۹ آبان ۱۳۸۹، ۱۵:۲۴

با صرف 10 میلیارد ریال؛

پنجمین مسجد شهرک میرآباد شهرکرد احداث می‌شود

پنجمین مسجد شهرک میرآباد شهرکرد احداث می‌شود

شهرکرد - خبرگزاری مهر: شهردار شهرکرد از احداث مسجد حضرت زینب(س) شهرک میرآباد در شهرکرد با صرف اعتبار 10 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر از شهرکرد، اردشیر نوریان ظهر یکشنبه در آیین کلنگ زنی عملیات ساخت پنجمین مسجد شهرک میرآباد شهرکرد با نام حضرت زینب‌(س) اظهار داشت: مسجد و حسینیه حضرت زینب(س) در زمینی به مساحت 600 مترمربع با زیربنای 300 مترمربع واقع در مجتمع شقایق میرآباد غربی این شهر احداث می‌شود.

وی افزود: مجموع اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این مسجد 10 میلیارد ریال است که پروانه ساختمانی آن نیز از سوی شهرداری شهرکرد به صورت رایگان صادر خواهد شد.

نوریان خاطرنشان کرد: ما کماکان تمام تلاش خود را در راستای عمران و آبادنی شهر به ویژه محلات به کار خواهیم بست.

شهردار شهرکرد با تاکید بر ضرورت احداث مساجد گفت: توسعه و ساخت مسجد در سطح محلات شهر باید به عنوان جایگاهی برای گسترش فعالیتهای مذهبی و اجتماعی شهروندان نهادینه شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از عناصر مهم در توسعه شهری همکاری مستمر مردم با شهرداری است، افزود: در سفر سوم هیئت دولت به استان، کلنگ احداث زیرگذر تقاطع 15 خرداد در راستای دسترسی به اراضی کشاورزان با اختصاص دو میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد که در حال حاضر این پروژه 50 درصد رشد فیزیکی داشته است.

نوریان با بیان اینکه شهرداری صرفا یک دستگاه خدمات رسان عمرانی نیست، تصریح کرد: شهرداری یک ارگان مدنی است و در زمینه فرهنگ، اجتماع، اقتصاد وظایفی دارد که در نهایت باید فرصت یک زندگی شاداب، سالم و سعادتمند را برای مردم ایجاد کند‌.

همچنین در این مراسم جمعی از خیران و اهالی شهرک میرآباد شهرکرد برای اهدای کمکهای نقدی خود اعلام آمادگی کردند.

کد خبر 1182164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha