۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۰۶

امام جمعه سنندج:

اهانت به پیامبر نشان دهنده درماندگی دشمن در مقابل موج اسلام خواهی است

اهانت به پیامبر نشان دهنده درماندگی دشمن در مقابل موج اسلام خواهی است

سنندج امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: این اهانت ها نشان دهنده درماندگی دشمن در مقابل موج اسلام خواهی در کشورهای غربی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: دشمن زمانی که در مقابل موج اسلام خواهی در کشورهای اروپایی ناتوان ماند حال می خواهد با توهین و اهانت در مقابل دین مبین اسلام ایستادگی کند.

وی ادامه داد: اهانت به ارزشهای دینی و اسلامی تحت هر شرایطی محکوم است و دشمن امروز با توهین به رسول اکرم که نماد همدلی، مهربانی و دوستی است می خواهد در مقابل دین مبین اسلام ایستادگی کند که بدون شک این توطئه آنها نیز محکوم به شکست است.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز دشمن فکر می کند با این توهین ها می توان مانع ترویج دین مبین اسلام شود که این توطئه محکوم به شکست است و نه تنها این اقدامات نمی تواند مانع موج اسلام خواهی در جهان شود که حتی باعث می شود که مردم بیشتری به این دین الهی ایمان بیاورند.

وی با اشاره به رسالت سنگین و مهم کشورهای اسلامی گفت: همه مسلمانان جهان و کشورهای اسلامی باید با وحدت و همدلی بیشتری در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کرده و با حضور در صحنه مانع تکرار همچنین اقدامات موهنی باشند.

ماموستا خدایی یادآور شد: این توهین ها بار دیگر ثابت کرد که مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر تنها به فکر منافع خود هستند و برای رسیدن به این منافع نیز حاضرند به مقدسات اسلامی توهین کنند و این اقدامات بار دیگر چهره دروغین کشورهای غربی و اروپایی را برای مردم جهان عیان کرد.

وی ضمن محکوم کردن این گونه اقدامات اظهار داشت: خوشبختانه مردم کشورمان همواره در این گونه صحنه ها پیشتاز بوده و با حضور خود در صحنه دست های پشت پرده را عیان کرد و با محکومیت این اقدام موهن بار دیگر ایران اسلامی را به عنوان یگانه منادی وحدت و همدلی در میان کشورهای اسلامی مطرح کرد.

امام جمعه سنندج گفت: مردم استان کردستان که دوست دار پیامبر اسلام (ص) هستند با حضور خود در صحنه های مختلف این دوستی و محبت به رسول خدا را نشان داده اند و بدون شک در راهپیمایی بعد از خطبه های نماز جمعه نیز حضوری دشمن شکن خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های امروز نماز جمعه سنندج به موضوع مهم زکات اشاره کرد و افزود: زکات یکی از فرایض دینی است و ما به عنوان مسلمان باید به این فرایض دینی توجهی ویژه داشته باشیم.

ماموستا خدایی گفت: توجه به انجام فریضه زکات باعث می شود تا عدالت اجتماعی به بهترین شکل ممکن در جامعه نهادینه شود و به همین دلیل است که همه ما با هدف عمل به دستورات دینی و همچنین توجه به نهادینه شدن عدالت اجتماعی باید به این مهم توجه داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: یکی از برکات اصلی پرداخت زکات از سوی افراد توانمند این است که زمینه برای بروز انواع بزهکاری های اجتماعی از میان برداشته می شود و افراد نیازمند نیز مورد حمایت بیشتری قرار می گیرند.

کد خبر 2472022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha