۳۰ بهمن ۱۳۸۹، ۱۸:۱۰

از اردیبهشت سال آینده؛

فیلم پیامبر اعظم (ص) ساخته می‌شود

فیلم پیامبر اعظم (ص) ساخته می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: استاندار قم از ساخت فیلم زندگانی پیامبر اعظم(ص) از اردیبهشت‌ماه سال آینده در شهرک سینمایی نور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد حسین موسی‌پور در حاشیه بازدید از شهرک سینمایی درحال احداث نور، واقع در کیلومتر 55 اتوبان قم - تهران، این شهرک سینمایی را از جمله پروژه‌های مهم و مدرن سینمایی کشور دانست و اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت این شهر ک در زمینی به مساحت 65 هکتار از آذرماه امسال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از اردیبهشت سال آینده ساخت فیلم زندگانی پیامبر اعظم(ص) در این شهرک کلید خواهد خورد گفت: در حال حاضر عوامل فنی و هنری مشغول آماده سازی و تهیه مقدمات تولید این اثر هنری هستند.

استاندار قم تولید این فیلم را یکی دیگر از آثار فاخر هنری و ماندگار کشور برشمرد و افزود: تا اردیبهشت ماه سال آینده، فضای مکه و مدینه زمان حیات پیامبر اعظم(ص) با استفاده از جدید‌ترین تکنیک‌های روز طراحی و شبیه سازی خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش دست اندرکاران این اثر هنری گفت: به تصویر کشیدن زندگانی بر‌ترین مخلوق هستی، اسوه و الگوی بشریت و رسول حق و رحمت حضرت محمد(ص)، اقدامی بسیار ارزشمند و علاوه بر آثار بزرگ فرهنگی، تربیتی و معنوی از اجر و فضیلت خاصی برخوردار می‌باشد.

حجت الاسلام موسی‌پور با تأکید بر آمادگی استان قم برای تسریع در ایجاد زیرساخت‌های ضروری شهرک سینمایی نور، از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا به سرعت موانع و مشکلات موجود در مسیر این پروژه به ویژه مشکل زمین، آب، برق و گاز این شهرک را مرتفع نمایند.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان روند ساخت این شهرک و نحوه آماده سازی دکوراسیون و طراحی‌های هنری مربوط به ساخت فیلم زندگانی پیامبر اکرم (ص) در این شهرک قرار گرفت.

احداث شهرک چاپ و نشر از نیازهای مهم قم است

استاندار قم همچنین در بازدید از شهرک چاپ و نشر استان واقع در ابتدای اتوبان قم تهران، احداث این شهرک را از نیازهای مهم قم دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه قم از مزیت‌های زیادی در زمینه چاپ و نشر برخوردار است لذا احداث چنین مرکزی به رونق و توسعه بیش از پیش این صنعت در قم و کشور کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به روند آماده سازی این شهرک اظهار داشت: عملیات اجرایی فاز اول این شهرک شامل تسطیح اراضی، خیابان کشی، ایجاد فضای سبز و قطعه بندی زمین‌ها در شرف اتمام بوده و امیدواریم تا پایان سال جاری واگذاری زمین به متقاضیان انجام شود.

کد خبر 1257398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha