۱۳ آبان ۱۳۸۹، ۱۸:۰۶

9 پروژه عمرانی در گرمه به بهره برداری رسید

بجنورد - خبرگزاری مهر: همزمان با سفر هیئت دولت به خراسان شمالی 9 پروژه عمرانی در شهرستان گرمه توسط وزیر دادگستری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر در بجنورد، بختیاری وزیر دادگستری کشور در جلسه شورای اداری شهرستان گرمه ظهر پنجشنبه افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها چهل میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی گفت: از این تعداد پروژه پنج  پروژه 100 درصد به بهره برداری رسیده، دو پروژه در دست اقدام و دو پروژه باقیمانده بدلیل عدم جذب اعتبارات راکد مانده است.

وی در خصوص شهرستان جدید التأسیس گرمه اظهار داشت: این شهرستان برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند همت مضاعف و کار مضاعف دارد که این امر برعهده مسئولان و در کنار آنها مردم است.

بختیاری با اشاره به رویکرد هیئت دولت در سفرهای استانی توجه به حوزه فرهنگ اسلامی و عدالت را امری بسیار مهم دانست و افزود: خروجی طرح هدفمند کردن یارانه ها، طرح عدالت اجتماعی است و باعث افزایش قدرت خرید اقشار کم درآمد جامعه می شود.

در ادامه بهره برداری از طرحهای بهسازی روستای چشمه خان، ساختمان اداری و آشیانه آتش نشانی شهر درق، 15 واحد مسکن مهر شهر گرمه، ساختمان دانشگاه پیام نور و 90 واحد مسکونی مسکن مهر در شهر درق از دیگر برنامه های وزیر دادگستری در این شهرستان بود.
کد خبر 1185132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha