۹ دی ۱۳۸۸، ۱۶:۰۳

امام جمعه کرمان:

ولایت فقیه اصل تغییر ناپذیر انقلاب است

ولایت فقیه اصل تغییر ناپذیر انقلاب است

کرمان - خبرگزاری مهر: حجت الاسلام جعفری با تاکید بر اهمیت اصل ولایت فقیه گفت: ولایت فقیه اصل تغییر ناپذیر انقلاب ایران است و زیر سئوال بردن آن زیر سئوال بردن اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، نماینده ولی فقیه در استان کرمان ظهر چهارشنبه در راهپیمایی اعتراضی مردم کرمان در راستای محکوم کردن حوادث روز عاشورا گفت: توهین به مقدسات اسلام و انقلاب در روز عاشورا حادثه ای بی نظیر و بی شرمانه بود و هدف قراردادن اصل ولایت فقیه توسط این افراد در راستای هدف قراردادن نظام اسلامی است.

حجت الاسلام سید یحیی جعفری افزود: فتنه گران با این کار خود گور خود را حفر کردند و ماهیت خود را به مردم نشان دادند و بدانند که در صورت تکرار چنین عملی مردم خود جواب این حرمت شکنان را خواهند داد.

امام جمعه کرمان افزود: در زمان غیبت امام زمان (عج) وظیفه اسلامی اهل بیت برعهده فقها و مراجع تقلید است و نظارت عالیه بر کشور نیز بر عهده ولایت فقیه است.

وی افزود: وظیفه جلوگیری از بروز انحرافات اجتماعی و سیاسی نیز در زمان غیبت برعهده ولی فقیه است و در همین راستا باید با تمام وجود پیرو مقام معظم رهبری باشیم.

حجت الاسلام جعفری همچنین مردم را به آرامش دعوت کرد و گفت: نباید کاری کنیم که در نهایت مورد سوء استفاده دشمنان قرار گیرد.

وی گفت: نباید در مقابل این حوادث سکوت کنیم چون سکوت کردن در مقابل این توهینهای یک جمعیت ساختارشکن باید موضع خود را مشخص کنیم و با سکوت کردن در مقابل این حوادث در مقابل خدا مسئول خواهیم بود.

جعفری افزود: طبق گفته رهبری این افراد کف روی آب هستند و از بین خواهند رفت و در نهایت نظام اسلامی و مردم ولایت مدار خواهند ماند.

ظهر امروز در تمام شهرستانهای استان کرمان مردم با حضور گسترده در تظاهرات مردمی حوادث انحرافی روز عاشورا را محکوم کردند. 

کد خبر 1008694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha