۲۵ دی ۱۳۸۹، ۹:۵۵

با استقبال مخاطبان/

اجرای نمایش "قصه‌های من و تو و رستم و شاهنامه" به پایان رسید

اجرای نمایش "قصه‌های من و تو و رستم و شاهنامه" به کارگردانی مریم معترف 24 دی‌ماه در میان استقبال مخاطبان تمام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آخرین اجراهای این نمایش، علاوه بر پر شدن سالن و بالکن تالارهنر، برخی از تماشاگران با خرید بلیت، نشسته بر روی پله‌های سالن از آن دیدن کردند. مدارس ابتدایی و راهنمایی، انجمن‌ها و موسسات خیریه و فرهنگی، به همراه جمع زیادی از هنرمندان و مسئولان در طول دو هفته گذشته مهمان این اجرا شدند.

"قصه‌های من و تو و رستم و شاهنامه" براساس برداشتی از داستان‌های شاهنامه با محور شخصیت رستم به زبان ساده توسط حسن باستانی، برای کودکان ونوجوان نوشته شده است. ناصر آویژه، محسن علی‌محمدی و میترا شجاعی بازیگران این فیلم هستند.
 
احمد مسجد جامعی مسئول کمیته فرهنگی شورای شهر تهران، امیر رضا خادم نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل موسسه فرهنگی نسل آفتاب، اعضای شورای مرکزی بنیاد فردوسی، علیرضا خمسه، مریم سعادت، امیرجعفری، مرجانه گلچین، عطاالله کوپال، یوسف صدیق، مسعود فروتن، مجید گیاهچی، علی اکبر قاضی نظام، کاظم هژیرآزاد، داود فتحعلی‌بیگی، خسرو احمدی، محمد ساربان و از این نمایش دیدن کردند.
 
مدیر تالار هنر جمعه شب گذشته در پایان اجرا با اهدای لوح و شاخه گل از گروه نمایش تقدیر و شورای شهر با اهدای یک سبد گل از آنان تجلیل کرد.
کد خبر 1232043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha