۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۲۴

دیدار نمایندگان هرمزگان با لاریجانی و انصاری درباره مسئله انتزاع/ قول رئیس مجلس برای لغو مصوبه

دیدار نمایندگان هرمزگان با لاریجانی و انصاری درباره مسئله انتزاع/ قول رئیس مجلس برای لغو مصوبه

بندرعباس - خبرگزاری مهر: نمایندگان استان هرمزگان در گفتگو با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، موضوعات و مسائل اخیر در زمینه انتزاع بخش هایی از هرمزگان را مورد ارزیابی دقیق قرار دادند و نگرانی های مردم استان در این باره را به طور کامل بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصوبه انتزاع بخش هایی از هرمزگان در آستانه تجدید نظر قرار گرفت. اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان صبح یکشنبه برای پیگیری مسئله انتزاع بخش هایی از هرمزگان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که صبح امروز و با حضور هر 5 نماینده استان هرمزگان برگزار شد، نمایندگان استان در گفتگو با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی امنیت ملی، موضوعات و مسائل اخیر در زمینه انتزاع بخش هایی از هرمزگان را مورد ارزیابی دقیق قرار دادند و نگرانی های مردم استان در این باره را به طور کامل بیان کردند.

در این دیدار دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی قول داد تا از همه ظرفیت های خود جهت تجدید نظر در این مصوبه استفاده کند.

همین طور نمایندگان استان پیش از ظهر امروز با حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز دیدار و ضمن انتقال کامل مسائل و نگرانی های مردم استان به وی، خواستار دیدار فوری با رئیس جمهور طی روزهای آینده آینده شدند.

معاون اول رئیس جمهور نیز در این دیدار ضمن تاکید بر انتقال دقیق این مسائل به رئیس جمهور، قول داد تا طی چند روز آینده دیداری میان اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان و دکتر روحانی برگزار شود.

با مجموعه این اقدامات، شرایط برای تجدید نظر و لغو مصوبه غیرکارشناسی دولت قبل در زمینه جدایی بخش هایی از هرمزگان و الحاق آن به فارس فراهم شده است.

 

 

کد خبر 2150034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha