۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴

مربی تیم فوتبال بوریرام تایلند:

بازی با استقلال طوفان کاملی است/ با خوش شانسی به این مرحله نرسیدیم

بازی با استقلال طوفان کاملی است/ با خوش شانسی به این مرحله نرسیدیم

مربی تیم فوتبال بوریرام تایلند دیدار تیمش برابر استقلال در دور رفت از مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان آسیا را طوفانی کامل نامید که 90 دقیقه آن در ورزشگاه آزادی و 90 دقیقه دیگر آن در تایلند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در سیستم کنفدراسیون فوتبال آسیا نام "دراگون درولیچ" به عنوان سرمربی تیم بوریرام ثبت شده است، این توضیحی بود که مدیر رسانه‌ای این تیم تایلند پیش از آغاز نشست خبری امروز سه‌شنبه اعلام کرد.

دراگون درولیچ هم در این نشست در خصوص دیدار تیمش با استقلال که چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اعلام کرد: بازی سختی را پیش رو داریم اما امیدوارم نتیجه لازم را کسب کنیم. معتقدم این دو مسابقه طوفان کامل است، 90 دقیقه اول در تهران و 90 دقیقه دوم در تایلند.

چقدر برای پیروزی خود در این بازی شانس قائل هستید؟ وی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی را بدست آوریم، استقلال تیمی محبوب و مطرح است اما ما هم هدفمان این است در این مسابقه نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

مربی تیم بوریرام در مورد اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند تیم شما با خوش‌شانس تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است، اظهار داشت: بعضی مواقع تیمی خوب بازی می‌کند و در مواردی بد، در برخی روزها هم خوش شانسی در نتایج یک تیم دخیل است اما بوریرام با بازی‌های خوبی که انجام داده، به این مرحله از جام رسیده است.

وی با اشاره به وجود بازیکن مصدوم در ترکیب این تیم، اضافه کرد: سوالات خود در مورد صحبت‌های کوپر سرمربی تیم را مستقیما از خودشان بپرسید اما 18 بازیکن آماده را به تهران آورده‌ایم.

گونزالس آمار خوبی در گلزنی دارد و گفته است خیلی راحت به رحمتی گل می‌زند. درولیچ در خصوص این صحبت مهاجم تیم بوریرام هم تاکید کرد: این بازیکن مصدومیت جزئی دارد اما بوریرام بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد که مطمئنا در این بازی خطرساز شده و به استقلال گل می‌زند.

وی در مورد تدابیر کادرفنی بوریرام برای اینکه بازیکنانش تحت تاثیر فشار هواداران قرار نگرفته و بازی خودشان را در زمین انجام دهند، یادآور شد: تمام بازیکنان دنیا دوست دارند در استادیومی پر از تماشاگر بازی کنند که این می‌تواند امتیاز مثبت و منفی برای بازیکن به همراه داشته باشد. البته ما امیدواریم بتوانیم در این فشار هم بازی خوبی را ارائه کنیم.

مربی تیم بوریرام در مورد سطح آمادگی این تیم و شناختش از بازیکنان استقلال یادآور شد: به خوبی تمرین کرده‌ایم و آماده برگزاری بازی با استقلال هستیم. همچنین عملکرد این تیم در بازی‌های گذشته را هم کاملا آنالیز کردیم و می‌دانیم آنها با تجربه و قوی هستند.

دیدار تیم‌های استقلال ایران و بوریرام تایلند در بازی رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:15 دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2119178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha