۹ بهمن ۱۳۸۹، ۱۹:۱۲

300 پلاکارد با موضوع فجر در راههای گلستان نصب شد

300 پلاکارد با موضوع فجر در راههای گلستان نصب شد

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و ترابری گلستان گفت: در آستانه دهه فجر 300 عدد پلاکارد حاوی فرمایشات رهبرکبیر انقلاب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با موضوع دهه مبارک فجر و ولایتمداری در سطح راههای استان نصب شد.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، محمد تقی جوان شورابی عصر شنبه در ستاد دهه فجر این اداره کل افزود:  آذین بندی و نصب پارچه نوشته در سر درب اداره کل و ادارات شهرستانها از دیگر اقدامات است.

وی اظهار داشت: شرکت در برنامه های فرهنگی سیاسی، و اجتماعی ستاد دهه فجر و افتتاح 28 پروژه راه و ترابری در سطح استان طبق برنامه ریزی ستاد دهه فجر از جمله برنامه های این اداره کل در این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: درج تبریک ایام الله دهه فجر در سر برگ مکاتبات اداری، برگزاری مراسم گرامیداشت این دهه با حضور پرسنل و دعوت از سخنران و تقدیر از خانواده معزز شهدای اداره کل، برگزاری یک دوره مسابقه ورزشی اعم از فوتسال، والیبال و کوهنوردی، تهیه بنر، بروشور و نشریه عملکرد و پروژه های قابل افتتاح اداره کل راه و ترابری گلستان به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی اقدامات انجام شده از دیگر برنامه های این مجموعه است.
 
شورابی بیان داشت: همچنین از برنامه های دیگر این اداره کل می توان به شرکت در برنامه های تلویزیونی، رادیویی و برگزاری مصاحبه و تولید فیلم و تیزر از عملکرد اداره کل راه و ترابری در دولت نهم و دهم و پخش آن از صدا و سیمای مرکز گلستان اشاره کرد.
                          
گلستان بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.    
کد خبر 1241997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha