۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۹:۲۶

گلستان تابلوی نقاشی طبیعت/ جشنواره اقوام گلستان بین المللی می شود

گلستان تابلوی نقاشی طبیعت/ جشنواره اقوام گلستان بین المللی می شود

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به طبیعت و پتانسیل بالای گردشگری گلستان گفت: این استان تابلوی نقاشی طبیعت است که در فصلهای مختلف زیبائیهای خاصش را داراست.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، سید رضا موسوی شامگاه دوشنبه در نشست بررسی وضعیت گردشگری گلستان افزود: در سالهای اخیر زیرساختهای گردشگری در گلستان شکل گرفت و توسعه پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: این استان در تمامی فصول سال زیبائیهای خاص خود را دارد و مناسب برای طبیعت گردی و گردشگری است.
 
وی خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری باید نگاه مردم عوض شود و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است و اکنون گلستان از استان محل گذر به محل اقامت گردشگران تبدیل شده است.
 
موسوی بیان داشت: تمام تلاش سازمان بر این است که مدت اقامت گردشگر در استانها از جمله گلستان افزایش یابد که توفیقاتی در این بخش داشتیم.
 
معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: امروز سرمایه گذاران خوبی در زمینه طرحهای گردشگری در استان گلستان مشغول فعالیت هستند.
 
وی با بیان اینکه حداقل زمان برای ایجاد زیرساختهای گردشگری در کشور پنج سال است، عنوان کرد: این زیرساختها در گلستان روبه توسعه است.
 
وی با اشاره به اجرای طرحهایی مانند ساماندهی خانه های استیجاری افزود: گلستان در این زمینه و اجرای طرحهای گردشگری موفق بوده است.
 
جشنواره اقوام گلستان زمین بین المللی می شود
 
معاون میراث فرهنگی کشور با اشاره به وجود اقوام مختلف در گلستان گفت: جشنواره اقوام که هر سال در این استان برگزار می شود، بین المللی می شود.
 
وی اظهار داشت: همزیستی مسالمت آمیز اقوام مختلف، گلستان را به نگارستان ایران مبدل کرده است و برای بین المللی شدن جشنواره اقوام گلستان زمین برنامه ریزی شده است.
کد خبر 1084716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha