۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۶:۵۳

سه میلیارد تومان به بیمارستان آبدانان اختصاص یافت

سه میلیارد تومان به بیمارستان آبدانان اختصاص یافت

آبدانان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان آبدانان گفت: سه میلیارد و 700 میلیون ریال به بیمارستان در حال ساخت آبدانان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر در ایلام، پرویز کوثری ظهر سه شنبه در بازدید از این پروژه اظهار داشت: تأمین اعتبارات عمرانی به میزان 50 درصد از طرف استانداری اختصاص یافته و کلیه مسائل و کمبودهای بهداشتی و درمانی شهرستان آبدانان در قالب یک کمیته کاری به زودی در کوتاه ترین زمان ممکن رفع خواهد شد.

وی گفت: بیمارستان جدید آبدانان بالغ بر سه میلیارد و 700 میلیون تومان و همچنین درمانگاه بخش مورموری با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان بخش زیادی از مشکلات مردم در بخش درمان رفع می شود.

در این بازدید علی عزتی نماینده حوزه جنوبی استان خدمات و امکانات درمانی مردم این حوزه را ناکافی دانست و گفت: از وزیر بهداشت و رمان خواسته ایم نسبت به حل این مشکلات و تأمین خواسته های به حق مردم همت گمارند.

علی عزتی افزود: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز به دستور وزیر بهداشت و تکمیل بیمارستان جدید آبدانان و مرکز بهداشت ودرمان مورموری وضعیت خدمات بهداشتی درمانی مردم بهبود می یابد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت دستجردی وزیر بهداشت و درمان تعدادی از پزشکان عمومی بدون آزمون وارد دوره تخصص می شوند تا پس از اتمام دوره تخصص در مناطق محروم استان مشغول ارائه خدمات تخصصی به مردم شوند.

وی بااشاره به اعتبار سه میلیارد تومانی بیمارستان شهرستان آبدانان در سال جاری گفت: با اخذ کمیسیون ماده 32 برای بیمارستان آبدانان مشکلات این بیمارستان در راستای ساخت و ساز برطرف و ساخت و ساز آن آغاز شده است.

همچنین نماینده آبدانان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تسریع در احداث بیمارستان جدید، افزود: عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان آبدانان نیازمند اعتبارات ویژه وزارت بهداشت است.

بیمارستان آبدانان در زمینی به گستره ‪۳۵‬ هزار مترمربع و دو طبقه در حال ساخت است.

کد خبر 1314008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha