۹ آبان ۱۳۸۹، ۱۰:۵۷

41 درصد دانش آموزان زنجانی بسیجی هستند

41 درصد دانش آموزان زنجانی بسیجی هستند

زنجان - خبرگزاری مهر : فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: 41 درصد از دانش آموزان و 42 درصد از فرهنگیان زنجان عضو بسیج هستند و در 39 درصد مدارس استان حوزه های مقاومت تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، سردار مجید ارجمند فر شامگاه شنبه در جلسه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در جمع دانش آموزان بسیجی ادامه داد: همچنین 17 حوزه مقاومت و 15 کانون بسیج در زنجان وجود دارد.

سردار ارجمندفر خاطرنشان کرد : سپاه استان در راستای حمایت از نخبگان بسیج دانش آموزی اقداماتی از جمله راهنمایی دانش آموزان مخترع جهت ثبت اختراعات خود، حمایت از اختراعات و کشفیات جهت تبدیل به کالا انجام داده است.

وی ادامه داد : شرکت دادن دانش آموزان مخترع در جشنواره ها و مسابقات استانی و کشوری و فراهم آوردن امکانات، تجهیزات و مکان فعالیت و معرفی آنان به مراجع کشوری، از دیگر اقدامات سپاه در راستای حمایت از نخبگان بسیج دانش آموزی بوده است.

سردار ارجمندفر با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی استان زنجان دارای ظرفیتها و توانایی های بالقوه بسیاری هستند یادآور شد: 38 نفر از نخبگان بسیج دانش آموزی در رشته های قرآنی، 27 نفر در رشته های فرهنگی و هنری، 43 نفر در رشته های ورزشی و شش مخترع موفق به کسب افتخار در سطح کشور شده اند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: شهید حسین فهمیده جوانی همانند شما بود که بصیرت داشت و تشخیص داد که در آن مقطع از زمان باید جان خودش را فدا کند تا دین، اسلام و ایران پاینده باشد.

سردار ارجمندفر خاطرنشان کرد: شما نیز همانند شهید فهمیده می توانید نقش آفرین باشید و در عصر خود نگذارید تیر دشمن که درس نخواندن و عدم تحصیل است به هدف بخورد.

کد خبر 1181593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha