۲۵ مرداد ۱۳۸۹، ۱۱:۵۴

جلالی در گفتگو با مهر:

با یک بازی سنجیده از صبا امتیاز می گیریم

با یک بازی سنجیده از صبا امتیاز می گیریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با ارائه یک بازی سنجیده از صبای قم امتیاز می‌گیریم.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه بازی مقابل صبای قم گفت: پس از برتری مقابل نفت تهران در این چند روز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی مقابل صبا می‌شویم. بازی که با توجه به هم امتیاز بودن دو تیم در جدول رده‌بندی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در تیم صبا بازیکنان باتجربه‌ای حضور دارند و از نظر فنی بازی خوبی ارائه می‌دهند. به همین خاطر برای امتیاز گرفتن از صبا باید بسیار باهوش و سنجیده عمل کنیم. در این صورت است که می‌توانیم از صبا امتیاز گرفته و رفته‌ رفته خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان در خصوص روند رو به رشد فولاد، اظهار داشت: مهم‌ترین دلیل این روند این است که بهترین استفاده را از دوران آماده‌سازی خود کردیم. البته نمی‌گویم در این مدت بهترین عملکرد را داشتیم بلکه معتقدم خوب کار کردیم. فولاد با این بازیکنان هنوز برای بهتر شدن جا دارد و قطعا در ادامه بازی‌های بهتری را از این تیم می‌بینیم.

وی ادامه داد: سعید رمضانی، جلال کاملی، ایوب والی و ... همگی از مصدومان ما هستند که حداقل تا یک ماه و نیم دیگر شرایط بازی کردن را ندارند اما همه دیدند مقابل نفت ما از بازیکنان بسیار جوانی استفاده کردیم و نتیجه گرفتیم. بازیکنی مثل رضا قیالی که هنوز 17 سالش تمام نشده ، از همین امر حکایت می کند. ما با استقاده از حضور این نفرات روز به روز بهتر می‌شویم.

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم سه شنبه شب ساعت 21:30 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر 1134612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha