۱۳ آبان ۱۳۸۹، ۱۰:۵۵

طی سالجاری؛

2 هزار گفتمان دینی در زنجان برگزار می شود

2 هزار گفتمان دینی در زنجان برگزار می شود

زنجان - خبرگزاری مهر: کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی برگزاری 2 هزار جلسه گفتمان دینی در استان زنجان طی سال جاری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، امیرعلی امینی‌راد صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعداد جلسات مصوب گفتمان دینی برای استان زنجان در سال 89 حدود 180 جلسه گفتمان است که با توجه به استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه مدرسه‌ها این جلسات به دو هزار افزایش یافته است.
 
وی یادآور شد: از سهم مصوب استان مقرر شده است 100 جلسه گفتمان در مدرسه‌ها و 80 جلسه در مساجد برگزار شود که با همکاری مدیریت استان و مسئولان این طرح در استان زنجان جلوتر از برنامه خود اجرا می‌شود.
 
کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان جایگاه و عملکرد گفتمان‌های دینی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اثرات مثبت این طرح در بین اقشار مختلف مسئولان مختلف ادارات و سازمان‌ها از برگزاری این جلسات در ادارات نیز استقبال خوبی داشته‌اند.
 
وی سرانه برگزاری هر جلسه را حدود 125 هزار تومان اعلام کرد و افزود: هزینه برگزاری جلسات خارج از برنامه از سوی ادارات و مسئولان استانی تامین می‌شود.
 
امینی‌راد با اشاره به اینکه اغلب برگزاری این جلسات موفق بوده است، افزود: اغلب ادارات استان زنجان برگزاری این جلسات را به عنوان الگو در برگزاری جلسات مختلف سازمانی خود استفاده می‌کنند.
 
وی برگزاری جلسات به صورت اردوی گفتمان را از برنامه‌های پیش‌بینی شده سال جاری استان عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری چند جلسه گفتمان با موضوعات مختلف در قالب اردو می‌تواند گامی موثر در جذب افراد برای شرکت در این برنامه‌ها باشد.
 
کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان توجه به سرپرست‌های خانوار را از دیگر طرح‌های اولویت‌دار این جلسات خواند و افزود: با توجه به جایگاه سرپرست خانوارها در جامعه و خانواده آشنا کردن این قشر از جامعه می‌تواند موثر و کارآمد باشد.
کد خبر 1184786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha