به گزارش خبرگزاري "مهر" در اين جلسه مهرداد راياني مخصوص مهمترين ركن در نمايشنامه نويسي را خلق يك مغناطيس قوي براي جلب و جذب مخاطب دانست و گفت: پس از ايجاد وجد روي صندلي نشستن در مخاطب، بايد اطلاعات را به تدريج به مخاطب داد تا او با اشتياق همراه اثر باشد.
وي "جولان هاي كلامي" نمايشنامه دو اپيزودي "ما كه ما نيستيم" و "فارسي شكر است" را بسيار زيبا خواند و اجراي بازيگران اثر را خوب ارزيابي كرد.
كتايون حسين زاده يكي از مديران اجرايي جلسات نمايشنامه خواني در اين نشست گفت: الزامي ترين نكته در كار تئاتر، مشتاق نگاه داشتن تماشاچي تا پايان اثر است. اين امر مهم تنها به مدد تكنيك محقق مي شود.
حسين زاده افزود: بعد از آنكه توانستيد يك تماشاچي را روي صندلي بنشانيد، آنگاه اين نكته مطرح مي شود كه مي خواهيد حرفي را براي گفتن داشته باشيد يا نداشته باشيد كه اين امر نيز كاملا سليقه اي است.
وي نيز نمايشنامه "ما كه ما نيستيم" را يك اثر تر و تميز و شسته رفته ارزيابي نمود.
داود بني اردلان كارگردان 22 ساله اين نمايشنامه دو اپيزودي طي سخناني گفت: اين نمايش را با گروهي كه ميانگين سني اش 20 سال است، دو هفته اي و بصورت كارگاهي آماده كرديم.
بني اردلان خاطرنشان كرد: وظيفه هنرمند، نقد جامعه و ترسيم جامعه مطلوب است و ما در اين نمايشنامه سعي كرديم ضمن بازسازي صرف اجتماع، مردم را حتي شده يك دقيقه به زندگي روزمره شان توجه دهيم.
سرپرست گروه "تي آرت" ضمن اعلام خبر تشكيل اين گروه گفت: گروه جوان ما در پي به روي صحنه آوردن متون معاصر و كهن ايراني خواهد بود تا به قدر توان خود از آثار بزرگان ادبيات اين مرز و بوم غبار روبي شود.
نظر شما