۲۴ شهریور ۱۳۸۹، ۸:۰۸

20 مجتمع آموزشی در مشگین شهر به بهره برداری رسید

20 مجتمع آموزشی در مشگین شهر به بهره برداری رسید

اردبیل - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از افتتاح همزمان 20 مجتمع و فضای آموزشی در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشگین شهر، ژیلا فیروزی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان این طرحها اظهار داشت: این مجتمع ها در قالب 400 کلاس درسی احداث و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه ها 9 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش قرار خواهند گرفت، افزود: بهره برداری از این تعداد فضای آموزشی به تک شیفته شدن مدارس این شهرستان کمک خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: با افتتاح این مجتمعها، مجموع واحدهای آموزشی این شهرستان و مناطق تابعه به بیش از 232 واحد در قالب هزار کلاس درسی افزایش یافت.

وی با بیان اینکه طرح ایجاد مجتمع های آموزشی در نقاط مختلف استان، با هدف کمک به ایجاد تحول در مدیریت مدارس به اجرا در می آید، ابراز داشت: با فعالیت این تعداد واحد آموزشی بیش از 24 هزار دانش آموز منطقه تحت پوشش آموزشهای تحصیلی قرار خواهند گرفت.

فیروزی همچنین با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید 38 پروژه آموزشی و پرورشی برای تحویل نهائی به مناطق و نواحی آماده شده است، خاطر نشان کرد: این پروژه ها تا اول مهرماه به آموزش و پرورش شهرستانها و نواحی مختلف تحویل داده خواهد شد.

وی متذکر شد: این تعداد پروژه در قالب 65 کلاس درس، دو باب نمازخانه و یک واحد خوابگاه شبانه روزی دخترانه با اعتباری بالغ بر 63 میلیار ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی از اداره کل نوسازی مدارس استان خواست، در زمان باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید پروژه های آماده را تحویل نواحی و مناطق مختلف استان داده و نسبت به تامین نیازهای تجهیزاتی مدارس اقدام نماید.

کد خبر 1151503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha