۳۰ خرداد ۱۳۸۹، ۱۴:۴۴

در آذربایجان غربی؛

حوزه های علمیه باید محور فعالیتهای فرهنگی باشند

ارومیه - خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز برای رسیدن به توسعه فرهنگی در جامعه باید حوزه های علمیه محور فعالیتهای فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، وحید جلال زاده ظهر یکشنبه در مراسم معارفه مدیر و اعضای شورای مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به برنامه های دولت در بخش فرهنگ گفت: تقویت حوزه های علمیه و تربیت طلاب علوم دینی در اولویت برنامه ریزی های مسئولان اجرایی استان قرار دارد.

حجت الاسلام حسنی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این مراسم بر نقش و جایگاه حوزه های علمیه در ترویج و گسترش فرهنگ و شعائر اسلامی در جامعه تاکید کرد.

در این مراسم حجت الاسلام فرحانی، مسئول امور استانهای حوزه های علمیه کشور با اشاره به رویکرد های جدید دولت و مجلس شورای اسلامی در حمایت از برنامه های حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: امروز تولید و توزیع علوم دینی مهمترین رسالت حوزه های علمیه در جهت پاسخگویی به شبهات و نیازهای جدید بشریت است.

در این جلسه که در حوزه علمیه امام خمینی ارومیه برگزار شد، حجت الاسلام غلامرضا حسنی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به عنوان رئیس شورای مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان، حجت الاسلام قهرمانی به عنوان عضو شورا و مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی و آقایان حج الاسلام مرادی، موسوی، شکوری، صاحب الزمانی و فخری به عنوان اعضای شورای استانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان غربی معرفی شدند.

کد خبر 1104059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha