۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۶:۳۱

ابراهیمی:

2800 واحد مسکن مهر در گلمان ارومیه احداث می شود

2800 واحد مسکن مهر در گلمان ارومیه احداث می شود

ارومیه - خبرگزاری مهر: فرماندار ارومیه از در دست احداث بودن دو هزار و 899 واحد مسکن مهر در شهرک گلمان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، حمید ابراهیمی ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از روند احداث واحدهای مسکونی مهر شهرگ گلمان ارومیه با اشاره به اینکه این واحدها در قالب 33 تعاونی با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال احداث هستند، افزود: از این تعداد 400 واحد در مرحله اتمام نازک کاری و تحویل بوده که متاسفانه بدلیل عدم همکاری شرکتهای خدمات رسان هنوز به بهره برداری نرسیده است .

وی با تاکید بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در سال جهاد اقتصادی اظهار داشت: تمامی مسئولان شهرستانی موظف به تلاش تلاش مضاعف جهت اتمام عملیات اجرایی در مدت زمان برنامه ریزی شده هستند.

فرماندار ارومیه خطاب به مسئولان شهرستان ارومیه در حوزه احداث مسکن مهر، خاطر نشان کرد: باید در مدت زمان اعلام و مصوب شده نسبت به ایجاد زیرساختهای خدماتی برای پروژه های مسکن مهر اقدام شود.

مدیر امور برق ولیعصر شهرستان ارومیه نیز در این بازدید با اشاره به برنامه ریزیهای انجام شده جهت اتمام عملیات برق رسانی به واحدهای مسکونی گلمان، افزود: دستگاه های اجرای در این شهرک باید مسائل و مشکلات موجود برای پیشرفت پروژه را در اسرع وقت حل کنند.

علیرضا بهنام از وجود معارض برای عبور خطوط برق در برخی جاده ها خبر داد و خاطرنشان کرد: تعاونی های دخیل در این امر باید با نیروهای برق همکاری لازم را داشته باشند تا همکاران ما بتوانند برق رسانی را بدون مشکل به انجام برسانند.

کد خبر 1305072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha