۲۸ فروردین ۱۳۸۹، ۱۰:۴۷

زمین مسکن مهر سه شهر گلستان تملک نشده است

زمین مسکن مهر سه شهر گلستان تملک نشده است

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد مسکن گلتسان اعلام کرد: از مجموع 16 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت استان در سه شهر زمین مسکن مهر تملک نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، محمدتقی زمانی نژاد صبح شنبه در حاشیه اجرای طرحهای این بنیاد در گرگان افزود: در 13 شهر زیر 25 هزار نفری استان زمین تملک شده است و 54 هکتار زمین برای ساخت مسکن در نظر گرفته است.

وی اظهار داشت: همچنین 32 هکتار زمین آماده سازی و 581 متقاضی نیز به صورت انفرادی برای ساخت مسکن معرفی و ساماندهی شدند.
 
وی در زمینه مسکن شهری در استان گفت: 274 واحد مسکن شهری در استان در دست ساخت است که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 168 واحد آماده افتتاح است.
 
به گفته زمانی نژاد، همچنین 20 هزار مترمربع از خیرین مسکن ساز استان در این بخش تحویل گرفتیم و 400 میلیون ریال کمک نقدی نیز به حساب 100 امام (ره) شده است.
 
وی به طرح بهسازی واحدهای مسکن روستایی در استان اشاره و اضافه کرد: قبل از سال 84 حدود شش هزار واحد مسکن روستایی در استان بهسازی شد.
 
به گفته زمانی نژاد، این درحالیست که از سال 84 تاکنون سالانه هشت هزار واحد مسکونی روستایی در استان بهسازی و مقاوم سازی شد.
 
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان بیان داشت: در پنج سال گذشته بهسازی 38 هزار واحد مسکن روستایی در استان شروع شد که برخی نیز به پایان رسیده است.
کد خبر 1065030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha