۱۴ شهریور ۱۳۸۹، ۱۱:۰۲

ناصری در گفتگو با مهر:

حضور چند روزه "مک لین" برای تیم ملی دوچرخه سواری مفید نیست

حضور چند روزه "مک لین" برای تیم ملی دوچرخه سواری مفید نیست

مربی پیشین تیم ملی دوچرخه‌سواری معتقد است حضور چند روزه "مک لین" در تیم سرعت برای موفقیت در گوانگجو مفید و کافی نیست.

مجید ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب گفت: تغییر و تحولات با آمدن هر رئیسی در هر مجموعه‌ای مرسوم است و فدراسیون دوچرخه سواری نیز برای ثبات مدیریتی نیاز به زمان دارد.

وی با بیان اینکه اگر این تغییر و تحولات ادامه یابد به ضرر تیم ملی خواهد شد، افزود: مطمئنا در صورتیکه این تغییرات باعث ایجاد وقفه در تمرینات تیم ملی یا آمادگی رکابزنان برای بازیهای آسیایی گوانگجو شود به روند کار تیم لطمه خواهد زد.

مربی پیشین تیم ملی دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: در حال حاضر فدراسیون با دو مربی "مارکوس" در بخش نیمه استقامت و استقامت و "مک لین" در بخش سرعت همکاری دارد. هر چند "مک لین" مربی خوب و مطرحی است اما حضور چند روزه اش در تیم ملی کافی نیست که با توجه به فرصت دوماه و نیمه‌ای که تا گوانگجو در اختیار داریم باید با برنامه‌ریزی بهتری کارها پیش برود.

وی به کسب سه مدال نقره و یک برنز دوچرخه‌سواری ایران در بازیهای آسیایی دوحه قطر اشاره کرد و گفت: هر چند در حال حاضر دو مربی خارجی در تیم ملی حاضر هستند اما به نظر می‌رسد تکرار مدال‌های دوره قبل کار ساده‌ای نباشد زیرا برنامه‌های دوره قبل منسجم تر و بیشتر از این دوره زمانی بود.

ناصری تصریح کرد: تیم از نظر آمادگی شرایط خوبی دارد. نفرات جدیدی هم به ترکیب تیم اضافه شده‌اند که باید مربیان این مسائل را برای خود یک امتیاز محسوب کنند و بدانند از این فرصت چطور استفاده کنند. در کنار آن رکابزنان بخش جاده با تیم‌های باشگاهی خود به سفرهای متعددی می‌روند که این مسئله خود تدارکات مناسبی برای تیم به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه هنوز پیش بینی کردن نتایج گوانگجو زود است، گفت: هنوز اعضاء فدراسیون و کادر فنی تیم ملی دوچرخه‌سواری به ثبات لازم نرسیده‌اند با  این حساب باید تیم ملی را تا بازیهای آسیایی گوانگجو تماشا کنیم و ببینیم چه نتیجه‌ای در این مسابقات خواهند گرفت.

کد خبر 1145105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha