۹ آبان ۱۳۸۹، ۱۵:۵۸

برترین شرکت در خدمات پس از فروش خودروهای سنگین معرفی شد

براساس اعلام شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران، برترین شرکت در ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تجاری و سنگین در کشور معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران، شرکت خدمات فنی رنا به عنوان سازمان خدمات پس از فروش محصولات شرکت سایپا دیزل برای هفتمین سال پیاپی و برای دهمین بار توانست با  کسب بالاترین امتیاز در بین تولید کنندگان خودروهای تجاری و سنگین داخلی، رتبه اول را از آن خود کند.

رامین سارنگ مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا با اشاره به بازدید تاریخی رهبر معظم انقلاب از صنعت خودرو و تاکیدات معظم له در خصوص افزایش سطح کیفیت، تصریح کرد: همزمان با اعمال کنترلهای لازمه از سوی مراجع نظارتی به خصوص وزارت صنایع و معادن و تدوین و ابلاغ آئین نامه جدید خدمات پس از فروش در اوایل سال جاری توسط وزیر صنایع و معادن ، این شرکت با تنظیم برنامه ها و نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد شبکه خدمات پس از فروش ، تلاش کرد ضمن رعایت استانداردهای  ابلاغی از سوی  دولت، برنامه هایی برای دسترسی آسان دارندگان محصولات سایپا دیزل به قطعات و خدمات مطلوب در اقصی نقاط کشور را مهیا سازد.
 
سارنگ تصریح کرد: در این راستا نسبت به توزیع قطعات یدکی اصلی در بسته بندی رنا با هالوگرام اقدام شده تا موجبات اطمینان مصرف کنندگان محصولات سایپا دیزل را از وجود قطعه با کیفیت و مطمئن و ایمن فراهم  آورد.
 
همچنین این شرکت با توسعه شبکه نمایندگان به میزان 70 نماینده و شبکه فروشگاههای مجاز به 60 فروشگاه، امکان بهره گیری از این خدمات را برای مشتریان خود تسهیل کرده است.
کد خبر 1182221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha