۱۴ دی ۱۳۸۹، ۱۲:۱۲

انوشفر:

جشنواره تجسمی فجر آینده درخشانی را برای هنر رقم می‌زند

جشنواره تجسمی فجر آینده درخشانی را برای هنر رقم می‌زند

داور بخش سفال و سرامیک سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر گفت که این جشنواره موجب پیشرفت هنر سفالگری میان جوانان شده و بدون تردید در ادامه روند برگزاری خود آینده هنری درخشانی را برای کشور رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی انوشفر، داور بخش سفال و سرامیک و عضو شورای هنری سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: در اولین دوره از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر بخش سفال و سرامیک حضور نداشت و این بخش از سال گذشته به جشنواره افزوده شد.

وی افزود: هر پدیده‌ای شروعی دارد و گذر زمان آن را تکامل می‌بخشد. جشنواره هنوز در گام‌های ابتدایی به سر می‌برد و همانطور که مشخص است روندی رو به تکامل داشته و به مرور زمان جایگاه واقعی خود را خواهد یافت.

انوشفر ادامه داد: کیفیت آثار بخش سفال و سرامیک به نسبت دوره قبل بهتر و تعداد آثارهم دو برابر شده بود. بدون تردید جشنواره هنرهای تجسمی فجر به زودی پیشرفت‌های فراوانی را در عرصه هنر سفال و سرامیک ایجاد خواهد کرد.

عضو شورای هنری سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: جشنواره هنرهای تجسمی فجر علاوه بر کشف استعدادهای هنری سراسر کشور موجب پیشرفت هنر سفالگری میان جوانان شده است و بدون تردید در ادامه روند برگزاری خود آینده هنری درخشانی را برای کشور رقم می‌زند.

سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر 17بهمن‌ماه تا 13 اسفند‌ ماه، در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفال و سرامیک، نگارگری، عکاسی، پوستر و کاریکاتور برگزار می‌شود. همچنین هنر خیالی نگاری و هنر جدید و همایش علمی بخش‌های جنبی این اتفاق هنری است.
 

کد خبر 1224682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha