۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۳:۰۵

پورمظاهری خبر داد؛

مشکلات چندین ساله منطقه محروم حصارک کرج برطرف می شود

مشکلات چندین ساله منطقه محروم حصارک کرج برطرف می شود

استان تهران - خبرگزاری مهر: مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج از بررسی و رفع مشکلات قدیمی منطقه محروم و پرجمعیت حصارک کرج خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله پورمظاهری ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از این منطقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته اقدامات خوبی در منطقه حصارک انجام شد اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب راه بسیاری باقی مانده است. 

این عضو شورا در ادامه با اشاره به آغاز اجرای طرح عقب نشینی دیوار امامزاده محمد (ع) و تعریض خیابان انقلاب در راستای اجرای طرح بلوار در این معبر عنوان کرد: با پیگیری های مستمر و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج مشکلات چندین ساله شهروندان حصارک در این خیابان بزودی برطرف خواهد شد.

پورمظاهری افزود: همچنین با توجه به بهره برداری از جاده تازه تاسیس حصارک که خیابان مالک اشتر و فروردین را به هم متصل می کند ضمن روانسازی و رفع مشکلات ترافیکی این منطقه، بسترهای لازم برای توسعه و احیای بافتهای فرسوده نیز فراهم می شود.

این عضو شواری اسلامی شهر کرج در بازدید از منطقه 5 شهرداری کرج و ملاقات عمومی با شهروندان این منطقه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر کرج به منظور رفع مشکلات شهروندان در مناطق مختلف به طور جدی پیگیر توسعه شهر و تسریع درخدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری به شهروندان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: حصارک یکی از مناطق محروم شهرکرج است که خوشبختانه اقدامات اساسی در جهت رفع محرومیت در این منطقه صورت گرفته است.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط شهردار و مجموعه پرسنل شهرداری منطقه 5 خاطرنشان کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام، تملک املاک واقع در طرح های عمرانی و مطالعه و طراحی پروژه های جدید از اولویت های کاری شهرداری این منطقه است.

کد خبر 1085040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha