موسسات رو با بانکها مقایسه نکنین بانک قوامین یکی از بانکهای فعال در زمینه بانکداریه و به هیچ عنوان نمیتونه ضربه ای بخوره. پس به خاطر هر حرفی خودتون رو اذیت نکنین. به نظر من بهترین کار اینه وارد سایت بانک مرکزی بشین و اطلاعات خودتون رو از اون سایت بدست بیارین تا بدونین شبکه شتاب چیه و چرا نباید یه موسسه رو با یه بانک مقایسه کرد. موفق باشین خدانگهدار.
    • م ر ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      به نظرمن یه شایعه بیش نیست
    • م ر ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      به نظرمن یه شایعه بیش نیست
    • سپرده گزار ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      1 0
      یکی از دوستان در نظرات خود فرمودند شعبات قوامین پول نمی دهند .من سوالی دارم که کدام یک از شعب قوامین پول نمی هند.این شایعات فقط از طرف شهرستانهاست.من هم یه سپرده گذار هستم.چرا با دامن زدن به این شایعات و حرفهای دروغین تیشه به ریشه نظاممون و بعد خودمون میزنیم.من تا به حال به غیر عزت و احترام از این بانک هیچی ندیدم
    • سپرده گزار ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      واقعا کسانی که به این شایعات را انجام میدن یا این حرفهای دروغ را میزنن چه هدفی دارن نمیفهمم؟؟؟اولا که بانک و سیستم شتاب کلا حسابش از موسسات جدایه و دومن اگه هر جای کشورمون یه مشکلی پیش بیاد ما باید جای دست به دست هم بدیم و درستش کنیم با این حرفها خودمون را نا بود کنیم؟
    • عباس ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      من کارمند یکی از بانکهای دولتی هستم بانک قوامین مجوز داره مشکلی نداره اما این اتفاق زمانی خطرناکه به شهره های استانهای دیگر سرایت کنه
    • سپرده گزار ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      من واقعا سر در نمیارم از حرکت مردم خراسان شمالی. بانک قوامین 700 شعبه در ایران دارد که تنها 12 شعبه آن در خراسان شمالی وجود دارد. حال شهر شیروان چطور ادعای شنیدن خبر موثق را دارند. من شخصا تهران به بانک مرکزی رجوع کردم. و پاسخی که دادند این بود که بانکی که به سیستم شتاب متصل است هیچ مشکلی برای ان به وجود نمی آید. بنده خودم مبلغ 150 میلیون از طریق کارت خوان شرکت انتقال دادم و هیج مشکلی پیش نیامد.
    • شهروند ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      بانک قوامین با 800 شعبه در سراسر کشور دارای رتبه هفتم بیشترین دارایی بین 22 بانک خصوصی می باشد . شما خیالت راحت هیچ اتفاقی برا بانک نمیفته چون همه ی ترازهای مالی اون رو سازمان بورس و بانک مرکزی تایید کردن . فرق بین موسسه و بانک رو باید بدونن حداقل اینکه به شتاب وصله . چک بین بانکی صادر میکنه عملیات سا تنا و پایا رو انجام میده و مشتری بدون نیاز مراجعه به شعبه میتونه پولش رو دریافت کنه مثل اینترنت بانک موبایل بانک خودپرداز و غیره . آخه میزان کجا اینجا کجا ... چرا این حرفا رو میزنن؟
    • جمشیدی ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      بهترین مرجع برای پاسخ به ایتن سوالات بانک مرکزی است به وب سایت آن مراجعه کنید.قوامین بهترین بانکه سرمایه زیادی هم داره مطمن باشید
    • هومن ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      واقعا برای مردم متاسفم که اینقدر سریع فریب این شایعاتو میخورن چراارامش خودتون وبقیه رو بهم میزنید نه بانک قوامین ونه هیچ موسسه ای مشکل ندارند مشکل رو ما خودمون با این شایعات درست میکنیم بهتره قبل از هر کاری یکم تحقیق کنیم وزودباور نباشیم
    • مونس ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      1 0
      به نظر من این شایعات رو بانک های رقیب رواج دادند تا پولی که در بانک قوامین هست به صورت چک های بین بانکی به این بانک ها انتقال پیدا کنه.
    • هادی ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      با سلام خدمت تمام عزیزان. ببینید من از سال 84 از زمانی که بانک قوامین موسسه بوده حساب دارم. ما باید واقعیت رو ببینیم تا هیچ وقت دچار ضرر مالی و جانی نشویم. .قوامین بانکی هستش که از دل نیروی انتظامی برخواست و تا حالا چند تا تعاونی ورشکسته رو جمع کرده که باعث شده کارنامه موفقی داشته باشه ..
    • باز نشسته زیر خط فقر ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      1 0
      این یک شایعه است چون من فردی را می شناسم که چند ملیارد در قوام سپرده دارد و.....اگر صحت داشت او اینقدر راحت نبود !اگراین قوامین که شایعه براش درست کردند خصوصا بانک های دیگر.. درست از کار در بیاد دیگر در ایران به سرباز هم اعتماد نخواهند کرد .واین خیلی برای مسئولین گران تمام خواهد شد ...
    • منم ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      الله و اعلم
    • هادی ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      در کل بانکی که تعاونی منحله اعتماد ایرانیان را جمع آوری کرده و تمام کارمنداشو با احترام استخدام کرد حتی از بانک .... که می گه تمام کارمنداش باید برن بیرون بهتر نیست؟ ما هنوز تفاوت بین بانک و تعاونی رو نمی دونیم. بانکی که من به جرات قسم می خورم از بانک ملی هم معتبر تره. چون هیچ وقت در شعبات این بانک بدگویی از دیگر بانکها نشد. آقا واقع بین باشیم .هر کی ترس داره شمارشو بده باهاش تماس بگیرم و جهت اطمینان چک بدم از هر بانکی که دوست داره. چون من بانک قوامین و بانک خودم میدونم.
    • عباس حسینی ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      امیدوارم مثل میزان نشه که 4 ماه پیش همه گفتن شایعه است ولی ... پدر من قوامین 20 م ت داره اگه تا فردا شرایط عادی نشد مجبوریم واسه برداشتش اقدام کنیم. خدا یا این چه وضعیه درست کردن؟
    • هادی ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      یکی از افتخارات بانک بزرگ قوامین خدمت گذاری به پرسنل محترم نیروی انتظامی هستش. هر وقت دیدید نیروی انتظامی ورشکسته شده این بانک هم ورشکسته شده. من از رفتار این مردم خجالت می کشم که در چنین بانکی تو صف واستادن پول بگیرن. من کارمندی بیش نیستم ولی با یاری خدا پس اندازی خوب تو این بانک دارم. فردا هم می خوام برم حساب یک ساله باز کنم. افتخارم بانک قوامین که مورد تایید بانک مرکزی هستش هست. برین تو سایت بانک مرکزی تحقیق کنید بجای اینکه هجوم بردین تو شعبات. واقعا زشته ...
    • هادی ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      آقا در کل برین بورس تا ببینید سهام این بانک داره خرید و فروش می شه و هرکی ترس داره تو خونش بشینه شماره بده تا پولشو واسش چک بدم. این ادعا نیست اطمینان خاطره.
    • عباس ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      روز اول داد زدیم اگه میزان مدیریت نشه تبعاتش اجتماعی میشه کسی گوش نداد.مسئولین محترم که اون زمان دست رو دست گذاشتند و گفتند میزان از اول هم مجوزنداشته!!!!!!(مسخره تر از این حرف شنیده بودید؟!!) حالا بیان جواب اعتماد سوزی مردم رو بدن.
    • علی زاهدی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      داداش شایعات یا واقعیات به استانهای دیگه هم رسید. دیگه ....
    • سپرده گذار ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      امروز آخر وقت هیچ کس به شعب بانک قوامین استان خراسان شمالی مراجعه ننمود و بانک قوامین با درایت تمام وجوه درخواستی مشتریان را در طی روز پرداخت نمودند برخی از کسانی که وجوه خود را دریافت نموده بودند اظهار پشیمانی کرده و مشغول به برگشت وجوه دریافتی بودند بانک قوامین اقتدار خودش را بار دیگر ثابت کرد با تشکر از تمامی کارکنان و مدیران بانک قوامین
    • سپرده گذار ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      دوست عزیز،هموطن محترم که نمیدونیم این پیام ها از داخل کشور میزارین یا خارج از کشور.این حرفها و این شایعات یا مردم رو تحریک کردن کار درستی نیست.اگه قرار بود بانک به این راحتی از هم بپاشه که اسم اونم میذاشتن موسسه...خواهشن به این شایعات گوش نکنید و نزارین مملکتمون با این حرفها به هم بریزه...
    • افسانه ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      سلام.خسته نباشید من ازسال ۸۵دربانک قوامین افتتاح حساب کردم.اون زمان که من افتتاح حساب کردم بانک قوامین موسسه بود وتابه امروزم۵۵میلیون سپرده دارم داخل بانک وازاین بانکم راضی هستم واگر این بانک ورشکست میکرد زمانی که موسسه بود ورشکسته میکرد...دیگه الان مشخصه که شایعه است...من که به سپرده خودم دست نزدم وپشیمونم نیستم..
    • حسین ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      واقعا باید تعجب کرد از این حرکت مردم....بانکی که زیر نظر بانک مرکزی است با موسسه خیلی فرق داره.....
    • سپرده گذار ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      برادر گرامی شما باید فرق موسسه با بانک بدونید.بانک صف غدا که نیست که پولش تمام بشه.بانکها و همین طور قوامین رو عابر بانکاش یه آرم آبی رنگی داره به اسم شتاب.یعنی شما توی یه مغازه هم نرین میتونین کل موجودی حسابتون خالی کنین.پس خواهشا این شایعات رو در مورد قوامین نزنین.قوامین یه بانک با بهترین نیروها
    • هاشم ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      آقا فقط سایت بانک مرکزی . قسمت نظارت . لیست بانک های مجاز . بانک های غیر دولتی . برین بررسی کنین از نگرانی دربیاین . قوامین از 12.6.91 رسما از بانک مرکزی مجوز گرفته . ناگفته نماند که تا الان کفالت خیلی از ورشکسته ها رو قبول کرده . مثل صندوق آل طاها . جی اصفهان و این آخرین هم اعتماد که کل کارکنان تعاونی رو هم بدون قید و شرط استخدام کرد . الان با 800 شعبه و 6800 کارمند در شبکه ی بانکی فعالیت داره
    • حسین ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      واقعا باید از این حرکت مردم تعجب کرد!!!!!!فقط همین
    • امین ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      اگه اینایی که تو قوامین یه تومن، دو تومن، ده تومن دارن، من پونصد میلیون دارم و بدون هیچ دغدغه طرف بانک هم نرفتم! چون بانک قوامین، حقوق نیرو انتظامی رو هر ماه پرداخت میکنه! و هر عقل سلیمی درک میکنه که وقتی یه بانک مسئول پرداخت حقوق یه سازمانه، ینی نقدینگی و گردش مالی بزرگی رو در طول یه ماه داره و این ینی احتمال ورشکستگی برابر صفر میشه! با این کاری که خیلیا کردن و پولشونو برداشتن سود اساسی تو جیب بانک رفت! چرا که اونایی که یه ساله سپرده گزاری کرده بودن برداشتن سود روزشمار فقط گرفتن!
    • سپرده گذار ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      با سلام خدمت تمامی دوستان تمامی آقایان و خانم های محترم در نظر داشته باشید که بانک مرکزی عنوان بانک رو به راحتی به هرموسسه ای نخواهد داد. چرا؟ چون بانک مرکزی بایستی از تمامی بانکهای دولتی و خصوصی حمایت کامل انجام دهد.و یکی از شرایط بانک بودن موسسات وجه تضمینی چند برابر مشتریان در بانک مرکزی به ضمانت گذاشتن است. شما توجه داشته باشید بانکی که در تولید و اقتصاد یک کشور نقش به سزایی دارد چگونه برشکست خواهد شد.
    • سپرده گذار ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      ادامه: تمامی شاغلان نیروی انتظامی از بانک قوامین حقوق بگیر هستند.علاوه بر اینکه تمامی همین افراد و بازنشستگان دیگر ارگانهای نظامی و غیر نظامی سپرده سالانشون رو در همین بانک قرار داده اند. همه افرادی که در بانک قوامین سپرده گذاشته اند یا نظامی اند یا وابسته به خانواده نظامیان هستند بیایید با کمک همدیگر به یکدیگر اعتماد کنیم. مطمئن باشید به زودی کسانی که اعتماد نکرده اند پشیمان خواهند شد. این اتفاق فقط در خراسان شمالی رخ داده است.پس هیچ جای نگرانی نیست. وقتی عاملان این شایعه دستگیر میشوند.
    • سپرده گذار ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      ادامه: وقتی جانشین فرمانده نیروی انتظامی و اطلاعات نیروی انتظامی و مسئول مربوطه در استانداری حرفی میزنند این ما افراد هستیم که بایستی اعتماد کنیم بهشون.این افراد اصلا در این شرایط امکان دروغ گفتن ندارند. افرادی که در بانک ملی سپردشون رو میگذاشتند کارمندای بانک ملی میگفتند قوامین بانک هستش و جای نگرانی نیست. به نظر بنده خبر ها رو از منبع اصلی دریافت کنید.02129951 مطمئن باشید که شایعه ای بیش نیست.و مطمئن باشید بانکی به خوبی و انعطاف پذیری بانک قوامین جایی پیدا نخواهید کرد.
    • سپرده گذار ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      ادامه: انشاالله که این شرایط به زودی بهتر و بهتر وبهتر خواهد شد و تمامی مشتریان به آغوش گرم بانک قوامین برخواهند گشت.
    • محمد بیغمی ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      هم وطنان عزیز این شایعه ای بیشتر نیست . اگه توجه کنید تنها بانکی که توانست با اقتدار پنج موسسه ورشکسته را سازماندهی کنه و پول مشتریان اون بانکها را تامین وتضمین کنه بانک قوامین بوده .شک نکنید بانک قوامین بیدی نیست که با این بادها بلرزه و لی ما باید بدانیم که بانک قوامین با بیش از هزار شعبه همچنان امین مردم ایران زمین خواهد ماند ومن خودم خونه و مغازه ام را فروخته ام وبیش از دومیلیارد تومان سپرده پنج ساله در این بانک دارم و بیش از سیزده ساله که با این بانک کار می کنم .
    • رضا م ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      متاسفانه برخی از افراد فرق بین موسسه وبانک رو نمیدونن اونوقت میان نظر هم میدن جای بسی تاسف داره
    • یحیی بی غمی . ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      با سلام .دوستان عزیز شاید هر کدام از ماها بیش از دویست میلیون ملک و سرمایه داشته باشیم ولی شاید ده میلیون تومان پول نقد نداشته باشیم بنابراین بانکها هم مقدار کمی از سپردهای خود را به صورت نقدی نگه میداره و بقیه را سرمایه گذاری می کنه و اگه زمانی ما به بانک مراجعه کنیم و پول نداشته باشه دلیلی بر ورشکستگی اون نیست و این مثل فرد ثروت مندی هستش که سرمایه زیادی داره ولی در آن واحد پول نقد در دسترس نداشتع باشه واز طرفی بانک باید با این پول کار بکنه
    • رضا مرادی ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      همشهری عزیز شیروانی اینها همه شایعه بیش نیست.چظور شده که در ایران فقظ شیروان قوامین کم اورده حواستون باشه میزان هم بخاطر سرمایه گذاری در پدیده قربانی شد.حقوق پرسنل نیروی انتظامی واریزی بانک قوامینه نگران نباشید
    • حسین ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      آخه مگه میشه بانکی که به سیستم شتاب وصله مشکل واسش پیش بیاد؟؟؟؟ کارتهای بانکی قوامین رو هرجا میشه کشید و حساب رو خالی کرد بدون نیاز به مراجعه حضوری تو شعبه، بعدشم بانکها از ابزارهایی مثل ساتنا، پایا، چک رمزدار، شبکه شتاب، اینترنت بانک و خیلی چیزای دیگه که به راحتی میشه انتقال وجه انجام داد، پس همچین بانکهایی اصلا مشکل نقدینگی ندارند، چون پشتوانش شبکه شتاب و بانک مرکزیه، یه بانک با موسسه فرقش ایییییییییینه.
    • مشتری ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      بابا بانکه ٫ موسسه که نیست .......واقعا این شایعات خنده داره........
    • مجید ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      بانک قوامین یکی از بهترین بانکهای ایران هست من از کلیه خدماتش راضیم و اینکه تا حالا این اتفاق برای هیچ بانکی نیفتاده چون پشتوانه مالی زیادی دارن
    • مسعود ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      باسلام بنده هم توی موسسه میزان سپرده دارم و هم توی بانک قوامین -میزان چون موسسه بود و بانک مرکزی تاییدش نکرده بود مردمو ب دردسر انداخت هنوزم کسی نتونسته پولشو برداره و ازهمه بدتر سود پولارو هم ک داده از حسابها برداشت میکنه ... به افرادیکه توی بانک قوامین حساب دارن حق میدم بترسن ولی دوستان برید توی سایت بانک مرکزی دقیقا متوجه میشین بانک قوامین تحت نظر بانک مرکزیه و هیچ مشکلی هم نداره و گیریم ک مشکلی هم براش پیش بیاد بانک مرکزی موظفه جوابگوی مردم باشه پس خودتونو اذیت نکنید یا حق
    • ببمه آسیا ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
      0 0
      من کل حسابام اونجاس نهم خرداد سی تومن دیگم رفتم به حسابم ریختم
    • مشتری معمولی ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      من فقط میدونم قوامین بیدی نیست که بااین بادهابلرزه تجمع مشتری که نشد مدرک اگه کسی درسرتاسرایران مراجعه کرده و بهش پول ندادن اون درسته جالبه که درتمامی نظرات حتی یک نفرهم نبودکه بگه من به فلان شعبه مراجعه کردم وبه پولم نرسیدم اینوهم درنظردشته باشین که حتی میتونی بدون مراجعه به شعبه هم پول انتقال بدی یا برداشت کنی نه تنهاقوامین بلکه هر بانکی چون به سیستم یکپارچه پولی بانک مرکزی وصله اینه فرق بین بانک وموسسه غیرمعتبر
    • حسین نیا ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      سپرده ما 6 ماه دیگه مهلت داره میشه برداشت کرد؟؟؟؟؟؟
    • نزول خور23میلیونی ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      قوامین آدمای خوبی هستند-این بانک بهترین بانک از نظر سود دادنه -رخدا حفظشون کنه به مردم بی بضاعت دارن کمک می کنند.
    • سرمایه گذار ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      سلام، همشهریان گرامی توروخدا به این شایعات دامن نزنید. باتشکر
    • ح خ ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      با سلام .موارد ذیل رو بخونید : 1- قوامین با پشتوانه نیروی انتظامی هست که متصل به بودجه کشوری می باشد و در صورت بروز اتفاق اینجنینی امنیت کشور تحت تاثیر قرار می گیرد . لذا هیچ وقت انحلالی برای این بانک متصور نباشد . 2- بانکها در بانک مرکزی سرمایه ای دارند که گارانتی خدمات بانکی آنها محسوب می شود . پس نگرانی چیست ؟ 3- بانک قوامین همیشه ناجی موسسات منحل شده بوده ( تعاونی های اصفهان و اعتماد ایرانیان ) 4- بانک قوامین در بورس به روند معاملات همچون گذشته ادامه می دهند
    • فرهاد شريفي ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      قوامين امين مردم ايران زمين.من از مشتريان قديمي بانك قوامين هستم.لطفا به شايعات توجه نكنيد بانك قوامين زير نظر بانك مركزي قرار داره ميتونيد از سايت بانك مركزي هم استعلام بگيريد.
    • حر ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      برای خاتمه شایعات فقط باید بانک مرکزی اعلام کنه که هیچ مشکلی در پرداخت سپرده های مردم وجود نداره تا به شایعه خاتمه داده بشه والا بلای میزان سر هر بانکی می تونه بیاد.
    • علی ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      قوامین پول مردم رو داره میده. مشکلی از این بابت نیست.
    • بجنوردی ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      1 0
      مار گزیده از ریسمان ساه و سفید میترسه. مردم زخم خورده ی ما حق دارن نگران بشن. ریشه ی مشکل رو جای دیگه باید پیدا کرد.
    • ب م ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      با سلام بانک قوامین از اول جز دقیق ترین بانکها بوده وخواهد بود همچنین این بانک تحت نظر بانک مرکزی است
    • رضامقدم ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      سلام چون شاید بابرگشت پول و کسر سود میخوان درآمد کسب کنن
    • بابک ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      تمامی بانکها و موسساتی که به جای بانکداری با تاسیس شرکتهای اقماری کسب درآمد میکردن به سرنوشت میزان دچار خواهند شد...
    • رضا محمدنام فرخانی ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      سلام. بانک قوامین بانک میباشد. وتحت نظر بانک مرکزی است. با این چنین هجومي به این بانک اگر بانک ملی ایران هم باشد ورشکسته میشه. فقط باید مردم عزیز مان به این موضوع اعتماد کنند.واجازه بدهند مثل سابق بانک فعالیت خودشون را ادامه بدهد
    • جلال نوبری ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      اگر یک زمانی مشکلی برای بانک قوامین بوجود بیاد بانک مرکزی اعلام میکنه بانک قوامین یک موسسه غیر مجاز بوده و کارش غیرقانونی است و ما این مساله را بارها اعلام کرده بودیم و مردم نباید در این مؤسسه سرمایه گذاری می کردند
    • بی خیال ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      بابا چقدر پولدار
    • بی خیال ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      منم تو بانک قوامین حساب دارم این شایعه ها رو پخش نکنید خودتون هم از نون خوردن نندازین بزارین ما سود بانکی مون رو بگیریم
    • مشتری ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      سلام دوستان اینها همه شایعه است من چندین سال است که مشتری بانک قوامین هستم وبهترین برخورد رابامشتریان دارند
    • سپرده گذار ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      متاسفم برای افرادی که فرق بین بانک وموسسه را نمی دونن.باید بدونین وقتی بانکی که به شتاب وصله هر مقدار پول بخوای میتونین به هر حسابی انتقال بدین وهیچ مشکلی ایجاد نمیشه .با برداشتن پولمون سود برگشت کرده و بانک سود میکنه.
    • بهادری ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      مقایسه موسساتی که حتی مجوز مالی و اعتباری هم ندارند مثل میزان ، با بانک بزرگی مثل بانک قوامین که تحت نظر بانک مرکزی است و تا آلان سپرده چندین موسسه ورشکسته از جمله اعتماد ایرانیان را به صاحبانش برگردانده ، فقط تشویش اذهان عمومی است. مرجع صلاحیت بانکها و موسسات مالی و اعتباری ، سایت بانک مرکزی می باشد که بانک مرکزی اعتبار آنها را تائید کرده است.
    • م ح ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      با سلام خدمت دوستان تمام بانکهای خصوصی نزد بانک مرکزی سپرده ای دارند به نام سپرده قانونی که عبارت است از درصدی از سپرده هایی که میگیرند را به عنوان سپرده قانونی نزد بانک مرکزی ذخیره می شود و هرروز منابع بانک ها توسط بانک مرکزی پایش شده و این سپرده از آنها اخذ میشود ای کاش اطلاعات بانکی ملتم بیشتر و دقیقتر از این بود
    • بی طرف ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      آخه مردم که سرشون تو لاک خودشونن همه این حرف ها زیر سر مسولین بانک مرکزی است آخرش که کم بیارن میگن این تاریخ مجوزش تموم شده بود با ما همکاری نکرده بودن به ما بدهی زیاد داشتن و از این جور حرف ها حالا مردم بدوند دنبال پولشان
    • 666 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      چرا بانک مرکزی موضوع انحلال یا هرشایعه را رد نمی کند پس دوستان خودتان را گول نزنید . که بلای پدبده تبرک و میزان و آرمان سرتان نیاد چرا مطالب 666 را نمی گذارید
    • برات زاده ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      با سلام، عصر ما عصر ارتباطات است لذا ما بایستی از اطلاعات بالایی برخوردار باشیم در خصوص بانک قوانین که عضوی از شبکه بانکی است و تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می کند هیچ شکی وجود ندارد.لذا زحمت بکشید به سایت بانک مرکزی مراجعه و این بانک که یک سرو گردن از بانک های دیگر بالاتر است با موسسه غیر مجاز میزان مقایسه نکنید. موفق و پایدار باشید
    • علی ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      من که میزان پولم رو خورد . اون موقع هم همه میگفتن شایعه است و دقیقا حرفایی که اینجا زده شد اونجا هم گفته میشد. اما همه دیدن که اخرش هم قوه قضائیه هم بانک مرکزی زدن زیر حرف 14 سالشون.
    • علیزاده ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      سلام ورشکستگی بانک قوامین شایعه است موضوع را کارکنان سایر بانک ها ساختن که سرمایه را جذب کنن والا بانک که ورشکست نمیشه
    • بهرامی ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      من خودم سپرده گذار تو بانک قوامین هستم نظر من اینکه به این شایعات توجه نکنید میتوانید برین به سایت بانک مرکزی و لیست موسسات غیر مجاز و بانک های مجاز رو ببینید بنده اطلاع دقیق در مورد این مسئله دارم این شایعه از شهر شیروان شروع شده از اونجایی که شعبه بانک قوامین و موسسه منحله میزان جنب هم بود مردم بادیدن شلوغ شدن میزان فکر کردن قوامین هم مشکل داره مردم هم به شایعات دامن میزنن .... واقعا از دست شایعات
    • مال باخته ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      0 0
      موسسه میزان هم آرم دادگستری رابر سر در خودش داشت
    • هادی ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      واقعا متاسفم واسه کسانی که تو صفن تا پولشونو پس بگیرن اگه این بانک مشکل داشت جلو حواله ساتنا و شبا و چک بین بانکی شو بانک مرکزی می گرفت و فرت و فرت پول به مردم نمی داد فقط بقول معروف رو سیاهی واسه ذعاله شماره تماس بدین من نقد بهتون پول بدم نرین تو صف . . .
    • مشتری ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      واقعا برای سطح فهم مردم متاسفم فقط همین
    • جلال ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      سلام به همه دوستان عزیز. من خودم کارمند یکی از موسسات اعتباری دارای مجوز هستم. به جای اینکه به شایعات توجه کنین یه سر به سایت بانک مرکزی بزنین www.cbj.ir اینجا لیست همه بانک و موسسات مجاز رو میبینین. این شایعات فقط و فقط در خراسان وجود داره ولی وقتی توسط همه باور میشه و همه واسه گرفتن پولاشون مراجعه میکنن هر بانک یا موسسه ای باشه با مشکل نقدینگی مواجه میشه. توجه داشته باشیم که کار بانک نگهداری پول نیست بلکه وظیفه سرمایه گذاری های کلان با جمع آوری پول های خرد رو انجام میده.
    • رمضانی ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      چرا فرق بین بانک و تعاونی رو درک نمیکنیم چرا بانکهای دیگه پشت سر هم برای جذب منابع به کار غیر اخلاقی روی میاورن چرا توی این ماه مبارک فقط شکممون روزه میگیره و زبان و گوش بدون روزه اند من که اعتماد کامل به بانک قوامین و همه بانکهای ایران دارم این یه شایعه انگلیسی است برای منحرف کردن افکار مردم و مسولین از مذاکرات هسته ای مردم با هوش باشیم و فریب این روباه مکار رو نخوریم باهوش باش باهوش ای ایرانی فریب انگلیسیهارو نخوریم
    • همایون و امیر ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      این بانک مورد تایید بانک مرکزی میباشد ولی دولت در رابطه با بانک میزان از قبل هشدارهای لازم رو داده بود که خواهشمندم به لینک مورد نظر مراجعه کنید. باسپاس
    • خرسند ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      سلام من از هر کسی که پرسیدم گفتند بانک قوامین داره سپرده هارو میده بدون هیچ چشم داشتی به کارکنان بانک قوامین هم توصیه میکنم با احترام پول مردم رو برگردانند و برای بانک قوامین اعتبار بخرند من که از جای پولم در بانک قوامین خاطرم جمع هست و دارم کار میکنم چون بانک با موسسه خیلی فرق داره
    • علی ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      سلام این حرفا شایعه ای بیش نیست موسسه اعتباری با بانک متفاوت است .اگر قوامین برشکست شود یعنی ملی ملت سپه و...همه بانکها دچارچنین سرنوشتی میشود واین یعنی فلج شدن اقتصاد کشور که یکی از ترفندهای دشمنان خارج از کشور برای ایجاد بی ثباتی می باشدکه از گذشته تا بحال مردم را به این امر فراخوان میکردند. شما میتونید به سایت رسمی بانک مرکزی مراجعه کنید ونسبت به کذب بودن این شایعه اطمینان حاصل کنید.
    • مجید ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      درود بر بانک قوامین. تا آخرین نفری که تو شعبه بودن هرجوری که می خواستی نقد با چک بهت میدادن . درود به این بانک . تو بعضی از شعبی که مردم تو نوبت بودن ساعت کاریشون رو هم اضافه کردن ماشالله. قوامین امین مردم ایران زمین
    • وحید ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      2 0
      با سلام من در میزان پول داشتم ندادن.حالا هم باید منتظر بمونیم. اما بانک قوامین، بانک هست موسسه نیست.امروز هم شعبه شهر ما عادی بود. و خیلی راحت پول میدادن. از مسوولین عزیز خواهشمند هستم کاری کنن که اعتماد مردم به شبکه بانکی سلب نشه. که همه ضرر میکنن.
    • مشتری سپرده گذار قدیمی ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      چقدر برخی افراد دهن بین و کم اطلاعند و با شنیدن یک حرف زود دست به اقدام عملی می زنند.البته شاید مردم خراسان مارگزیده باشند ولی بیایید و خودمان به زیان خود عمل نکنیم.علاوه بر این که بانک قوامین مجاز و مورد تایید بانک مرکزی است حتی در اقدامی جدید بانک قوامین به سامانه ازواج بانک مرکزی پیوسته که خود بیانگر این است که اگر مشکلی می داشت این کار نمی شد این هم لینک آن:ve.cbi.ir
    • سپرده گذار ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      سلام دوستان ازنظر من شايعه است وماسپرده گذارها نبايد توجه كنيم
    • محمد محمدی ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      دوستان می دانید شایعه ای که دل مردم را دراین ماه مبارک بلرزاند چقدر گناه نابخشودنی است ازخدابترسیم بانک قوامین بهترین بانکه اینها همش شایعه است
    • امین عا لی پور ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      بزرگترین شایعه 94
    • احمد ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      دوستان این ها شایعه هست من از سپرده گزاران قدیمی بانک قوامینم و تا حالا هم مشکلی پیش نیومده من ساده لوح پولم برداشتم ۵ میلیون ضرر کردم و حالا که دیدم شایعه هست دوباره گذاشتم اما ۵ میلیون ضرر کردم پشیمونم تو رو خدا شایعه نکنین
    • سعید ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      شعبه های بانک قوامین در سبزوار که خیلی شلوغ شده ولی مثل میزان نیست که پول ندن.چک بین بانکی میدن.با بانک هم صحبت کردم گفت بانک قوامین هیچ مشکلی نداره و نگران نباشید.اینم شماره اش خواستید زنگ بزنید 02129951 ولی با همه ی این حرفا من خیلی نگرانم چون کل سرمایه ام اونجاس.از طرفی هم آخر مرداد سر رسید قراردادمه.حالا نمیدونم تا موعد سررسید صبر کنم یا شنبه برم پولم رو بردارم!!!اگه شایعه باشه سود پولمم بهم میخوره.خیلی گیج شدم.
    • سید مهدی ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      سلام و عرض ادب به دوستان بنده امروز ساعت 17 برای تست این شایعه میلغ بالایی را از حساب قوامین به سپرده بانک مهر اقتصاد از طریق انتقال شتابی اینترنتی انجام دادم و بدون هیچ مشکلی انتقال حساب انجام شد
    • 666 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      سطح فکر مردم بالاست آقای محترم و فرق بانک و موسسه را می فهمند ولی بانکی اختلاس درآن موج میزند و زیان سالیانه میلیادی می دهد را مردم تشخیص میدهند همش نگوید شایعه است با منطق برخورد کنید
    • زهرا ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      ای ولا به بانک قوامین که کم نیاورد.
    • سپرده گذار ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      قوامین ازلحاظ منابع مالی ودارایی ومجموع سپرده مشتریان جزء پنج بانک برترکشوره این آماربانک مرکزیه همچنین این بانک متعلق به ناجاست وپرداخت حقوق انها رابرعهده داره این نشان از توان مالی وساختار محکم اقتصادی وتراز مالی مثبت اونه
    • س- ب ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      0 0
      سلام دوستان کاش بعضی که این شایعات را می کنند می دانستند که بااین کار سپرده گذاران را نگران می کنند واین حق الناس است وخداوند از این حق نمی گذرد ای کاش ما به فکر خنده بنده خدا باشیم نه لرزاندن دل کسی در ماه مبارک رمضان .
    • ناشناس ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      پایان شایعات بانک قوامین (حتما بخونید و اطلاع رسانی کنید) بانک قوامین به سامانه وام ازدواج بانک مرکزی پیوست این هم آدرس سامانه ازدواج بانک مرکزی: http://ve.cbi.ir/
    • م ص ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      چرااجازه میدین هرکی ازراه میرسه تصمیم و نظراشتباهشو که از روی نادانی منتشر میکنه روی شما تاثیر بگذاره اینجوری میخواهیم زندگی کنیم که به خودمونم باید شک کنیم
    • سپرده گذار ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      با توجه به برخی شایعات در خراسان شمالی متاسفانه مردم ما از امور بانکی و مالی بی اطلاع هستند مگه میشه یک بانک رو با یک موسسه که غیر از پرداخت وجه نقد هیچ ابزار پرداختی نداره مقایسه کرد. هنوز هم مردم ما همون افکار قدیمی رو دارند . بانکها غیر از وجه نقد از سایر ابزارهای پرداخت استفاده میکنند ساتنا . پایا. بین بانکی . چک تضمین شده . شتاب . کارت به کارت شتابی این شایعه از شیروان شروع شد و به بجنورد کشیده شد و . . . من حدود 9 سال مشتری بانک قوامین هستم و از ابتدا تا کنون از عملکرد این بانک راضی بودم .
    • هاشم ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      سلام در پاسخ دوست عزیز آقا سعید . دیگه شما که با مرجع اصلی پاسخگویی تماس گرفتین یعنی بانک مرکزی قربان چرا نگرانی . خیالت راحت سر سررسید قرارداد یعنی پایان مرداد برو پول رو وردار یا هم تمدید کن . این شماره مربوط به سامانه پاسخگویی بانک مرکزی هستش دوستان برای اینکه استعلام بگیرین و خاطرتون جمع بشه تماس بگیرین . 02129951 هر چند دیگه صدور چک بین بانکی و سا تنا و پایا یعنی اینکه اینجا بانکه و خدمات شتابی داره که فقط یه بانک میتونه انجامش بده .
    • هاشم ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      بانک قوامین اگه اختلاس در آن موج می زد یا ضرر میلیاردی میداد که دوست عزیز دارای رتبه ی هفتم بیشترین دارایی بین 22 بانک خصوصی نمی بود . بانک قوامین از نظر نقدینگی 14.7 درصد در رشد نقدینگی کل کشور به لحاظ پوشش آماری بانک مرکزی به گفته ی دکتر سیف تاثیر داشته و یه بانک خصوصی قوی با 800 شعبه در سراسر کشور و حدود 6800 نفر کارمند مشغول فعالیت بانکی هست . ضمن اینکه از همین الان میتونین از طریق ثبت سامانه وام ازدواج جهت دریافت تسهیلات اقدام کنین . دیگه اینکه همین 8 ساعت پیش رو خروجی سایت بانک مرکزی رفت
    • هادی ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      آقای 666 این آمار رو از کجا آوردی مگه خودت اداره آمار داری شماره بده تا آمار واقعی با مدرک بهت بدم ...
    • هادی ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      سعید گل ... اگه خیلی دلهره داری شماره بده تا تضمین بهت بدم چون من خودمو سهامدار این بانک میدونم. اخه یکی نیست به این ملت بگه اگه کم بیارن چه جوری همین الان بورس در حال فروش سهامش هست؟
    • هادی ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      آقای 666 خیلی دوست دارم با شما که فرق بین تعاونی و موسسه و بانک رو نمی دونی صحبت کنم اکه تو این بانک محترم پول داری شماره حساب و تلفن بده تا معادل پولت تضمین بدم از هر بانکی که دوست داری این ادعا نست . . .
    • هادی ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      واقعا متاسفم واسه کسانی که شایعه پراکنی کرده و باعث ضرر و زیان مردم می شه و حق الناس واسه خودش می سازه ...
    • کارمند قوامین ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      من کارمند بانک قوامین هستم.اینا همش شایعه هست .
    • هادی ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      ایکاش بجای گشتن تو هر سایتی و هر چرت و پرتی رو گوش دادن اطلاعاتمون رو در مورد بانکها کامل می کردیم
    • 666 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      اگر شایعه موضوع قوامین چرا بانک مرکزی و یا... تکذیب نمی کنند . وهمه همدیگر نگاه می کنند ؟
    • حسن ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      شما دوباره برو سردب میزان رو نگاه کن ببین چی نوشته؟ من بهت میگم:موسسه...میزان حالا سردب قوامین چی نوشته ؟ نوشته بانک قوامین بذار خیالتون رو راحت کنم: صندوق-تعاونی اعتبار- موسسه اعتباری-موسسه مالی و اعتباری اینا همه نه عضو شتاب هستند و نه بانک مرکزی اونا رو ساپورت زیادی میکنه.حداکثر کاری که بانک مرکزی برای این موسسات انجام میده اینه که بعد از ورشکستی اونا رو به بانک دیگه ای میده تا پول مردم رو پرداخت کنه اما بانک قضیه اش فرق میکنه ! چرا؟ چون 1-ورشکستی یک بانک یعنی بازی با آبروی بانک مرکزی
    • حقیقت ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      اخه چطور میشه یه موسسه رو با بانک مقایسه کرد؟مردم باید خیلی هوشیارتر باشن و بازیچه برخی افراد مغرض نشن وقتی صحت و سقم یه موضوعی برامون مبهمه باید از مرجعش سوال کنیم که اونم بانک مرکزیه که تو جدیدترین اقدامش بانک قوامین و به سامانه وام ازدواج وصل کرده
    • هاشم ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      آقا یا خانم 666 سلام . دوست خوب موضوع فقط مال خراسان شمالی و برخی شهرهای رضوی بوده که به موقع توسط شورای تامین استان و معاون اقتصادی استانداری تکذیب شده آخه یه شایعه ای که همه تو کل کشور درگیرش نیستن رو یه دفعه بانک مرکزی بیاد بگه که اونا هم دل آشوب میشن باز تا بیان اونا رو توجیه کنن که کار درستی نیست عزیز . ولی این جور صحبت ها رو که به قولی محلی شایعه میشه رو مسئولین استانی وارد عمل میشن که شدن . ضمن اینکه میشه تلفنی از بانک مرکزی استعلام گرفت . 02129951. تاییددیگه هم پیوستن به سامانه ازدواجه
    • حسن بخشی ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      دوستان عزیز بانک قوامین با سرمایه 400میلیارد تومان اولیه وهرسال با افزایش اندوخته نزد بانک مرکزی درحال فعالیت می باشد. ضمنا این بانک دارای شرکت های سرمایه گذاری با سرمایه بیش چند هزار میلیارد ریال می باشد وضمنا این بانک در چارچوب دستورالعمل های بانک مرکزی عمل کرده وهیچ مشکلی درخصوص نقدینگی مشتریان ندارد ومشتریان عزیز می تواند به راحتی از طریق خدمات (ساتنا وپایا و چک بین بانکی) به هر میزان که پول نیاز دارند از بانک دریافت نموده وبابت این موضوع هیچ مشکلی برای بانک بوجود نمی یاد.
    • 666 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      من فرق قرض الحسنه و بانک را می دانم ولی بانکی که با سپرده بانک شده باشد نه با منحل کردن چند موسسه ...
    • 666 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      سلام آقای هادی پول هات نگه دار برای خودت نمی خواد تضمین شما بدهید. مگر بانک قوامین سرپرست ندارد که بیانیه بده . چرا سرپرستی مشهد سکوت کرده چرا چرا؟ .....کجایند مدعیان بانکی
    • هادی ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      آقای 666 سلام تشکر که جواب دادی حالا شما بگو اگه ورشکسته شده چرا بانک مرکزی تاییدش کرده؟ چرا تو بانکهایی که وام ازدواج پرداخت می کنن قرار داده ؟ چرا جلو افتتاح حساب و بقیه خدمات اونو نمی گیره؟ چرا حقوق ناجا رو از باااااااااانک سپه گرفت و به قوامین داد؟
    • 666 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      آقای هادی بی اعتمادی به بانک ربطی به سایت نداره برو سرچ کن ببین درمورد انحلال بانکهای متخلف نمایندگان مجلس چه نظری دادند وچگونه می خواهند بر خورد کنند.
    • سعید ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      1 0
      هادی جان ... با این که نظر شما و دیگر دوستان رو خوندم ولی بازم استرس دارم.فکر کن پولی که با زحمت به دست میاد رو بذاری تو بانک بعد بهت خبر بدن بدو برو پولت رو بردار که شلوغ شده...
    • 666 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      دوست عزیز هادی آقا این چرا ها را من نباید جواب بدهم باید بانک مرکزی و بانک قوامین ومراجع قانونی پاسخ گو باشند . درضمن مگر میزان مال دادگستری نبود و سهامداران پرسنل دادگستری نبودند .حال پرداخت حقوق ناجا تضمین کننده یک بانک نیست .بلکه عملکرد آنها مهم است که برای همه دراستان خراسان روشن است . لطفا تحقیق کن بعد جواب بده .
    • علی یوسفی ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      سلام من مطلع هستم که بانک قوامین بیشترین سپرده نسبت به سایر بانکها در خراسان شمالی را با یک رقم بالا جذب نموده است که شاید همین یکی از دلایل این شایعه باشد که سایر بانکها از این شایعه بدشان نیامده و حتی به آن بعضا دامن زده و سعی بر جذب کسانی که سپرده خود درا این روزها از قوامین برداشت نموده اند بر ای بانک خود نموده اند وبا ارسال پیامک های تبیلغاتی گسترده از آب گل الود ماهی می گیرند, و این باعث تشویش اذهان عمومی می شود که برای نظام خوب نیست لطفا مسئولین امر رسیدگی نمایند .
    • امیر ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      اینای که دارن یکسره نظر بد مزارن کارمندای اخراجی بانکها یا موسسات ورشکسته اند برید تحقیق کنید میبیند اصن حساب ندارن تو قوامین...
    • اسماعیل رازقی ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      0 0
      جمیعا خیالتون راحت قوامین بهترین بانکه
    • سپرده گذار ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      من نمی دونم چرا تمام این شایعات از استان خراسان شروع میشود انگار بیکار زیاده اونجا. من سر رسید سپرده یکسالم دیروز بود (تهران) رفتم و سپردم برا حتی گرفتم . چون خانه خریده بودم و گرنه بازم تو روز شمارش می ذاشتم. با این شایعه پراکنیها به خودتان و بقیه مردم ضربه نزنید بخدا درست نیست
    • هادی ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      سعید آقا و آقای 666 من خودم کارمند هستم و با زحمت پول پس انداز می کنم میزان مال دادگستری نبود ببخشید چشم من و شما بسته بود هیچ وابستگی هم به دادگستری نداشت در حدود 4 سال قبل بانک مرکزی اخطار به بانکها داد که به میزان خدمات ندن کار به بعضی چیزا اینجا جاش نیست گفته بشه بهتره تاریخچه هر دو مورد رو بخونید میزان به صادرات واگذار شد و اعتماد ایرانیان و . . . به قوامین ببینید چه طوری پول مردم رو دادن خواهش می کنم در این مورد تحقیق کنید ببینید کارمنداشو چه احترامی به همشون گذاشتن و مخصوصا مشتر هاشون .
    • هادی ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      ببینید تو این چند روز چند نفر نتونستن پول بگیرن و چرا هنوز بانک مرکزی اجازه فعالیت داده؟ چرا تمام خدمات شتابی و انتقال پول واسش بازه آیا تعاونی میزان پول داد یا چک وعده دار .
    • هادی ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      سلام شماره تلفن پاسخگویی 24 ساعته بانک مرکزی بهترین پیشنهاد به مشتریانی که دلهره دارن . 02129951
    • مالباخته میزان ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      مردم عزیز به این حرفا توجه نکنید برید پولتونو وردارید اینایی که میان نظر مثبت میدن و میگن هیچی نشده از کارکنان قوامینه . برید تا قرون آخرشو ور دارید اگه دروغ باشه مشکلی برای قوامین عزیز پیش نخواهد اومد ولی شما کار خودتونو بکنید
    • محمد محمدی ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      دوست عزیز 666 اگر پولی نزد بانک قوامین داری برو بردار و این قدر موجب تشویش اذهان عمومی نشو .میدانی اگر حرفهایت درست نباشد چه گناه بزرگی در این ماه مبارک مرتکب شده ای؟ زیرا مسئولین استانی همه اذعان به شایعه بودن نمودن و هر مشتری به بانک مراجعه نموده پولش را دریافت کرده و پس به این نتیجه می رسیم که این یک شایعه است
    • ج ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      آقای666 مشکلی که برای یک استان بوجود می آید را نمیتوان در رسانه عمومی کل کشور مطرح کرد چون آدمای ساده لوحی پیدا میشن که به جای توجیه شدن به مساله دامن می زنند .شما بدون مراجعه به بانک از طریق اینتر نت بانک قوامین می تونین پولتون رو جابجا کنین اینکه اینهمه ناراحتی نداره پس چرا بانک رو به ناحق تخریب کنیم؟
    • مجید ع ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      باسلام و احترام خدمت همه , من کارمند بانک مقتدر قوامینم که سالیان سال سرفراز در خدمتگزاری عموم کوشا بودیم . افرادی که هدفمند این شایعه رو توسط افراد عامه ترویج دادند دو هدف رو نشونه گرفته اند , یکی تضعیف قوامین که فقط خواب و خیالی باطله و دوم برهم زدن نظو و امنیت عمومی که توسط پلیس امنیت و اطلاعات شناسایی شده اند.
    • مجید ع ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      ادامه, مشتریانی که شناخت کافی از قوامین دارند با خاطری اسوده افتخار ادامه خدمت رو به ما داده و میدهند و بلطف خدا و درایت تک تک همکاران بار دیگر شاهد درخشش قوامین در عرصه خدمت خواهیم بود. (سنگ در اثر همین ضربهاست که تبدیل به الماس میشه()
    • سعید ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      هادی جان من شماره تماس گذاشتم ولی مدیر محترم سایت پیامم رو سانسور کرده انگار از رو دل خوشم اینجام.اگه ممکنه یه ایمیل یا شماره تماس و هر چیزی که می تونی بذار در تماس باشیم.ممنون
    • مالباخته میزان ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      خیلی خوب هرجور راحتید میخواهید حسابتون دست نزنید. ما رو بگو برا کیا جوش میزنیم پنج ماه دیگه هم شما مثل ما به درد میزان دچار میشید. از ما گفتن بود
    • مصطفی ش ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      هیچ خبری نیس هرکی تاالان پولشو خواسته بهش دادن من تعجبم ازاینه که مردمی که بدون هیچ دردسری پولشنو میگیرن چراباز باورشون نشده که هیچ خبری نیس وقتی بین بانکی صادر میکنه یعنی چی حالا هی بگین میزان واقعا متاسفم
    • م ا ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      صرفا جهت اطلاع آندسته از افراد که نمیدونن؛ بانک مرکزی پرداخت 100%سپرده های بانک ها رو تضمین میکنه.پس بقولی الکی شورشو در نیارین.
    • کاربر معمولی ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      سلام.کاملا شایع است . چطور میتونید موسسه مالی و اعتباری رو با یک بانک خصوصی که زیر نظر بانک مرکزی هست مقایسه کنید . دولت و بانک مرکزی هزار بار اعلام کرده ، در مقابل سپرده های شما در مؤسسه های مالی و اعتباری هیچ مسئولیتی ندارد ولی سپرده گذاران به هوای سود بیشتر پول خود را نزد این مؤسسات میگذارن . لااقل کمی انصاف داشته باشید . چرا برای همه مشکلات و مسئولیت ها باید دولت و سیستم بانکداری متهم بشن و مردم خودشون رو مبرا بدونن ؟!!!!
    • س ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      من شک ندارم این دوست عزیز 666 ارتباط مستقیم با میزان داره من که شخصا 700میلیون سپرده دارم و فقط روز شروع شایعه 150 تاش رو از طریق دستگاه pos جابه جا کردم و وقتی دیدم مشکلی پیش نیومد دوباره پولم رو در قوامین گذاشتم.
    • 4 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      چي شد ؟
    • ج ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      مال باخته میزان شما به فکر خودتون باشید دارید چوب زیاده خواهی خودتون رو می خورید وقتی موسسه ای که تحت نظر بانک مرکزی نبود سپرده باز کردید باید فکر اینجا رو می کردید اگه اشتباه نکنم از قبل عید این شایعه برا ی بانک قوامین شده اما هنوز پا برجاست اما میزان بعد ازچند روز شایعه سقوط کرد فرق بین بانک و موسسه همینه
    • سعید ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      امروز این اس ام اس از شماره 2000224 واسم اومد گفتم بذارم دوستان نظرشون رو بگن که چقدر میشه روش حساب کرد حمید تهرانفر معاون نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران : بانک قوامین تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد و سپرده گذاران هیچگونه نگرانی از بابت سپرده های خود نزد بانک نداشته باشند.
    • سعید ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      امروز این اس ام اس از شماره 2000224 واسم اومد گفتم بذارم دوستان نظرشون رو بگن که چقدر میشه روش حساب کرد حمید تهرانفر معاون نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران : بانک قوامین تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد و سپرده گذاران هیچگونه نگرانی از بابت سپرده های خود نزد بانک نداشته باشند.
    • سعید ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      حالا با توجه به اس ام اسی که فرستادن آیا تا آخرش پشت قوامین وامیستن یا تا وقتی پشتوانه های قوامین پیش بانک مرکزی هست میگن خوبه بعدش که مردم رفتن پولارو گرفتن و تموم شد میگن دیگه به ما ربطی نداره برید بقیه اش رو خودتون بگیرید!!! امروز با رییس یکی از شعبه ها هم صحبت کردم قسمش دادم اگه چیزی هست بگه بازم گفت خبری نیست ولی شمارمو گرفت گفت خبری بشه میگم بیای برداری.حرف من اینه که اگه خبری نیست چرا شمارمو گرفت؟!!! اصن چرا دو دل بود و شک دار حرف میزد؟!!! تا قسم جون بچه هاشونو میدی شل میکنن!!!
    • سعید ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      پول رو هم نمیشه برداری چون سال پیش که گذاشتم 26% قرارداد نوشت و نگفت اگه زودتر ار موعد بخوای برداری سود پولت برگشت میخوره.حساب کردم اگه بردارم 20 میلیون ازش میفته.الان حتما میگید روزی که سود رو میگرفتی خوب بود و از این حرفا ولی خب دیگه 10-11 ماه من با سودی که میدادن حال کردم 40-50 روز هم استرس میکشم تا سر رسید برسه و پولو بردارم ...
    • کیوان ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      قوامین متعلق به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و پرداخت حقوق پرسنل ناجا از طریق این بانک صورت میگیره. کلیه واریز به حسابهای پلیس ایران مانند پلیس گذرنامه , مواد مخدر , اطلاعات و امنیت , وظیفه عمومی و ودیعه خروج از کشور , پلیس فتا و...به این بانک واریز میگردد . در آینده نزدیک کلیه جرایم راهنمایی و رانندگی صرفا به این بانک واریز خواهد شد . فقط یه نکته بگم تا دوستان یه مقدار فکر کنند : تعدادی از دستگیرشدگان و عوامل پخش شایعات پیرامون قوامین اصلا دراین بانک حساب نداشته اند !! یاعلی
    • ج ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      سعید آقا برا شما متاسفم که کارمند بانک رو به جان بچه اش قسم دادین این از نظر اخلاقی درست نیست چه کسی از آینده خبر داره ؟ بعدش هم شما خودتون گفتین پیام آمده که بانک قوامین تحت نظر بانک مرکزی می باشد شما که حرف کسی رو قبول ندارین بهتره برین حسابتون رو ببندین . بعدا که شایعات خوابید وفهمیدین که برای قوامین هیچ مشکلی ایجاد نشده برین حساب باز کنین
    • 666 ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      سلام دوستان خسته نباشید . من امشب خواب راحتی دارم . امیدوارم همه خوب باشید .
    • مینا بهرامی ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      این بانک هم به سرنوشت میزان دچار خواهد شد چون از یک شایعه شروع میشه و به واقعیت می رسه .
    • فرهاد ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      من امروز خودم شاهد بودم در یک شعبه بانک قوامین بجنورد یک آقایی 200 میلیون پولش رو بدون حتی یک سوال جواب برایش با شبا به بانک دیگری فرستاند چطور میگید بانک قوامین مشکل پیدا کرده واقعا هر کس شک داره بره پولش رو بگیره ولی با نامردی برای این بانک که خدمتگزار مردم بوده شایعه سازی نکنید هر بانکی اگر مردم برای برداشتن پولشون هجوم ببرن دچار مشکل خواهد شد خداوند این بانک و کارمندا و مسئولینش رو از مکر بد خواهان حفظ فرماید و مکر شان را به خودشان برگرداند الهی امین
    • رجب ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      داداش وقتی همه مردم بانک بریزن هر بانکی باشه پول نداره پس برو پولتو از جای که توش شک دار بردار.من که 50تومن تو دفترچه ام داشتم برداشتم باقیش خود دانی .فردا هیچکس جوابگوی پولت نیست
    • غلامرضا محمودی ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      آقا دروغه بانک قوامین با این شایعات کو چکترین مشکلی هم پیدا نمی کنه چون پشتوانه مالی اش قویه فقط حقوق پرسنل ناجا که اونجا هست جواب تمام مشتری ها رو میده من که به سپرده ام دست نمی زنم خاطر جمع
    • امیر علی ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      سعید خان بهتره بری پولتو بردای زیرا شما ادمی منفی گرا هستی اگر کسی به شما خوبی کند می گویی چرا این به من خوبی کرد حتما هدفی داشته
    • مصطفی حمزه ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      پرچم قوامین همیشه بالاست. .. یاعلی مدد
    • عدالت ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      آقای یا خانم 666 از متن های شما مشخصه که یکی از کارمندای اخراجی قوامین هستی اگه فک میکنه ورشکستس چرا نمیری پولتو بر داری؟ چرا همش جو میدی؟ دنیا دنیای الکترونیکه الان از اینترنت بانک یا موبایل بانک پولتو انتقال بده یا کارت بکش یا نه خیلی عقب افتاده و دموده هستی فردا برو هر شعبه از کشور و پولتو تمام و کمال پس بگیر.
    • ن.سلام ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      سلام پول ما تو پدیده گیره... اول گفتن شایعه ولی الان جوابگونیستند حالا خودتان هر جور صلاح میدونید.
    • sh ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      0 0
      قوامین یکی از شش بانک برتر کشور است. .عالی
    • ح ص ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      0 0
      قوامین به بانک مرکزی بدهکار است http://www.iranojahan.ir/razepool/4138-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87%20%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%20%D8%A7%D9%85%D8%A7%20%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AF%DB%8C%D8%AF.html
    • سپرده گذار سهام دار ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      0 0
      با سلام غزیزان من به شایعات تن ندهبد من که از سهامداران بانک قوامین هستم و از سال 87 با قوامین کار می کنم . این تنها شایعه ای است بی منطق از طرف رقبا جهت ضربه زدن به قوامین .
    • هادی ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      0 0
      خانم بهرامی و . . . انشاءاله با تلاش و حسن نیت کارمندان محترم قوامین با رفتارشون مشتی محکم بر دهان کسانی که شایعه پراکنی می کنند خواهند زد . گرچه اثبت شده است
    • هادی ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      0 0
      آقای مالباخته و .... مواظب باشید با صحبتاتون حق ناس واسه خودتون درست نکنید و بدانید که در چه ماهی هستیم
    • هادی ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      0 0
      آقا رجب سلام عزیزم بهتره بدونی الان عصر اینترنت هستش دیگه کسی پول نقد دستش نمی گیره بره تو خیابون اگه نتونستی پولتو انتقال بدی باید این حرفو بزنی من سر کل کل با دوستم رفتم یک میلیارد ریالمو انتقال دادم به کشاورزی و رییس قوامین جلو من پاشد دوباره همشو برگردوندم به قوامین و به بانکم افتخار میکنم ضمنا سهامشو هم خریدم بورو بورس ببین
    • زارع ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      0 0
      ای کاش مردم عزیز ما کمی تحقیق کنند وبه اطلاعات خود بیافزایند . البته قبل از سرمایه گذاری تا درمواقع شیوع این شایعات آشفته نشوند . لطفا مراجعه کنید به سایت بانک مرکزی تامطمئن شوید که بانک قوامین یکی از بهترین هاست.
    • گلم ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      0 0
      هنوز دیر نشده و بحرانی بوجود نیامده بهتر بانک مرکزی با قدرت پاسخ شایعات را بده و اعلام کنه ما پشتیبان قوامین هستیم
    • گ-ک ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      0 0
      بانک من بانک قوامین
    • سید ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
      0 0
      سلام اینا همش شایعه است اونایی که باورندارن وبه چندتا شبکه اجتماعی سرکاردارند واوناروباوردارن یه کم به بعضی مراجع معتبرمراجعه کنن مثلا سایت بانک مرکزی درصفحه اول قسمت ÷اسخگویی به مشتریان وباتلفن 02129951(بانک مرکزی )تماس بگیرند اونوقت متوجه میشن فرق یه بانک مجوزداربایه موسسه غیرمجازچیه خواهشا الکی شایعه راه نندازینم قوامین یکی ازبزرگترین بانکهاست
    • هادی ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      0 0
      سلام خدمت آقا رجب و خانم بهرامی و مالباخته ببینید شما نباید ندانسته و در حالی که اطلاعاتتون نسبت به بانک پایینه به این شایعات دامن زده و باعث اختلال در نظام بانکی و افکار عمومی شده و حق الناس بر گردن خودتان بوجود بیارین در حالی که در ماه مبارک رمضان هستیم .
    • رضا ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      0 0
      با سلام اگر کار قوامین درست است چرا قوانین بانک مرکزی را رعایت نمیکند و سود 29 درصد پرداخت مینماید این یعنی خود کشی و نابودی صددرصد
    • محمد ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      0 0
      با سلام عزیزم این را بدانید هر موسسه و یا بانکی که سود بیشتر از 20 درصد پرداخت نماید بدانید که عمر کوتاهی خواهد نمود و بزودی سقوط خواهد کرد این شوخی بردار نیست گول حرفهای احساسی را نخورید
    • ج ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      0 0
      آقا یا خانم ح ص خدا خیرت دهد که آدرس سایت رو گذاشتین چون آدمای بی فکری پیدا میشدن و قبول می کردن لا اقل اسم بانک رو درست می نوشتین .خبر اینگونه بود (بانک کار آفرین در انتظار توافقات ایران وجهان- بدهی بانک کار آفرین به بانک مرکزی با گشایش توافق نامه تسویه می شود و ادامه خبر 12 تیر 94)
    • ا و ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      0 0
      آخه بندگان خدا بانک قوامین حقوق نیرو انتظامی رو داره میده چطور برشکست میشه ..
    • علی ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      0 0
      دم بانک قوامین و کارکنان زحمت کش شعب سبزوار گرم که در این یکی دو روز تا نزدیک افطار پاسخگویی تمامی مشتریان بودند و رو افراد مغرض و آنهایی که می خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند کم کردند
    • مهدی ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      0 0
      باعرض سلام خدمت تمام دوستان. لازمه عرض کنم که بانک قوامین همین چندروز پیش به سامانه پرداخت وام ازدواج پیوست که اگه بانکی مشکل داشته باشه بانک مرکزی به هیچ عنوان اون رو وارد سایت زیرمجموعه خودش نمیکرد.واسه اطمینان یه سر برید سایت ثبت نام وام ازدواج
    • محمودی سپرده گذار ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      0 0
      اینها همه شایعه اس بانکی که پشتوانه دارد پشتوانه شم نیروی انتظامی است و ماهیانه میلیاردهها تومان حقوق پرسنل ناجا به اون واریز میشه هیچ مشکلی نخواهد داشت ما که با خیال آسوده سپرده مون رو دست نمی زمیم
    • رضا ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      0 0
      سلام اين مشكل پيش اومده و احساس خطري كه سپرده گزاران دارن همش بخاطر وقايع اخير موسسه ميزان و پديده شانديز بود.دقيقا همون اوايل همه مسئولان همين حرفايي رو كه الان مسئولين قوامين،بانك مركزي واستانداري ميگن رو ميگفتن ولي ديديد كه اخر چه بلايي سر سپرده گزاران ميزان اوردن.حتي همه سودهاي واريزي رو از حسابها كم كردن،هيچكس هم جوابگو نيست اگه مثل من مالباخته باشين وبدونين كه چي اين چندوقته سرم اومده،ديگه اينقدر راحت بعضي دوستان حمايت نميكردن به نطر من فعلا پولتونو بردارين
    • متعجب ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      0 0
      اخه اگه مشکلی بود برای تمام ایران بود نه فقط خراسان میزانی ها جو درست کردن !
    • سعید ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      0 0
      آقا یا خانوم (ج) من قسم دادم واسه پولم چون از رو آب نیاوردم.دوما اینکه رییس شعبه که یکی از آشناها بود رو قسم دادم شما چرا بهت فشار اومده؟
    • سعید ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      0 0
      امیر علی من منفی گرا نیستم.شما از بغل بانک قوامین بخور داری و 100% از کارمنداش هستی پس به بقیه توهین نکن.والا من خوبی ندیدم که بگم چرا خوبی کردن.سودی که بقیه بانکا میدن قوامین هم میده پس منت ای نیست.برای پولمم میتونم تصمیم بگیرم شما کاسه ی داغ تر از آش نشو لطفا.
    • سعید ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      0 0
      جناب متعجب به خراسانی ها حق بدید چون چند موسسه این بلا رو سر مردم آوردن حالا باز میگن این بانکه و اونا موسسه بودن درست ولی بلاهایی زیادی سر مردم خراسان اومده واقعا ترسیده شدن.
    • هادی ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      0 0
      آقا رضا کدوم شعبه قوامین سود 29 می ده تا مابریم
    • امیر علی ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      0 0
      سعید جان من قصد توهین نداشته و ندارم به عنوان یه فرهنگی به شما میگم یه تجمع صنفی ساده چه سو استفاده ها که ازش نشد حال بانک قوامین با پشتونه نیروی انتظامی و بانک مرکزی با این اتهاماتی مغرضانه که بعضا مشاهده می شو د ازسوی بانکهای رقیب نیز باشد چه ضربه ای به نظام بزند در ثانی این نظرم بود
    • ج ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      0 0
      قابل توجه دوستان در رسانه ملی اسامی بانکها و موسسات مجوز دار اعلام شد که نام بانک قوامین هم در این لیست بود تا شبهات مردم بر ظرف گردد
    • کارمند بانک قوامین ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      0 0
      با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستانی که نظرات خودشونو صادقانه گذاشتن چه موافق شایعه و چه مخالف شایعه. سپرده گذاران عزیز توجه فرمایید که بانک قوامین در پرداخت پول شما عزیزان هیچ مشکلی نداشت دلیلشم عملکرد یک هفته ای بانک در تعدادی از شهرهایی بود که شایعه ، آرامش و استراحت رو از سپرده گذاران محترم سلب کرده بود. ببینید مستحضر باشید که تمام افرادی که به هر دلیلی می خواستند حسابشون رو ببندند طبق مقررات بانکی به تمام وجه سپرده و سود متعلقه خودشون رسیدند و نا جوانمردانه است که کسی بی خبر و نا مطلع ....
    • کارمند بانک قوامین ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      0 0
      چشم بر این واقعیتی که اتفاق افتاد ببند. بنابراین الان هم بانک مشکلی در پرداخت سود و اصل سپرده سپرده گذارانی که هنوز متمایل به بستن حسابشون هستند ندارد و میتوانند در آرامش به شعب بانک مراجعه فرمایند. ولی نکته ایکه بانک قوامین رو با شعار امین مردم ایران زمین رنج میدهد زیان مالی و آسیب روانی است که به مشتریان عزیز از ناحیه شایعه پراکنان وارد می شود که بانک احقاق آنرا حق خود دانسته و از مبادی مربوطه به آن رسیدگی خواهد کرد چرا که حمله به بانکی با سابقه و گذشته ای روشن و اکنونی پر افتخار حمله به ...
    • کارمند بانک قوامبن ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      0 0
      یکی از شریانهای اقتصادی مملکت جمهوری اسلامی ایران است. در پایان مجددا اعلام میدارم که بنده بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ بانک قوامین به عملکرد بانک قوامین که نتیجه عملکرد پر غرور مدیران و همکاران خود می باشد افتخار کرده و اطمینان دارم که هرگز از شعار امین مردم ایران زمین کوتاه نیامده و تحت هیچ شرایطی از منافع سپرده گذاران نخواهیم گذشت.
    • حسن ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      0 0
      این بیانیه بانک قوامین یا نظر یک کارمند بانک به نظر بیانیه مدیر بانک که زحمت کشیدن و متنی نگارشتن خسته نباشی عزیز دل برادر فهمیدیم مهمی .
    • هادی ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      0 0
      سلام کارمند قوامین باید به شما خسته نباشد گفت که با عملکرد و رفتار شایسته خود مشتی بر دهان آنهایی زدید که قصد اختلال در سیستم بانک قوامین داشتند
    • علی ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      0 0
      من یکی از مشتریان بانک قوامین هستم وقتی به شعبه مراجعه کردم ومبلغ 70میلیون تومان برداشتم وهیچ مشکلی نبود نمی دانم چرا بعضی به دروغ شایه می کنند که قوامین پول نداره
    • جعفر ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      0 0
      قابل توجه سهام داران بانک قوامین قیمت سهام افزایش داشته .
    • مسعود ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      0 0
      ایجاد ناهنجاری در جامعه توسط چند دسته از افراد دست به دست میشه اول افراد شایعه پرداز و دروغگو که با چند هدف این کار رو انجام میدن عده ای با هدف هرهر و کرر کرر کردن به هل برداشتن دسته های دیگر،عده ای باهدف سرگردان کردن پول مردم و جذب آنها به سمت حرفه شغلی خودشون. که این حرفه ها میتونه توسط کارمند های بانک های دیگه باشه که باجذب منابع رقیب پاداش بیشتری میگیره.یا بنگاه دار میتونه بازار مسکن اش رو رونق بده . یادلال ها...دوم افراد شایعه پراکن هستن که شامل افراد بی اطلاع،ترسوو کم ریسک می باشد.
    • مسعود ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      0 0
      مردم مطالعه کنین منطق داشته باشین تمام هستی و دلیل وجودی یک بانک مشتریان آن بانک اند.تمام آنها میتوانند در آن واحد با برداشت سپرده هایشان ساقط و برشکسته و یاتضعیف کنند و یا با اعتماد شان سربلند کنند. مثل عده ای ک فکر میکنند سهم پولشون در بانک در کیسه ای جداگانه نگهداری میشه نیس که،بخشی ازپولها رو بهتون وام میدن،بخشی روسرمایه گذاری میکنن و بخشی رو هم توی اون کیسه ای که بعضی ها فکر میکنن نگه میدارن بالاخره باید ازاین کار منفعت ببرن جدای از هزینه ای که دارن ازجمله حقوق کارمندان.
    • مسعود ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      0 0
      مردم بدانید تفاوت یک بانک با یک موسسه در تامین سپرده های مردم در این است که بانک درصدی از منابع خود را به عنوان پشتوانه پول مردم پیش بانک مرکزی گرو می گذارد تا مجوز بانک مرکزی را به عنوان بانک دریافت کند.
    • مسعود ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      0 0
      وقتی فکر میکنم 1200 کارمند زن و بچه دار میزان بیکار شدن و به خاک سیاه کشیده شدن می فهمم شایعه پراکن ها چقدر بایست بی فکر باشن.
    • رضا ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
      0 0
      بانک قوامین یک سود اصلی میدهد و برای اینکه قوانین بانک مرکزی را دور بزند یک سود اللحساب میدهد که جمع آن میشود 29 درصد پس قوانین بانک مرکزی را رعایت نمیکند پس آینده خطرناکی دارد
    • باستانی ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
      0 0
      به نظرم نباید نگران بود، بانک هایی که تحت نظارت بانک مرکزی هستند موظفند مبالغی از سرمایه شرکتشون رو تحت عنوان سپرده قانونی پیش بانک مرکزی ودیعه بگذارن، بنابراین حتی در صورت ورشکستگی هم مشکل چندانی پیش نمی آید چون بانک مرکزی سپرده قانونی اون بانک رو به مردم میده.
    • مالباخته میزان ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
      0 0
      تا عین من که مشتری میزان بودم و الان دارم چوب اعتماد به حرف مسیولانی رو میخورم که روزای اول بحران میگفتن مشکلی نیس و تا دو سه روز اینده مشکل حل میشه تراز مثبته حتی بانک مرکزی میگفت مجوز داره همه چی ردیفه و الان با خاک یکسان شدم
    • رامین رحیمی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
      0 0
      صندوق قوامین از ادغام با صندوق اعتماد ایرانیان که ورشکست شده بود و چندتا صندوق با همین وضعیت شد بانک پس آنچنانم نباید قوی باشه بانک مرکزی بهش
    • حسن ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
      0 0
      آقای باستانی چند درصد پول مردم ( سپرده گذارن ) در بانک مرکزی جمهوری اسلامی می باشد. . ؟ آیا همه وجه نقد است یا املاک همان بانک هم هست .
    • حسن ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
      0 0
      آقای مسعود بی فکری مدیران میزان باعث بی کاری 1200 نفر شده .امیدوارم این بی فکری وکج فهمی دیگر به وجود نیاید . مردم سپرده گذاری می کنند . در بانکها ومو سسات و اعتماد می کنند به بانکها ولی عملکرد یک مدیر این حوادث به وجود می آد . درضمن مردم ما مردم فهمیده ودانایی هستند .
    • ج ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
      0 0
      مال باخته میزان شما فکر میکنین چند وقته این شایعه شروع شده و از کسی شنیدین که بره و پولشو نتونه دریافت کنه؟اما میزان از همون اول چک وعده دار می داد در صورتیکه مشتریان بانک بدون مراجعه به شعبه می توانند سپرده خود را انتقال دهند من به عنوان یک مشتری از حق خود با شایعه کردن افرادی چون شما نخواهم گذشت
    • م. ع ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
      0 0
      به نظر من بلایی که سر موسسه میزان آورد توجه بیش از مردم به شایعات بود که همین امر دست به دست هم داد تا انحلال ان موسسه ... حال شما بگویید بانک قوامین که حقوق پرسنل خدوم ناجا در ان بانک واریز می گردد واز طرفی اکثر سهام داران ان بانک همین پرسنل خدوم هستند . لطفا به شایعات پوچ وبی اساس دامن نزنید با تشکر.
    • حسن ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
      0 0
      آقای ج باید بانک قوامین و هر بانک دیگر پول مردم ( سپرده ها ) هر موقع مشتری طلب کرد تا ریال آخر پرداخت کند . تا بتواند بقاء داشته باشد . در غیر این صورت سقوط حتمی است . ولی نمی دانیم چرا حوادث همیشه برای بانک قوامین پیش می آید یک بار حادثه کاشمر و باردیگر حادثه شیروان و سبزوار همین باعث دلسردی مشتریان می گردد
    • هادی ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
      0 0
      من که با افتخار می گم بانکی بهتر از قوامین نیست حداقل کارمنداش واسه آدم احترام قایل میشن بر عکس بانکها که با آدم مثل . . . برخورد می کنن تو قوامین بودم با چشمم دیدم که کارمند تحویلدار چون یواش کار می کرد رییس ازش جواب خواست . من یه باغ داشتم فروختم 150 تومن فردا با افتخار می رم قوامین حساب یه حساب باز می کنم چون این بانکو دوست دارم و 5 ساله حساب دارم .......... قوامین امین مردم ایران زمین ......
    • زهرا ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
      0 0
      سلام قابل توجه دوستانی که بانک قوامین را با میزان مقایسه میکنند طبق ماده 96 قانون برنامه پنجم توسعه هرگونه ایجاد و ثبت وتغییرات پو لی واعتباری صرفا با مجوز بانک مرکزی امکان پذیراست پس اگر برخی بیان می کنند میزان نام دادگستری را یدک می کشید فایده ای نداشت اما بانک قوامین چون تحت نطر بانک مرکزی است بانک مرکزی نسبت به سپرده های مردم مسو ل است پس لطفا مال باخته میزان بانک قوامین را با میزان مقایسه نکنید حق الناس برای خود ایجاد نکنید
    • رضا ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      یک بانک تشکیل شده از مشتریان بانک که در ان بانک پولشونو قرار میدن ..اکه قرار باشه همه مشتریان برن پولشونو بردارن که خوب صد در صد اون بانک ورشکست میشه..بانکهای سوییس هم باشن ورشکست میشن !! پس وقتی در یک بانک پولتو قرار میدی باید به اون هم عتماد کنی....
    • پوریا ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      مال باخته موسسه میزان عزیز من هم در موسسه میزان پول دارم و شما رو درک میکنم ولی نبابد موسسه ای چون میزان را که فقط در خراسان شعبه دارد را با بانک مقایسه کرد. با توجه به اساس نامه بانک مرکزی تمامی بانک هایی که نامشان در سایت بانک مرکزی هست معتبر بوده وعملکردشان زیر نظربانک مرکزی است و در صورت نیاز می توانند به هر مقدار برداشت و اضافه برداشت داشته باشند، نظیر چندین بانک بزرگ کشور که در بین آنها بانک دولتی نیز وجود دارد.
    • پوریا ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      از نظر سیستم بانکی، بانکی که حقوق کارمندان را پرداخت می کند داری گردش مالی زیادی در ماه است و یک ویژگی برای بانک به حساب می آید. دراین شایعات تنها مردم متضرر شدند چون متحمل ضرر در فسخ قرار دادشان شدند و سود آن نسیب بانک ها شد که از این شایعه استقبال کردند. و این شایعات تنها میتواند به موسساتی که مجوزاز بانک مرکزی ندارند آسیب بزند. حالا هدفشان از این شایعه برای این بانک چه بود جای سوال دارد!
    • پوریا ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      اقا رضای عزیز پرداخت سود بالا مربوط به سال گذشته بوده و از اول امسال کاهش یافته و مطابق دستورالعمل بانک مرکزی ومشابه سایر بانک ها شده، هرچند که در سال گذشته بانک های دیگر هم برای مبالغ بالای 100 میلیون سود های مشابهی پرداخت می کردند، همین الان هم یک بانک دولتی و چند تا بانک خصوصی حساب هایی با سود بالای 20 درصد افتتاح می کنند.
    • مجتبی ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      اقای رامین رحیمی مگر شما در جریان جزئیات برنامه های بانک مرکزی هستید. واقعا خیلی عجیب است!!! مرجع اصلی این سایت است : www.cbi.ir و هر گونه نسبت دادن این نوع حرف ها جرم محسوب می شود.
    • ali reza ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      یک بانک تشکیل شده از مشتریان آن بانک که در آن بانک پولشونو میسپارند..حال اگر قرار باشد مشتریان بانک بروند و پولشان را بردارند خوب مطمئنا ان بانک ورشکست میکند..اگر بانکهای سوییس هم باشند ورشکست میشوند..!! پس وقتی شما به یک بانک اطمینان داری میری و حساب باز میکنی !! حال اگر به یک بانک مثل قوامین که زیر نظر بانک مرکزی هست اعتماد نداری
    • کارمند بانک قوامین ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      با سلام خدمت همه عزیزان، بنده توضیح اضافی نمیدم فقط در جواب دوستانی مثل جناب رحیمی دو مورد رو خاطر نشان کنم که اولا جمع و جور کردن صندوقهای ورشکسته از افتخارات بانک قوامین محسوب میشه که هر بانکی چنین قدرتی رو نداره و به قول معروف زیر بار اینجور ریسکا نمیرن که ساماندهی به اوضاع موسسه منحله اعتماد ایرانیان برگ زرینی در افتخارات بانک به شمار میرود چه بسا اگر در مورد میزان هم بانکی به قدرت و همت قوامین میومد وسط میدون الان مردم اینقدر متحمل خسارت نمیشدن. دوما خدمت حضرتعالی و سایر عزیزان عرض ......
    • کارمند بانک قوامین ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      ... کنم که شما عزیزان اگر دغدغه حساب بانکی تون رو دارید میتونید به شعبه ای که حسابتون اونجاست مراجعه کنید و با بستن سپردتون کل مبالغ اصل و سود بانکی رو طبق مقررات دریافت نمایید. دلیل های و هوی در فضای مجازی چیه ... حتما برای سایرین هم سوال پیش میاره. بانکی که در حال کار و هیچ محدودیتی برای پرداخت وجوه نداره دیگه چرا سرو صدا... مگر اینکه دغدغه ای غیر از پول وجود داره که ما از اون بیخبریم.
    • امیر ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      سلام من از ترس سپرده ای که داشتم به روابط عمومی بانک مرکزی به شماره 02129954763 زنگ زدم گفت کدب محض است و با خیال راحت سپرده ات را دست نزن من گفتم شایعه شده گفت فقط خود مردم شایعه میکنند شما ها اگه شک دارین زنگ بزنین
    • امیر ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      اقا رضا من تا بحال ازکارمنداش بدی ندیدم خوب برخورد کردن باید از تفرقه افکنی و سو استفاده جلوگیری کنیم و ما ملت به هم اعتماد کنیم وگرنه سنگ رو سنگ بند نمیشه
    • هادی ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
      0 0
      من که ۸۰ تومن دارم دست نزدم رفتم یکی از این بانکهای دولتی هم مسدودیش بیشتره هم سودش کمتر بدتر از همه اینکه خیلی راحت رییس شعبه میگه معلوم نیست تا کی این سود رو بدیم شاید فردا کنسل بشه شایعه رو همین بانکهای دولتی درست کردن
    • مشتری ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      0 0
      با این حساب هم اکنون تکذیب این شـایعـــه از سوی بانک مرکــــزی هم ضروری بنظر میرسد
    • محسن ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
      0 0
      دوست عزیز (مشتری) لطف کن یه سر به سایت بانک مرکزیwww.cbi.ir بزن و اسم بانکو اونجا ببین. فک کنم این خودش بهترین تکذیب از طرف بانک مرکزی باشه و وقتی اسم این بانک جزء بانک های دارای مجوز از بانک مرکزی است دیگه نیازی به تکذیب نداره و مانند سایر بانک های خصوصی ( ملت و صادرات و ... ) از یک درجه برخوردار هست.
    • حسن ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
      0 0
      دوست عزیز محسن وقتی اتفاقی برای بانک بصورت شایعه میفتد . مثل بانک سپه و اقتصاد نوین مدیران ارشد بانک یا مسئولین بانک مرکزی توضیح میدند ولی انگار نه انگار ...؟؟؟
    • نرگس ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
      0 0
      از قدیم گفته اند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
    • احسان ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      0 0
      سربلند قوامین امین مردم ایران زمین در برابر همه شایعات
    • محسن ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
      0 0
      دوست عزیز آقا حسن،با عرض سلام، این شایعه فقط در چند شهر کوچک خراسان بوجود امد و شایعه پردازان هم که چند کارمند بانک بودند بازداشت شدند، و موضوع آنقدر بزرگ و کشوری مانند بانک هایی که فرمودید نیست که مسئولین بلند پایه وارد عمل شوند. همانطور که شنیده اید کسی بدون پول از این شعب شهرستان ها بیرون نرفته و تعداد زیادی از مردم از کار خودشون پشیمون شدند. وفقط مردم متحمل ضرر زیاد شدند.
    • محسی جاوید ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
      0 0
      قوامین اینقدر وضع مالی خوبی داره ،که جای این حرفها نیست!
    • مهدی حیدری مجد ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      0 0
      عزیزان من قوامین یک بانک خصوصیه و نه یک موسسه اعتباری و این بانک همانند بانک انصار که وابسته به تعاون سپاهه و ... قوامین هم وابسته به بنیاد تعاون ناجاست و مطمئنا بانکی که علاوه بر اینکه تحت نظره بانک مرکزیه ، وابسته به نظام هم باشه برشکستگی و یا انحلالش غیر ممکنه و این شایعات بدین دلیله که بانک قوامین یکی از بانک هاییه که بیشترین نقدینگی رو بین بانکها داره و این شایعه فقط از طرف رقبا و به دلیل بیرون کشیدن نقدینگی از طرف سپرده گذارها از این بانک طراحی شده
    • رضا ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      0 0
      چرا سایت بانک قوامین چند روز بسته است؟
    • محمد نوروزی ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      0 0
      نظر من اینه که با این کاری که شما دارید میکنید و سپردتون بر میدارید اگه از بانک ملی هم مردم سپردشون بردارن باید تعطیل بشه، این کارا رو نکنید دارید باعث میشید که قوامین ضربه بخوره
    • موسوی ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      0 0
      سلام. من 335 میلیون داشتم 300 میلیون رو برای 10 روز خارج کردم و به 2 بانک کشاورزی و سرمایه ریختم.بعد از گذشت شایعات پولمو برگردوندم.هر کسی فک میکنه پولش در خطره بره یک چک تضمین شده بگیره ببر تو یه بانک دیگه نقد کنه تا مطمن بشه. تماما اینا همه شایعست.و فقط خود مردم باید بفهمن
    • راستگویی و افشای واقعیت ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      0 0
      با سلام اگه میخواهید ریشه و علت شایعات بانک قوامین را بدانید لطفا برید مناظره تلویزیونی زنده جناب احمدی مقدم (فرمانده سابق ناجا) و با مجری گری علی ضیاء که در مورخه 19/3/94 از شبکه اول سیما پخش شد را تماشا کنید. قوامین امین مردم ایران زمین
    • علی ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      0 0
      تورو خدا شایعه ای که تمام شده دیگه کسی پیام نذاره
    • ح چ ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      0 0
      شایعات بی اساس وپوچ به ضرر مردم وبه نفع بانک قوامین شد درضمن بانک قوامین برای کسانی که قصد برگشت مجدد پولشان رابه بانک قوامین داشته باشند خدمات وسود ویژه‌ای دارد من امروز پولم ازکشاورزی گرفتم وبانک قوامین شعبه بازارانتقال دادم و4درصدسود هدیه گرفتم
    • حسن ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
      0 0
      آفرین به بانک قوامین باز هم داره با نرخ بالا سپرده جمع میکنه خدا آخر عاقبت سپرده گذاران بخیر کنه !!!!!!
    • 666 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
      0 0
      دوستان بانک قوامین 4 درصد سود بیشتر میده حتما پولتان را سپرده بگذارید ونگران نباشید . میزان زنده است پولتان راپس میدهد.
    • سپرده گذار ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
      0 0
      بانک قوامین سود بانکی سپرده زرین را بدون اطلاع به مشتریان از 18 در صد به 7 درصد رساند
    • یه بنده خدا ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
      0 0
      خواستم بگم چرا ما ایرانیها اینجوری هستیم و دنبال یه شایعه رومی گیریم چرا باید با این شایعات و باور کردن این شایعات به خودمون ضرر بزنیم دیدید همه اون حرفها شایعه و دروغی بیش نبود.خیلی ها ضرر کردن خیلی ها عجله کردید ما قبل این که بخواهیم یه چیزی رو به بقیه بگیم باید در موردش علم داشته باشیم وقتی فرق بین موسسه و بانک رو نمیدونید نباید ترویج بدید حالا خوبه که کلی ضرر کردید؟؟؟؟؟؟؟؟
    • mitra ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      0 0
      همه مردم بدونید بانک ها هیچ وقت ورشکست نمی شود .هر کی هم که می گه بانک ورشکست می شه اول بره تحقیق کنه بعد حرف بزنه.
    • اا ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      0 0
      ميزان موسسه بود قوامين بانك ---- فرقش اينه كه بر 9رض محال قوامين ورشكستم بشه بانك ژركزي موظف پو/ -اي مردم ب6ه اما در قبال موسسه خير ----البته شايعه يي بيش نيست
    • سپرده گذار ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
      0 0
      خراسانی ها از پدیده. شاندیز مار گزیده شدند و فکر میکنن همه غیر اعتمادن بانک قوامین با پشتوانه نیروی انتظامی به هیچ عنوان مشکلی پیدا نخواهد کرد
    • سلام ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
      0 0
      ندانسته نگوییم که در جهل مرکبیم... قوامین بنا به دستور بانک مرکزی و وقتی همه بانکها سودشون را کاهش دادن سود زرین رو کم کرد و باید اینکارو می کرد... بسه دیگه ....شما را به خدا 2 ماهه از این خبر میگذره باز بعضی اصرار دارن فردا قوامین منحل میشه فردای اونها روز بعد از هر روزشونه بسه دیگه...
    • سهامداربانک قوامین ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      سال 92 نسبت به 91 رشد درامد بانک 100درصد بود وسال 93 نیز رشد درامدنسبت به سال 92 حدود100درصد بود بانک قوامین درجایگاه 24 ام درمیا ن صد شرکت برترایران ازنظر درامد قراردارد وازنظر دارایی درجایگاه 11قرارداشت وطبق مصوبه بانک مرکزی 2700میلیارد ازدارایی را که سرمایه گذاری مهرگان بود به صورت وام به ناجا فروخت وسود سالانه 500میلیاردی ازاین واگذاری نسیب بانک میشود.سال 93 بانک قوامین حدود 12هزارمیلیاردتومان تسهیلات اعطا کرد...
    • کامران کلانتری ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
      0 0
      اما دوست من و پدر بنده امروز نتونستن پولشونو بگیرن و شعبه پاسداران و شعبه شهرری گفتن پول نداریم.کسی امروز تونسته پول بگیره؟
    • سید قاسم فدوی ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
      0 0
      من به قوامین و موسسه ارمان اعتماد ندارم برحسب نظر کارشناسان
    • ا ب ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
      0 0
      ... انشا الله با مديريت جديد در ناجا و هم در بنياد اين مشكل حل خواهد شد
    • ابوالفضل افسرطلا ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
      0 0
      بانک قوامین دروغگوست. به ما گفتند سرمایه گذاری کنید وام میدیم. موعد وام که رسید زدند زیرش.
    • آ . میم ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      0 0
      بانک قوامین سود سهام قوامین رو تاکنون به حساب سهامدارانش واریز نکرده در صورتی که شش ماه از موعد پرداخت آن میگذره این یعنی همه از اعتماد کردن به این بانک پشیمونن