۲ آبان ۱۳۸۹، ۱۸:۰۳

چمنیان:‌

می توانستیم شگفتی ساز جام حذفی شویم

می توانستیم شگفتی ساز جام حذفی شویم

مشهد - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی گفت: هنوز هم حسرت حضور در جام حذفی را می خورم زیرا می توانستیم در این رقابتها شگفتی ساز شویم.

عباس چمنیان در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد،‌ با بیان این مطلب افزود: تیم ما از نظر فنی هیچگونه مشکلی ندارد و بازیکنان ما در هفته های اخیر به خوبی ثابت کردند که می توانند مقابل هر تیمی صف آرایی کنند و سربلند از زمین مسابقه خارج شوند.

 وی بیان کرد:‌ بر همین اساس به اعتقاد من اگر از جام حذفی انصراف نمی دادیم، ‌می توانستیم همچون تیمهای دیگر حاضر در این رقابتها نتایج قابل قبولی را ارائه دهیم و به مراحل بالاتر راه پیدا کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی با اشاره به اینکه انصراف از مسابقات جام حذفی تصمیم مدیریت باشگاه بوده است، اذعان داشت: با این حال ما زیر مجموعه باشگاه پیام و طبیعتا تابع سیاستهای کلان باشگاه هستیم و البته تمامی عوامل باشگاه موظفند تا از قوانین وضع شده پیروی کنند.

چمنیان یادآور شد: این کناره گیری نیز به تشخیص مدیرعامل پیام بوده است و کادر فنی هم بر روی دو مسابقه ای که در جام حذفی انجام شد فقط از دید تدارکاتی و در جهت هماهنگی و انسجام بیشتر بازیکنان نگاه می کند و در حال حاضر همه تمرکزمان را روی مسابقات لیگ دسته اول قرار داده ایم.

 وی در خصوص وضعیت فعلی تیم فوتبال پیام گفت:‌ اکنون بازیکنان را برای دیدار روز جمعه مقابل تیم همیاری اراک آماده می کنیم و در این راستا نیز برنامه ریزی های خوبی را انجام دادیم.

 سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی اظهار داشت: تیم ما تا بدین جای رقابتهای لیگ دسته اول بازی های خوبی از خود نشان داده است که امیدواریم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد و بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

کد خبر 1177353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha