۱۴ دی ۱۳۸۹، ۱۸:۱۴

ارتقای کمیت و کیفیت در دانشگاه زنجان اولویت است

زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه آزاداسلامی زنجان گفت: ارتقای کمیت و ارتقای کیفیت در واحد زنجان برای ما یک سیاست و اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، اصغر پرتوی ظهر سه شنبه در اجلاس معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 2  افزود: واحد زنجان دارای سه مجتمع است که دو مجموعه آن به مساحت 47 هکتار فعال است و مجتمع سوم جهت فعالیت های آتی دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این واحد دانشگاهی بیش از 13 هزار دانشجو، 120 رشته تحصیلی و 300 عضو هیئت علمی دارد، فضای عمرانی واحد و تعداد رشته های تحصیلی از رشد دو برابری نسبت به پنج سال گذشته برخورداراست.

پرتوی در بیان فعالیتهای پژوهشی واحد زنجان در مقایسه با پنج سال گذشته گفت: رشد تعداد مقالات علمی واحد زنجان بیش ازیک هزار درصد است یعنی تعداد مقالات علمی از 94 مقاله در سال 1385 به بیش از 950 مقاله در سال  1389 رسیده است تعداد مقالات ISI واحد نیز در حال حاضر 89 مقاله است.

رئیس دانشگاه آزاد زنجان اضافه کرد: در ارزیابی ورتبه بندی واحد از سوی سازمان مرکزی امتیاز واحد زنجان طی دو سال گذشته دو برابر شده است و دارای امتیاز تبدیل شدن به واحد جامع است، تبدیل شدن به واحدجامع برای ما یک هدف راهبردی است.

پرتوی توجه به مقوله پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی را یک استراتژی عنوان کرد و افزود: فعالیتهای پژوهشی دردانشگاه آزاد اسلامی باید بر مبنای برنامه و راهبرد باشد و به سمت درآمدزایی در عرصه پژوهش باید سوق داده شود.

کد خبر 1224876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha