۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸

فرمانده انتظامی اسفراین عنوان کرد:

سرنخ پیدا شد/ ادامه تلاش ماموران برای یافتن سارق و صاحب طلا فروشی

سرنخ پیدا شد/ ادامه تلاش ماموران برای یافتن سارق و صاحب طلا فروشی

اسفراین - در پی سرقت روز گذشته یک طلافروشی در اسفراین و مفقود شدن صاحب طلافروشی، فرمانده انتظامی این شهرستان از پیدا شدن سرنخ این حادثه خبرداد.

سرهنگ جاوید مهری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ماموران سخت کوش این فرماندهی به محض اطلاع از وقوع این حادثه موضوع را در دستور کار خود قرارداده و پس از ساعت ها تلاش، در ساعت ۵۶ دقیقه بامداد امروز، موفق به یافتن موتور سیکلت صاحب طلا فروشی شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز از صاحب طلا فروشی خبری نیست، افزود: امیدواریم تلاشهای همکاران این فرماندهی که با تمام توان و جدیت موضوع این پرونده را دنبال می کنند، یافتن سارق و صاحب طلا فروشی به زودی به نتیجه برسد.

سرهنگ مهری با اشاره به هشدارهای مکرر این فرماندهی به صنف طلافروشان اظهار داشت: متاسفانه به رغم تعیین ساعات حضور و تعطیلی فروشگاه‌های این صنف، طلا فروش مفقود شده تا ساعت حدود دو بعدازظهر در مغازه حضور داشته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: عدم توجه به ساعات تعیین شده و عدم جمع آوری طلاهای موجود در پشت ویترین، عدم نگهداری دستگاه DVR  دوربین مدار بسته در گاوصندوق و... از جمله سهل انگاری های صورت گرفته توسط صاحب طلافروشی بوده که بارها از سوی این فرماندهی به اهالی این صنف، هشدار داده شده است.

سرهنگ مهری در تشریح نحوه این سرقت تصریح کرد: سرقت انجام شده یک سرقت عادی بوده که فردی با داشتن ریموت کنترل مغازه و بدون اینکه کسی به وی مشکوک شود به راحتی وارد مغازه شده و اقدام به سرقت جواهرات موجود در پشت ویترین و دستگاه DVR دوربین مدار بسته طلا فروشی کرده است.

وی تصریح کرد: مفقود شدن صاحب طلا فروشی یکی از موضوعات مهمی است که سبزپوشان پرتلاش این نیرو هم اکنون آن را دنبال می کنند.

سرهنگ مهری با اشاره به وظایف و ماموریت های این نیرو در تامین امنیت و آرامش جامعه تاکید کرد: حضور نیروی انتظامی همواره در جامعه مایه دلگرمی و افزایش امنیت بوده و ماموران پرتلاش، خستگی ناپذیر و خدوم این نیرو اجازه نخواهند داد که فرد و یا افرادی موجب اختلال امنیت در جامعه شوند.

فرمانده انتظامی اسفراین اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات این حادثه و سرنوشت طلافرش را به انجام بررسی بیشتر کارشناسان پلیس در روزهای آینده موکول کرد و گفت: به محض کسب اطلاعات جدید در مورد این حادثه، موضوع از طریق رسانه ها به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز پنجشنبه سارقی به یک طلا فروشی در شهر اسفراین دستبرد زد که به دنبال آن مشخص شد صاحب این مغازه نیز مفقود شده است. 

کد خبر 2903238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha