۲۵ دی ۱۳۸۹، ۱۲:۵۳

46 نقطه حادثه خیز در سطح جاده های لرستان وجود دارد

46 نقطه حادثه خیز در سطح جاده های لرستان وجود دارد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان لرستان گفت: در حال حاضر 46 نقطه حادثه خیز در سطح جاده های لرستان وجود دارد.

سرهنگ هویدا تزار در گفتگو با خبرنگار مهر در خرم آباد در سخنانی اظهار داشت: این در حالی است که درگذشته تعداد 79 نقطه حادثه خیز در سطح جاده های لرستان وجود داشته است.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته در سالهای اخیر تعداد این نقاط حادثه خیز درسطح جاده های لرستان کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: رفع این نقاط حادثه خیز در سطح جاده های لرستان نیازمند اعتبارات ملی است.

رئیس پلیس راه استان لرستان با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه خیز در لرستان از توان اعتباری استان خارج است، عنوان کرد: با توجه به اینکه رفع این نقاط حادثه خیز جزء طرح های ملی هستند باید اعتبارات آن نیز از ردیف های ملی اختصاص داده شوند.

سرهنگ تزار با بیان اینکه در حال حاضر 44 درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح در استان لرستان در جاده های روستایی و محورهای فرعی رخ می دهد، بیان داشت: این در حالی است که 56 درصد تصادفات منجر به فوت و جرح درسطح جاده های اصلی لرستان رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 80 درصد از خودروهایی که در سطح جاده های لرستان تردد می کنند پیکان و پراید است، یادآور شد:  متاسفانه این نوع از خودرو دارای ایمنی های لازم نیستند و تلفات بالایی را در تصادفات رانندگی به خود اختصاص می دهد.

کد خبر 1232275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha