۹ آبان ۱۳۸۹، ۱۴:۱۳

اخبار کوتاه ورزشی از استان خراسان جنوبی

اخبار کوتاه ورزشی از استان خراسان جنوبی

بیرجند - خبرگزاری مهر: تجلیل از قهرمانان اعزامی به مسابقات پاور لیفتینگ و تک پرس کاپ آزاد فیلیپین، معرفی و تجلیل از سه نوجوان با اخلاق و قهرمان در نمایشگاه استان، اختتامیه دومین نمایشگاه تجهیزات و ادوات ورزشی و ... مهمترین عناوین اخبار ورزشی از خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار مهر در بیرجند، طی مراسمی از قهرمانان اعزامی به مسابقات پاور لیفتینگ و تک پرس کاپ آزاد فیلیپین در مراسم اختتامیه نمایشگاه تجهیزات و ادوات ورزشی تجلیل شد.

در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه تجهیزات و ادوات ورزشی از محسن مجیدی فر، محمد رضا دستجردی و محمد محمد نژاد قهرمانان اعزامی به مسابقات پاور لیفتینگ و تک پرس کاپ آزاد فیلیپین تجلیل و قدردانی شد.

دومین نمایشگاه تجهیزات و ادوات ورزشی استان به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه و جنگ شادی دومین نمایشگاه تجهیزات و ادوات ورزشی با حضور مسئولین اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد.

برنامه ها شاد و مفرحی نظیر تلاوت زنده ایات روحبخش قرآن مجید، پخش سرود رسمی کشور، اجرای برنامه ورزشکاران باستانی کار و زورخانه ای، اجرای تک خوانی، بازی های بومی و محلی و نیز رقص محلی دسته جمعی، اجرای حرکات روپایی فوتبال، انجام نمایشی حرکات ایروبیک، برنامه بوکس نمایشی، کاتای کارته، انجام مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز نفیس ورزشی و نورافشانی آسمانی نمایشگاه بود. 

حضور پیشکسوتان در غرفه مسئولین ورزش در آخرین روز نمایشگاه

در پنجمین و آخرین روز برگزاری دومین نمایشگاه تجهیزات و ادوات ورزشی، پیشکسوتان استان میهمانان ویژه غرفه مسئولین ورزش استان بودند.

در این غرفه با اهدای لوح یادبود و لوازم ورزشی از پیشکسوتان استان سارانی، غنی، خورشید زاده، خرد پیشه، شرقی نژاد، براتی، سرزهی، قمری و شاعر تجلیل شد .

غرفه بانوان نیز میزبان بانوان پیشکسوت استان بود، که در این غرفه مدیر کل تربیت بدنی استان از بانوان پیشکسوت زهره حسن پور، مینو فرزین و خدیجه کبری نجف نیا تجلیل کرد. 

معرفی و تجلیل از سه نوجوان با اخلاق و قهرمان خراسان جنوبی

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده، روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی از سه نوجوان با اخلاق و ارزنده ورزش استان محمد مهدی سنجری، نرجس شکرویی و میلاد بهروزیان به ترتیب ورزشکار در رشته های کاراته، دو ومیدانی جانبازان و معلولین و پینگ پنگ تجلیل شد.

کد خبر 1182083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha