۲۰ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۲۳

دومین جشنواره نماهنگ رضوی در خرم آباد آغاز شد

دومین جشنواره نماهنگ رضوی در خرم آباد آغاز شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: دومین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در خرم آباد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیش از 41 اثر از تعداد 36 هنرمند و فیلمساز برجسته به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نماهنگ رضوی سه اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب خواهند شد، خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره با حضور احتمالی معاون امور فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به جوایز اهدایی جشنواره نماهنگ رضوی در خرم آباد عنوان کرد: به اثر برگزیده اول مبلغ 20 میلیون ریال، اثر برگزیده دوم 150 میلیون ریال و برگزیده سوم این جشنواره نیز 10 میلیون ریال تقدیم خواهد شد.

کمالوند با بیان اینکه همچنین در آئین پایانی جشنواره نماهنگ رضوی از تعداد 90 اثر برگزیده جشنواره های جنبی مرتبط با این موضوع در شهرستانها نیز تقدیر به عمل خواهد آمد، بیان داشت: این تعداد آثار برگزیده مربوط به جشنواره های نماهنگ رضوی است که در شهرستانهای استان لرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره های شهرستانی که در این زمینه بر گزار شده در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار شده است، یادآور شد: در بخش فرهنگی جشنواره شعر بومی و محلی در شهرستان پلدختر، جشنواره شعر فارسی در شهرستان الیگودرز، جشنواره داستان نویسی در شهرستان درود، جشنواره پیام کوتاه رضوی در شهرستان دلفان بوده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین جشنواره های بخش هنری شامل جشنواره طراحی و پوستر در شهرستان سلسله، جشنواره خوشنویسی در شهرستان کوهدشت، جشنواره گرافیک در شهرستان بروجرد، جشنواره نقاشی و تصویرسازی در شهر ستان ازنا است.

کمالوند همچنین از برگزاری نمایشگاهی با عنوان تجلی فرهنگ رضوی در قالب این جشنواره خبر داد و عنوان کرد: در این نمایشگاه تعداد 25 اثر از آثار هنرمندان لرستانی به نمایش گذاشته خواهد شد.

کد خبر 1169324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha