۱۴ فروردین ۱۳۹۰، ۱۵:۲۹

ضرورت فرهنگ سازی و همدلی در جهاد اقتصادی

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بر لزوم توجه به فرهنگ سازی، وحدت و همدلی آحاد مردم در سال جهاد اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اردشیرمحمدی با اشاره به نامگذاری سال 90 به عنوان جهاد اقتصادی توسط مقام معظم رهبری گفت: توجه و تبعیت از فرمان جهاد که از سوی ولی فقیه صادر گردیده و حکم شرعی بشمار می رود برای تمام آحاد جامعه از خرد و کلان ضروری است که در تحقق منویات معظم له با تمام توان تلاش نماید.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ سازی در تحقق این تحول افزود: لازمه جهاد و جهادگری ایثار و فداکاری است و می طلبد که همه اقشار مردم با حرکت بسیج گونه همانند حماسه آفرینی های دفاع مقدس که در مقابل تمام قدرتها و زورگویان جهان ایستادگی کردند و شگفتی آفریدند خارج از وظایف شغلی در محیط اجتماع و خانواده نیز در عمل به این تکلیف دینی از خود گذشتگی نشان دهند.
 
وی خاطر نشان کرد: با تبیین صحیح این مهم و فرهنگ سازی لازم در همراهی اقشار مختلف مردم به سوی خلق آثار نوین و پدیده جدید حرکت خواهیم کرد.
 
محمدی در ادامه افزود: همه آحاد مردم بویژه فعالین عرصه اقتصادی کشور باید تمام قدرت و نیروی خود را برای این حرکت بزرگ منسجم کنند تا با وحدت رویه و همدلی و با اطلاع رسانی و اقدامات فرهنگی،باور مردمی را در تحقق این هدف همسو سازند.
کد خبر 1280473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha