۱۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۵:۱۹

عجایب چندگانه از تیمداری هندبال در کرمان

عجایب چندگانه از تیمداری هندبال در کرمان

کرمان - خبرگزاری مهر: وضعیت تیم هندبال شهرداری زرند و مشکلات و مسائل مالی و حاشیه ای تیم برکسی پوشیده نیست تیمی با افتخارات زیاد که در وانفسای بی توجهی ها روزگار می گذراند.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، از ابتدای فصل بارها و بارها مشکلات تیم هندبال شهرداری زرند نوشته شد و تکرار و تکرار ..... اما انگار قرار نیست تیم هندبال شهرداری زرند روز آرام داشته باشد، از یکسو شهردار زرند که خواسته یا ناخواسته هویت و بارفنی تیم را زیر سئوال می برد و از سوی دیگر سرمربی و مسئولان تیم که بی توجهی مسئولان به تیم را ضعف اصلی تیم می دانند.

اما نکته جالب این است که تیم هندبال شهرداری زرند در ابتدای فصل بنا به درخواست مسئولین تربیت بدنی و با نشست چهار نفر از مسئولین استان کرمان، راهی مسابقات لیگ برتر شد اما در اواسط بازی های لیگ به دلیل عدم اجرای تعهدات توسط چند تن از این مسئولین سر و صدای بازیکنان و مربیان و سپس شهردار زرند که می گوید به تمام تعهدات خود عمل کرده درآمده است.

شفیعی شهردار زرند که تیم هندبال با نام این شهرداری به لیگ پا گذاشته پس از آنکه مشکلات تیم هندبال شهرداری زرند را فنی می داند، گفت: جز شهردار زرند دیگر کسی به تعهداتش عمل نکرده است هیچ یک از افرادی که قول حمایت تیم را داده اند یک ریال هم کمک نکردند.

وی که تمام مسئولیت تیم لیگ برتری شهرداری زرند را از باشگاه شهرداری گرفته است، ادامه داد: مسئولین باشگاه باید درباره میزان پرداختهای انجام شده به تیم هندبال حرف بزنند.

از سوی دیگر عباس جعفری مدیر عامل باشگاه ورزشی شهرداری زرند یادآور شد: ما تنها وظیفه حمایت از تیمهای زیر مجموعه باشگاه را داریم و تیم هندبال شهرداری زرند به ما ارتباطی ندارد و شخص شهردار زرند مسئولیت تیم را عهده داراست.

از این سو نیز مسئولان تیم هندبال شهرداری زرند نیز دو بازیکن خود سکناری و ندری را به دلیل اعتراضات و بهم ریختن جو تیم کنار گذاشته اند و تیم شهرداری زرند در بحران مالی و بی نظمی برخی بازیکنان خود ادامه کار می دهد.

اما معاون برنامه ریزی استاندار کرمان و مدیرکل تربیت بدنی در جدیدترین اقدام خود طی چند هفته گذشته در جلسه ای تکلیف 130میلیون بدهی سال قبل تیم را مشخص کرده و گویا قرار است این بار سنگین از دوش تیم شهرداری برداشته شود.

شهردار زرند که قبلا به مدیر کل تربیت بدنی گفته بود 200 میلیون تومان به تیم شهرداری زرند داده است در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر تنها گفت: شما نباید مدافع تیم باشید تیم از لحاظ فنی مشکل دارد نه مالی و وقتی خبرنگار مهر سئوال می کند پس علت متواری شدن چند بازیکن تیم چیست، افزود: خوب کاری کردند، رفتند بقیه هم اگر دوست دارند بروند.

و این هم سرنوشت تیم پرافتخار شهرداری که این روزها مانند توپی در زمین این و آن قل می خورد تا حق خود را بگیرد.

کل مبلغ کمکی شهرداری زرند به تیم هندبال شاید 23 میلیون تومان باشد که رقمی بسیار ناچیز در قبال تعهد 300 میلیونی افراد چهار گانه حامی تیم است به نظر می رسد تیمی با نام شهرداری زرند دیگر جایی در کاغذ حمایتی ورزش استان ندارد و حمایت از این تیم درابتدای فصل بیشتر یک دل سوزی برای از دست ندادن یکی از دو سهمیه لیگ برتر هندبال بوده است البته در این میان نباید از حاشیه سازیهای ناشیانه برخی برای حذف شهرداری از لیگ هندبال کشور غافل بود.

تیم شهرداری زرند اکنون در رده هفتم جدول هندبال است در صورتی که سال قبل در رده دوم  و سوم جدول بود و تیم مس کرمان که با گرفتن پنج بازیکن فصل قبل شهرداری کار می کند در رده سوم است.

کد خبر 1094133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha