۱۲ خرداد ۱۳۸۹، ۲۰:۰۰

مسابقات امیدهای تهران/

پیروزی پرگل امیدهای استقلال برابر پرسپولیس

پیروزی پرگل امیدهای استقلال برابر پرسپولیس

تیم فوتبال امید استقلال با پیروزی بر امید پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال امیدهای باشگاه‌های تهران صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال امیدهای باشگاه‌های تهران عصر امروز چهارشنبه با دیدار دو تیم امید استقلال و پرسپولیس پیگیری شد که این مسابقه با برتری 4 بر صفر تیم امید استقلال به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه دستگردی و با قضاوت مهدی سیدعلی برگزار شد، محمدصادق بارانی(72 و 80)، فرید عابدینی(85) و مهرداد موسوی(1+90) برای تیم امید استقلال گل زدند تا این تیم با برتری 4 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شود.

تیم فوتبال امید پرسپولیس در این دیدار از دقیقه 25 و به دنبال اخراج مصطفی باقری ها با 10 نفر به بازی ادامه داد.

تیم فوتبال امید استقلال تهران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال امیدهای باشگاه‌های تهران برابر استیل آذین به میدان خواهد رفت. هدایت تیم امید استقلال برعهده آرش لب جویی بود و مجید نائینی هدایت تیم پرسپولیس را برعهده داشت.

از سوی دیگر علی دوستی سرمربی و مهدی غفاری مربی تیم فوتبال زیر 19 سال کشورمان هم با حضور در ورزشگاه دستگردی، دیدار تیم‌های امیدهای استقلال و پرسپولیس در چارچوب مسابقات امیدهای باشگاه‌های تهران را از نزدیک تماشا کردند.

کد خبر 1094603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha