۱۸ آذر ۱۳۸۹، ۱۲:۱۸

دارالشفاء حسینه اعظم زنجان به بهره برداری رسید

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان گفت: درالشفا حسینیه اعظم زنجان با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد و 550 میلیون ریال از محل نذورات مردمی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، علیرضا فیروزفر صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح دارالشفا حسینه اعظم زنجان، افزود: این دارالشفا که جزیی از مجموعه طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان است در زمینی به مساحت 231متر مربع و با زیربنای800 مترمربع در سه طبقه به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این درمانگاه با تجهیزات کامل خدمات رسانی پزشکی شامل رادیولوژی، سونوگرافی، نوارقلب و سایر تجهیزات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی آماده خمدت رسانی به همشهریان است.

فیروزفر همچنین در خصوص طرح توسعه فضای حسینیه اعظم زنجان گفت: تا کنون زمینی معادل 1.2 هکتاردر بافت فرسوده شهر با کمکها و نذورات مردمی آزادسازی شده و 14هزار متر مربع فضا برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی ایجاد شده است.

همچنین رئیس هئین امنای حسینه اعظم زنجان گفت: ساخت دارالشفای این مسجد نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت 800 مترمربع و در سه طبقه ساخته شده است و با تجهیز آن در ایام محرم امسال شاهد ارائه خدمات پزشکی در دارالشفای حسینیه اعظم خواهیم بود.

محمدجواد غم پرور با بیان اینکه بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار برای ساخت دارالشفا اختصاص یافته است، افزود: خدمات ارائه شده در این مرکز به صورت شبانه روزی خواهد بود و بیماران می توانند در دهه اول محرم به صورت رایگان از این خدمات بهره مند شوند.

کد خبر 1207125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha