۱۸ آذر ۱۳۸۹، ۱۲:۰۴

ملاطفی خبر داد:

پرداخت وام یارانه انرژی به واحدهای صنعتی اردبیل

پرداخت وام یارانه انرژی به واحدهای صنعتی اردبیل

اردبیل - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنایع و معادن استان اردبیل گفت: بزوری یارانه انرژی واحدهای صنعتی استان به صورت پرداخت وام در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشگین شهر، محمد ملاطفی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه با صنعتگران شهرستان مشگین شهر اظهار داشت: این تسهیلات با هدف حمایت از واحدهای تولیدی استان برای جبران افزایش قیمت حاملهای انرژی از جمله گاز و برق پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه صنایع استان برای اجرای طرح هدفنمند کردن یارانه آماده شده است، اضافه کرد: در اجرای این طرح 23 رشته صنعتی و 22 نوع کالا مورد حمایت سازمان صنایع و معادن قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان صنایع و معادن استان همچنین به پرداخت 370 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و افزود: این میزان تسهیلات در طول سه سال گذشته پرداخت شده و موجب رشد و توسعه در بخش صنعت و افزایش اشتغالزایی شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان فعال است، از آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی شماره دو مشگین شهر و شماره سه رضی خبر داد.

ملاطفی در عین حال کمبود نقدینگی و سرمایه درگردش، بازاریابی و فروش و تامین وثیقه برای اخذ تسهیلات را از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان عنوان کرد.

وی در پایان از راه اندازی نخستین اداره صنایع و معادن شهرستانی در مشگین شهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این مهم با پیگیری و تصویب وزارت صنایع ومعادن بزودی محقق خواهد شد.

کد خبر 1207293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha