۱۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۵:۲۴

جهان‌بینی:

اماکن ورزشی قم به زائران حرم امام خمینی (ره) اختصاص یافت

قم - خبرگزاری مهر: مدیرکل تربیت‌بدنی استان قم از تعطیلی اماکن و تمامی مسابقات ورزشی و اختصاص اماکن ورزشی قم به خدمات رسانی به زائران در ایام نیمه خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، عباس جهان‌بینی قبل از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص بیان داشت: با احترام به فرارسیدن ایام گرامیداشت بیست‌ویکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب و قیام خونین 15 خرداد، تمامی اماکن ورزشی و نیز فعالیت‌های در رشته‌های مختلف در این ایام تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: با عنایت به پذیرایی زائران سوگواران مراسم ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره) در روز‌های چهاردهم و پانزدهم خردادماه، سه سالن ورزشی این اداره کل در این ایام آماده خدمات رسانی به زائرین و مسافرانی است که به شهر مقدس قم سفر می‌کنند.

مدیرکل تربیت‌بدنی استان قم خاطرنشان کرد: سالن‌ ورزشی 15 خرداد در مجموعه ورزشی جانبازان میدان 72 تن، سالن ورزشی شهید طاهریان در میدان آزادگان و سالن جودو مجموعه ورزشی تختی در منطقه دورشهر قم، در ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد برای پذیرایی از زائران و سوگواران رحلت حضرت امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت بیست‌وهشتمین سالروز فتح خرمشهر همیشه قهرمان، رقابت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف همانند سال‌های گذشته در سطح استان قم در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

جهان‌بینی با تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اظهار داشت: کشورمان هر چه دارد از برکت انفاس قدسی و ملکوتی امام عظیم‌الشان است و امروز نیز این مهم به برکت تداوم راه و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی در وجود رهبر فرزانه انقلاب متجلی است.

وی عنوان داشت: یاد امام و هدف ایشان از خرداد 1342 و همزمان با قیام استبدادستیزی آن حضرت در برابر رژیم شاهنشاهی همواره در بین ملت و مسئولان نظام جاری و ساری بوده و در سایه همین تأسی نظام اسلامی علاوه بر تثبیت، به الگویی کامل برای تمام ملت‌های آزادیخواه تبدیل شده است.

مدیرکل تربیت‌بدنی استان قم با تاکید بر شخصیت بی‌نظیر و الهی امام خمینی (ره) در جهان اسلام خاطر نشان کرد: امام راحل پرچم عدالت خواهی و ظلم ستیزی را از همان سال 1342 و با قیام خود برافراشت و تاریخ نیم قرن اخیر کشورمان شاهد و سند زنده‌ای برای تداوم آرمان‌های آن بزرگوار از سوی فرزندان راستین ایشان در احقاق حق ملت بزرگ ایران و احیای ارزش‌های دینی و اسلامی است.

وی با تاکید به ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی گفت: مرامنامه امام و ایستادگی ایشان در برابر زر و زور، بهترین الگو بوده و باید با حرکت در مسیر آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در راه اعتلای نام ایران و سربلندی ملت تلاش کرد.

جهان‌بینی با اشاره به حضور جامعه ورزش قم در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) ابراز داشت: اعزام کاروان برای حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره) و تجدید بیعت با امام عظیم‌الشان، با این هدف انجام شد که جامعه ورزش نیز اعلام کنند که در کنار سایر اقشار ملت آماده حفاظت از ارزش‌های انقلاب هستند.

کد خبر 1094362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha