۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۳:۱۲

پوستر رسمی تور دوچرخه سواری آذربایجان رونمایی شد

پوستر رسمی تور دوچرخه سواری آذربایجان رونمایی شد

تبریز - خبرگزاری مهر: پوستر رسمی بیست و ششمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، بیست و ششمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان روزهای 23 تا 28 اردیبهشت ماه سالجاری در شش مرحله و در جاده های سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود.

مرحله اول بیست و ششمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان روز بیست و سوم اردیبهشت ماه سالجاری و به صورت پرولوگ و به مسافت چهار کیلومتر در داخل شهر تبریز به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 'اکبر گهرخانی' بنیانگذار تور و در شش مرحله و به مسافت 650 کیلومتر آغار می شود و در مرحله دوم دوچرخه سواران مسیر 177 کیلومتری تبریز به مشکین شهر را رکاب خواهند زد.

مسیر 50 کیلومتری اردبیل - نیر - اردبیل در مرحله سوم این دوره گنجانده شده و در مرحله چهارم نیز دوچرخه سواران مسیر 120 کیلومتری سراب - تبریز را رکاب می زنند.

در مرحله پنجم دوچرخه سواران در مسیر 185 کیلومتری شبستر - ارومیه به رقابت می پردازند و در مرحله پایانی در مسیر 125 کیلومتر ارومیه - تبریز رکاب می زنند.

21 تیم کنتینتال ( نیمه حرفه ای ) ، تیم ملی و محلی قدر و قدرتمند برای حضور در بیست و ششمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان اعلام آمادگی کرده اند.

برای حضور در بیست و ششمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان تیمهای از چهار قاره اروپا ، آسیا ، آفریقا و اقیانوسیه آمادگی خود را اعلام کرده اند. 

کد خبر 1304773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha