۲۸ فروردین ۱۳۸۹، ۱۵:۲۲

قدرت و توانایی نیروهای مسلح باعث دلگرمی مردم ایران است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر کل صدا و سیما کرمانشاه گفت: در حال حاضر شاهد قدرت و توان نیروهای مسلح در مقابله با تهدیدهای موجود و دفاع از کیان مقدس ایران اسلامی هستیم که مایه دلگرمی مردم ایران و نیز تمام آزادیخواهان در سراسر دنیا است.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، اصغر داود آبادی بعداز ظهر شنبه و در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با امیرکاظمی ارشد نظامی ارتش در استانهای ایلام و کرمانشاه اظهارداشت: رشادت و از خودگذشتگی نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ درخشان ایران اسلامی است.

وی ضمن گرامیداشت روز 29 فروردین گفت: امیدوارم شاهد اقتدار بیش از پیش و روز افزون نیروهای مسلح و نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم.

امیر کاظمی نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حضور خبرنگاران صدا و سیما در نوار صفر مرزی و به هنگام تحویل سال گفت: لازم است که نسل امروز نسبت به آنچه در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد شناخت کا فی داشته باشد و این مهم جز رسالت های خطیر صدا و سیماست که امیدوارم در انجام آن همچون گذشته موفق و موید باشد.

وی همچنین آمادگی قرارگاه غرب ارتش در همکاری با رسانه ملی را اعلام نمود و گفت: همه وظیفه دارند یاری گر صداو سیما در انجام وظیفه سنگین خود باشند و ارتش هم در همین راستا در کنار صدا و سیما خواهد بود.

کد خبر 1065416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha