۲۸ فروردین ۱۳۸۹، ۱۶:۴۰

بلیت الکترونیکی از مهرماه در دست شهروندان مشهدی

بلیت الکترونیکی از مهرماه در دست شهروندان مشهدی

مشهد - خبرگزاری مهر: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: با مصوبه اخیر شورای شهر مشهد و تفاهم بخش انفورماتیک شهرداری مشهد با بخش خصوصی مشکل بلیت الکترونیکی در مشهد تا مهر ماه حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، محسن شوشتری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت بهره گیری از سیستم بلیت الکترونیکی در مشهد گفت: مصوبه اخیر شورای شهر مشهد و تفاهم بخش انفورماتیک شهرداری مشهد با بخش خصوصی مشکل بلیت الکترونیکی در مشهد تا مهر ماه حل خواهد شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه می توان از خدمات کلیه سازمانهای وابسته به شهرداری در زمینه حمل و نقل اعم از تاکسی، اتوبوس و حتی مترو را استفاده کرد افزود: بر اساس مصوبه شورای شهر مشهد و خدمات کامپیوتری شهرداری با اجرای این طرح مکان یابی اتوبوس های فعال در سطح شهر نیز امکان پذیر خواهد بود که بهره گیری از سیستم بلیت الکترونیک زمینه ساز تحقق 15 درصد ضریب منظور شده وزارت کشور در تحقق رایانه هاست.

وی با اشاره به عمر شش ساله اتوبوس های شهر مشهد خاطر نشان کرد: متاسفانه 20 درصد از 30 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده شده به علت کیفیت پائین و عدم مرغوبیت در زمان تحویل به تعمیرگاه فرستاده شد.

شوشتری اظهار داشت: در راستای تحقق سیاست وزارت کشور در زمینه تحقق اصل خصوصی سازی و سازمان اتوبوسرانی مشهد اقادامه به خصوصی سازی برخی از خطوط کرده است.
 
کد خبر 1065475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha