۲۰ اسفند ۱۳۸۹، ۱۵:۲۲

آیت الله صفایی بوشهری:

کشورهای اسلامی متحول شده اند

کشورهای اسلامی متحول شده اند

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کشورهای اسلامی متحول شده اند و در برابر اندیشه های تجاوزگرانه جهان استکبار به اشغال کشورهایشان ایستادگی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با محکوم کردن حملات وحشیانه سران مستبد کشورهای اسلامی، اظهارداشت: اندیشه تجاوزگرانه جهان استکبار به اشغال کشورهای اسلامی که در حال تحول هستند با مقاومت سرسختانه مسلمانان روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسلمانان در دفاع از کشورشان شجاع و جهادگر هستند، افزود: کشورهای جهان استکبار اگر بخواهند کشورهای اسلامی را اشغال کنند مسلمانان با ضربات جبران ناپذیری انان را شکست خواهند داد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تبریک انتخاب آیت الله مهدوی کنی به ریاست مجلس خبرگان ، این مجلس را بسیار مهم و کارآمد دانست و اظهار امیدواری کرد: این مجلس خدمات شایسته ای به جهان اسلام زیر سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خدمت و رسیدگی به تهیدستان برکات و اثار زیادی دارد، گفت: مسئولان و افراد متمکن در یک کار ابتکاری اسفند ماه هرسال را به رسیدگی به افراد نیازمند اختصاص دهند تا نیازمندان در ایام نوروز عاری از مشکلات مالی باشند.

امام جمعه بوشهر همچنین با تبریک سالروز تاسیس نهاد بنیاد شهید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا والامقام بر رسیدگی هر چه بیشتر به خانواد معظم شهدا تاکید کرد و گفت: اشتغال این خانواد ها باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد

آیت الله صفایی بوشهری با تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) بر برپایی ایین ویژه این روز تاکید کرد.

کد خبر 1271961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha