۲۴ شهریور ۱۳۸۹، ۱۴:۴۳

"لافونتن در کلاس درس" به بازار کتاب آمد

"لافونتن در کلاس درس" به بازار کتاب آمد

کتاب "لافونتن در کلاس درس" با عنوان فرعی "بازیها، فعالیتها و پژوهشهای خلاقیت محور بر مبنای تمثیلها و افسانه‌های لافونتن" نوشته دکتر مرتضی مجدفر از سوی نشر امرود منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب از سری مجموعه ده جلدی است که در آن با بهر‌ه‌گیری از افسانه‌ها، تمثیلها و داستانهای شناخته شده ایران و جهان علاوه بر توجه به ذوق و علاقه کودکان می‌تواند در بهبود سواد خواند آنها موثر باشد.

در داستان "شیر و الاغ در شکار" می‌خوانیم: شیر سلطان جنگل، روز تولد خودش را جشن گرفته بود. او می‌خواست شادی خودش در این روز را با شکار چندین و چند حیوان نشان دهد. شکار این پادشاه قهرمان البته که نمی‌توانست حیوان کوچکی چون گنجشک باشد. شکار باید نام و جایگاه سلطان جنگل را به یاد بیاورد. او دلش گوشت آهو، گوشت گورخر و بره کوهی می‌خواست.

کتاب "لافونتن در کلاس درس" می‌تواند به طور مستقل توسط دانش‌آموزان و یا همراه پدران و مادران در منزل و یا با آموزگاران در مدرسه مطالعه شود. همچنین هر یک از داستانها و تمثیلهای کتاب می‌تواند در فعالیتهای گروهی دانش‌آموزان یا تکالیف خلاقانه‌ای که از سوی آموزگاران به آنها ارائه می‌شود مورد مطالعه قرار گیرد.

کتاب  "لافونتن در کلاس درس" با شمارگان 2000 نسخه در 116 صفحه به قیمت 2500 تومان منتشر شده است.
 

کد خبر 1151984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha