۱۳ آبان ۱۳۸۹، ۱۵:۵۷

73 کیلومتر شبکه توزیع برق در استان سمنان احداث شد

سمنان - خبرگزاری مهر: معاون برنامه‌ ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از احداث 73 کیلومتر شبکه توزیع برق در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در سمنان، مجید مداح ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سمنان گفت: شبکه توزیع برق 73 کیلومتری با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال در استان سمنان احداث شد.

وی افزود: با احداث 73 کیلومتر شبکه توزیع برق در سال جاری، طول شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف زمینی و هوایی برای خدمات ‌دهی به مشترکان این استان به 9 هزار و 997 کیلومتر رسیده است.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری تاکنون، طرح اصلاح و بهینه‌سازی 47 هزار متر شبکه توزیع برق در سطح این استان انجام شد.

معاون برنامه ‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به جذب بیش از هشت هزار مشترک جدید در استان سمنان گفت: در حال حاضر تعداد مشترکان برق استان سمنان بیش از 261 هزار مشترک است.

وی اضافه کرد: 121 ایستگاه هوایی توزیع برق از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح این استان احداث شده است که این ایستگاه‌ها با صرف اعتباری معادل 12 میلیارد و 100 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

وی یاد آور شد: در سال جاری، طرح بهسازی 98 دستگاه پست هوایی، اصلاح سه ایستگاه زمینی توزیع برق و بهینه‌سازی سه هزار و 891 دستگاه سرچراغ معابر در استان سمنان انجام شده است.

معاون برنامه‌ ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به نصب هزار و 689 دستگاه سرچراغ معابر و احداث دو دستگاه پست زمینی گفت: حجم ریالی کل طرحهای مورد اشاره 46 میلیارد و 54 میلیون و 800 هزار ریال است.

کد خبر 1184984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha