۳۱ خرداد ۱۳۸۹، ۱۴:۲۹

تمام شهرستانهای هرمزگان دارای خانه عالم هستند

بندرعباس- خبرگزاری مهر: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در حال حاضر در همه شهرستانهای هرمزگان خانه عالم وجود دارد که در چهار شهرستان میناب، رودان و در بندرعباس، حاجی آباد و بشاگرد بیشترین تعداد خانه عالم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس حجت الاسلام شکرالله زندوی پیش از ظهر دوشنبه در دومین جلسه توجیهی مدیران دفاتر شهرستان اعلام کرد: شهرستانهای استان از کمبود نیرو شکایت دارند در حالیکه روحانیون فعالیتهای خود را در تمامی زمینه‌ها انجام می‌دهند که مردم باید در بخش فرهنگی از این نیروها استفاده کنند.

وی افزود: در شهرستان جاسک نیروهای مستقر اعزام کردیم که هیچ استفاده ای از نیروها در این شهرستان نمی‌شود در حالی که باید از این نیروها به نحو احسنت استفاده شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: باید از نیروهای ستاد اقامه نماز، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ظرفیت‌های مردمی و ادارات استفاده شود که جذب و شناسایی روحانیون به عهده سرپرستان شهرستانی و ساماندهی و نظارت بر کار اعضا در خانه‌های عالم زیر نظر  سازمان تبلیغات است.

زندوی بیان کرد: در طرح هجرت باید تا جایی که امکان دارد از خانه عالم استفاده نشود و روحانیون برای استقرار خانه اجاره کنند مگر در موارد بسیار ضروری زیرا هرمزگان جزو استان‌های محروم است.

وی در پایان افزود: بیشترین رویکرد سازمان در بخش‌های سخت افزاری، مجتمع های فرهنگی و خانه عالم است.

کد خبر 1104634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha